Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час




Скачати 222.46 Kb.
НазваУроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час
Дата конвертації01.02.2014
Розмір222.46 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Спорт > Урок
План - конспект уроку

Клас - 4

Тема - Спортивні ігри - баскетбол

Завдання: Нагадати правила безпеки під час виконання фізичних вправ та під час виконання

вправ з м’ячем.

Повторити передачу та ловіння м’яча однією та двома руками від грудей.

Сприяти розвитку швидкості, спритності засобами естафет з елементами

баскетболу.

Мета: Закріплення вивчених елементів баскетболу. Формування здорової, фізично

розвиненої людини.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м’ячі баскетбольні (міні), скакалки, гімнастичні лави.

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки.

підготовча

16хв


Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, завдання уроку

До 1хв.

Перевірити наявність спортивної форми, стан здоров’я

Правила безпеки

До30сек.

Метод « мікрофон.»

Ч.С.С. за15 сек.

До 30 сек.

У нормі від 20 до 23 ударів за 15сек.

Стройові вправи на місці

До 30сек.

Фронтальний метод. Повороти з п’ятки на носок.

Різновиди ходьби ( на носках, на п’ятках, з підніманням стегна, у повному присіді)

До 1хв.

Увага на поставу,тримати дистанцію

Різновиди бігу( з підніманням стегна, із закиданням гомілок, приставним кроком.)

До 1хв. 30сек.

Спеціальна група виконує ходьбу у середині залу та вправи на дихання, підготовча група біг у черзі з ходьбою. Увага на дихання. П’ятка підлоги не торкається

Перешикування з колони по одному у колону по два послідовними поворотами у русі.

До1хв.

Звернути увагу на стройовий крок у русі.

Загальнорозвивальні вправи на місці.

До10хв.

Звертати увагу на навантаження по медичним групам.

В. П. о.с.

1- підняти руки вгору, відвести праву ногу назад – вдих

2 – В. П . о.с. видих

3- 4 те саме з лівої ноги.

4 - 6 разів

Піднімаючи руки вгору виконувати глибокий вдих через ніс і видих через ріт при опусканні рук.

В.П. ноги на ширині плечей, руки на поясі.

1 – поворот голови вправо.

2 – В. П.

3 – 4 те саме вліво.

4 - 6разів

Спину тримати рівно, при повороті голови виконувати видих.

В. П. вузька стійка, руки до плечей.

1 – 4 оберти руками вперед.

5 - 8 оберти руками назад.

4 – 6 разів

Голову не нахиляти, спину тримати рівно, дихання повільне.

В. П. ноги нарізно, руки перед грудьми.

1 – 2 ривки перед грудьми

3 – 4 ривки прямими руками

6 – 8 разів

Лікті не опускати.

В. П. ноги нарізно, руки перед собою в замок.

1- випад лівою вперед, поворот тулуба

вліво

2 – В. П.

3 – 4 випад правою, поворот тулуба

вправо.

6 – 8 разів

Спину тримати рівно. В.П. – вдих,

Випад – видих.

В. П. ноги нарізно.

1- 4 оберт тулубом вправо,

5 – 8 оберт тулубом вліво.

4 - 6 разів

Дихання повільне, коліна не згинати.

В. П. ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил тулуба вперед,

2 – В. П.


4 – 6 разів

На 1 видих, на 2 вдих, під час нахилу коліна не згинати, намагатись торкнутись руками підлоги.




В. П. о.с.

1 – упор присівши,

2 – упор лежачи,

3 – упор присівши,

4 – о.с


3- 4 рази

Тулуб тримати рівно, голову не нахиляти




В. П. о.с. руки на пояс.

1 – стрибок ноги нарізно, хлопок над головою.

2 – В. П.

8 -10 стрибків

Стрибати на носках.

^ Основна частина

21 хв.

Передача та ловіння м’яча однією та двома руками від грудей.

- двома руками

- однією рукою

До8хв.

4хв.

4хв.

Правила безпеки під час виконання передач. Нагадати виконання вправ з показом. Виправляти помилки, відзначити і оцінити кращіх учнів.

Естафети з елементами баскетболу для розвитку спритності, швидкості.

- «Липкий м’яч»

- «Кенгуру»

- «передав сідай»

- Ведення м’яча по прямій.

- Зустрічна естафета з веденням та передачею м’яча.


13хв.

Спеціальна медична група приймає участь у організації естафет. Кожну естафету пояснювати правила виконання та правила безпеки під час виконання.

Під час ведення м’яча біг виконувати по гімнастичній лаві, а м’яч відбивати від підлоги

^ Заключна частина

3 хв.

Шикування у шеренгу по одному.


До 20сек.

На лінію шикування.

Вправи на відновлення дихання

До40сек.

Гра «Давайте заспіваємо» проголошення голосних звуків У та І

Підсумок уроку

1хв

Виправити помилки , відзначити кращіх учнів, поставити оцінки.

Організований перехід до роздягальні


1хв

У колону по одному


^ План – конспект уроку
Клас - 4

Тема: Гімнастика

Завдання: Повторити правила безпеки під час занять гімнастичними вправами.

Повторити перешикування з колони по одному в колону по двоє дробленням -

зведенням.

Розучити комплекс загальнорозвивальних вправ із гімнастичною палицею.

Сприяти розвитку фізичних здібностей методом колового тренування.

^ Місце проведення: спортивна зала.

Мета: Формування здорової, фізично розвиненої людини засобами фізичних вправ.



Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча

частина

6 хв.

Організований перехід до спортивного залу, Шикування у шеренгу, рапорт, привітання, завдання уроку.

До1 хв.

У колону по одному Перевірити наявність спортивного одягу, стан здоров’я.

Правила безпеки під час занять фізичними вправами.

До 30сек

Метод «Мікрофон»

Ч.С.С. за 15 сек.

До 30 сек.

У нормі від 20 до 23 ударів.

Під час ходьби клас плавно розподіляється по медичним групам: спеціальна група переходе у середину зали, підготовча формує друге коло за спеціальною групою і основна група працює по великому колу, таким чином виходе 3 окремих кола працюючих за своїм навантаженням.

Стройові вправи:

- повороти на місці

- ходьба стройовим кроком на місці

До 30 сек.

Повороти виконувати з п’ятки на носок

Різновиди ходьби (з підніманням стегна, на носках, на п’ятках, зі зміною напрямку за сигналом, на зовнішній та внутрішній сторонах стопи)

До 1хв.

Звертати увагу на поставу

Різновиди бігу ( з підніманням стегна, з закиданням гомілок, приставним кроком, без завдання)

До 2 хв. 30сек.

Спеціальна медична група виконує вправи на поставу та дихальні вправи. Підготовча група виконує біг у черзі з ходьбою.

Основна

частина
30хв.


Перешикування з колони по одному в колону по два дробленням-зведенням

До 4 хв.

На прикладі чотирьох учнів

нагадати перешикування дробленням – зведенням.

Команди:

1 «Через центр – руш!»

2 «Ліворуч і праворуч в колони по одному, в обхід по залу – руш!»

3 «У колони по двоє через центр – руш!»

Комплекс загальнорозвивальних вправ з палицею – 8 хв.

1.        В.п. – ноги нарізно,палиця попереду.

1)       Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок;

2)       В.п;

3)       Палиця вгору праву ногу – назад на носок;

4)       в.п;

4 – 6 разів

За поясненням без показу вчителя

 

Обличчя вгору, темп середній



Основна

Частина

30хв.

2.        В.п– ноги нарізно, палиця попереду .

1) Поворот ліворуч, палиця вертикально

2) В.п.

3) Поворот праворуч, палиця вертикально

4) В.п.


4 -6 разів

Амплітуда максимальна,темп середній.

3.        В.п.- ноги нарізно,палиця позаду під лікті.

1) Поворот ліворуч

2) В.п.

3) Поворот праворуч

4) В.п.

 

4 – 6 разів

Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.

4.        В.п.- ноги нарізно, палиця на плечі,за голову

 1)  нахил тулуба вперед

 2)  в.п.

 3)  нахил тулуба вперед

 4)  в.п.


4 -6 разів

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад

5.        В.п.- ноги нарізно, палиця позаду, руки відведені назад

1) Присід – руки уперед, палицю під коліна

2) В.п.

3) Присід

4) В.п.

4 – 6 разів

Під час присидів тримати спину рівно, темп повільний.

6.        В.п.- ноги нарізно, палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший кінець покласти руки

1) Мах правою ногою в сторону

2) В.п.

3) Мах лівою ногою в сторону

4) В.п.

4 6 разів

Стежити за правильною поставою, опорна нога пряма, махова нога-носок натянутий

7.        В.п. – стійка ноги нарізно, палиця попереду

1) Стрибок, палиця до грудей

2) Стрибок, палиця до гори

3) Стрибок, палиця до грудей

4) Стрибок,палиця вниз

4 – 6 разів

Приземлення на носки

8.        В.п.- О.С стійка, палиця попереду

1) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору

2) В.п.

3) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору

4) В.п.

4 – 6 разів

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.

Ч.С.С. за15сек.

До30сек.

Чому пульс підвищився відповідають учні

Дві колони поділити навпіл, таким чином вийде чотири відділення, які будуть працювати по станціям (колове тренування) – 18 хв. У кожному відділенні капітан який стежить за дисципліною.

1станція «Тонка талія»

- обертання хула – хупу навколо талії




Рухи тулубом спокійні

2 станція «Стрибунці»

- стрибки через скакалку

2 х20-основна

2х10підготовча

2х5 спеціальна

Відштовхуватись двома ногами

3 станція «Стальний прес»

- піднімання тулуба з положення лежачи на гімнастичному маті

Основна15-12 разів

Підготовча

хлопчики-

12 разів

Дівчатка-10

Спеціальна

хлоп.- 8раз

дівч. – 6раз

Ноги не згинати, руки за головою.

4 станція «Сильні руки»

- віджимання від гімнастичної лави

2 х 10

До торканням груддю гімнастичної лави

Заключна частина

4хв.

Прибирання інвентарю

До1хв.

Перщі два учня у відділеннях, решта шикуються на лінію шикування

Вправи на увагу, дихання, розслаблення. Вимірювання Ч. С.С.

За15сек.

До1хв. 30сек.

На запитання чому пульс став спокійніше відповідають учні

Підсумок уроку

1хв.

виправління помилок, відзначити кращіх учнів, оцінювання

Організований перехід до роздягальні

30сек.

У колону по одному


^ Конспект-розробка інтегрованого уроку фізичної культури за темою: «Гімнастика. Рухливі ігри» у 5 класі

 

Автор: Коломийцев І. Б., учитель фізичної культури,

Комунальний заклад "Луганський НВК спеціалізована школа І ступені   гімназія № 30" 

 Мета:

1. Повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс      розвивальних вправ з гімнастичною палицею
2. сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей
3. виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

^ Тип уроку: гра - міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.



^ Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

1

2

3

4

1. Підготовча частина (15хв)

1

^ Організація учнів до уроку:

-          шикування в одну шеренгу;

-          перевірити правильність постави;

-          рапорт;

-          привітання;

-          повідомлення завдань уроку;

-          дихальна гімнастика:

Впр.1-  в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясниці (великі пальці уперед)

1-2 – повільний глибокий вдох

3-4 – повільний повний видох ;

Впр.2- 1-4 – повільний глибокий вдох

5-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.3- 1-2 – повільний глибокий вдох

3-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.4- 1-2 - повільний глибокий вдох

3-10 – затримка дихання, 11- видох

1-16 – вільне дихання;

Впр.5- 1-4 - повільний глибокий вдох

5-8 – повільний повний видох

1-8 - вільне дихання;

 

2хв

 

 

 

 

 

3хв

2 рази

 

 

 

2 рази

 

 

2 рази

 

 

1 раз

 

 

1 раз

Фронтальний метод.

 

 

Здає учень

Звернути увагу на чіткість

 

 

Для правильної постави

Звернути увагу учнів, що таке дихання треба застосовувати під час перенесення та встановлення гімнастичних снарядів, виконання акробатичних вправ та під час підйому та перенесення вантажів.

2

^ Стройові вправи: повороти на місці

30с

Фронтальний метод

3

Гра «Світлофор»:

Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.

2хв 30с

Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.

Відстань – 2 кроки.

4

Перешикування з колони по одному в колону по два.

30с

Поворотом у русі.

5

^ Комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею:

 

 

1.        В.п. – ноги нарізно,палиця попереду.

1)       Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок;

2)       В.п;

3)       Палиця вгору праву ногу – назад на носок;

4)       в.п;

 

 

 

 

4-6 разів

За поясненням без показу вчителя

 

Обличчя до гори, темп середній

2.        В.п– ноги нарізно,палиця попереду .

1) Поворот ліворуч, палиця вертикально

2) В.п.

3) Поворот праворуч, палиця вертикально

4) В.п.

 

4-6 разів

Амплітуда максимальна,темп середній.

3.        В.п.- ноги нарізно,палиця позаду під лікті.

1) Поворот ліворуч

2) В.п.

3) Поворот праворуч

4) В.п.

 

4-6 разів

Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.

4.        В.п.- ноги нарізно, палиця на плечі,за голову

 1)  нахил тулуба вперед

 2)  в.п.

 3)  нахил тулуба вперед

 4)  в.п.

 

4-6 разів

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад

5.        В.п.- ноги нарізно, палиця позаду, руки відведені назад

1) Присід – руки уперед, палицю під коліна

2) В.п.

3) Присід

4) В.п.

 

4-6 разів

Під час присидів тримати спину рівно, темп повільний.

6.        В.п.- ноги нарізно, палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший кінець покласти руки

1) Мах правою ногою в сторону

2) В.п.

3) Мах лівою ногою в сторону

4) В.п.

4-6 разів

Мах максимальний, темп середній

Стежити за правильною поставою, опорна нога пряма, махова нога-носок натянутий

7.        В.п. – стійка ноги нарізно, палиця попереду

1) Стрибок, палиця до грудей

2) Стрибок, палиця до гори

3) Стрибок, палиця до грудей

4) Стрибок,палиця вниз

 

4-6 разів

 

8.        В.п.- О.С стійка, палиця попереду

1) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору

2) В.п.

3) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору

4) В.п.

 

 

4-6 разів

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.

^ 2. Основна частина (25 хв.)

1

Естафета «Розминка»

Дві команди шикуються в колону за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що попереду. Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по плечу,учень починає бігти по дистанції.

3 хв.

Перемагає команда,яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною,коли останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.

2

 ^ Естафета «Виклик номерів»

Усі гравці діляться на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій розсуд. Гравці, у яких цей номер, біжать по дистанції,вибігаючи зі строю

 

3хв

Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.

3

^ Естафета «Математичний виклик номерів»

Проводиться за правилами попередньої естафети, учні оббігають набивні м’ячі «змійкою», тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника,котрий бігтиме по дистанції.

Наприклад: 4+4=8;  8-1=7; итд

3хв

Команда,яка набере більше балів,переможе у цій естафеті

4

^ Естафета « Збери англійський алфавіт»

Теоретичне завдання-на підлозі лежать картки з буквами англійського алфавіту, потрібно їх викласти в алфавітному порядку. Фізичне завдання –пролізти в «мишоловку», потім пересування по гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах.

 

4хв

Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.

5

^ Естафета «Назви предмет»

Теоретичне завдання – на плакаті написані назви предметів англійською мовою,поряд лежать предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис. Фізичне завдання – лягти на гімнастичну лаву і підтягнутися на руках до кінця лави. Назад повернутися бігом і передати естафету торканням долоні.

4хв

За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.

6

^ Естафета «Фонетичний розбір слова»

Теоретичне завдання- виконати на плакаті частковий фонетичний розбір наданого слова (визначити кількість букв і звуків). Фізичне завдання – пролізти в «мишоловку», потім подолати бар’єр (Н- 50см)

4хв

За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.

7

^ Естафета «Географічна»

Теоретичне завдання – визначити на мапі місце розташування обласних центрів крїни і позначити їх магнитиками. Фізичне завдання – перенесення набивних м’ячів. За сигналом перші учасники команд біжать з м’ячами в руках; кладуть їх в обруч; підбігають до мапи і виконують теоретичне завдання. Повертаються назад гладким бігом. Наступні біжать до мапи, виконують теоретичне завдання, забирають з обручів м’ячі, повертаються до команд.

4хв

Естафета закінчується тоді,коли останній гравець повернеться із м’ячем до лінії старту. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко, і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше балів переможе у цій естафеті.

^ 3. Заключна частина (5хв)

1

Гра «Карлики і велетні»

Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» - усі мають присісти, руки за голову.

2хв

Інтервал між учнями 50см. Хто помиляється, стає ведучим або робить крок вперед.

2

 

 

 

 

3

^ Гра «Заборонений рух»

Учні виконують рухи за командою вчителя, окрім забороненого руху,хто помиляється – робить крок уперед і робить три присіди.

 

Підбиття підсумку уроку

 

 

1хв

 

 

 

 

1,5хв

 

 

 

 

 

Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

4

Домашнє завдання

30с

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи – 3 х 50% від особистого максимуму; підйом тулуба з положення лежачі руки за головою.

 Джерело: http://osvita.ua/school/lessons_summary/sport/7523

< Попередня

 

Наступна >

ОСВІТНЯ РІВНЕНЩИНА

ОПИТУВАННЯ


Начало формы

Чи підвищує, на Вашу думку, ефективність навчального процесу для дітей з особливими потребами використання мультимедійних програмних засобів?



Так



Ні



Не можу сказати, тому, що не використовую




   

Конец формы

 

 

bigmir)net

2454

5921

 

Схожі:

Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconЗміст навчального матеріалу. Спортивні ігри: баскетбол для простої підготовки (5-6 кл)
Режим дня. Харчування баскетболіста. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Ознайомлення з правилами проведення змагань
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconЗміст навчального матеріалу. Спортивні ігри: баскетбол для простої підготовки (5-6 кл)
Режим дня. Харчування баскетболіста. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Ознайомлення з правилами проведення змагань
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУрок конференція І організація уроку: Об‘єднання учнів у червоний...
Мета: узагальнити знання про значення електричного струму в житті людини; повторити: правила техніки безпеки під час роботи з електричними...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУроку. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером І правила поведінки в комп’ютерному класі
Мета уроку. Вивчити правила з техніки безпеки на уроці; ознайомити учнів з можливостями комп’ютера; розвивати увагу
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconГімнастика -спортивні ігри ( баскетбол)
Обладнання І інвентар: мати, кінь в довжину, баскетбольні м’ячі, канати, секундомір, карта, на якій зображено Україну, карти з назвами...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУрок №1 Тема уроку
Мета уроку: ознайомити учнів з електростатичною взаємодією, вивчити правила безпеки під час роботи з накопичувачами електричних зарядів;...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconТема уроку 26
Ви сьогодні дізнаєтесь, що таке автономна ситуація, вивчите правила поведінки під час небезпечних ситуацій. Запишемо тему уроку в...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУроку
Ознайомити учнів з електростатичною взаємодією, вивчити правила безпеки під час роботи з накопичувачами електричних зарядів; пояснити...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУроку
Ознайомити учнів з електростатичною взаємодією, вивчити правила безпеки під час роботи з накопичувачами електричних зарядів; пояснити...
Уроку Клас 4 Тема Спортивні ігри баскетбол Завдання: Нагадати правила безпеки під час iconУрок фізкультури, 9-й клас Мета уроку
Завдання уроку: повторити теоретичний матеріал із волейболу (досягнення українських волейболістів); розвивати фізичні якості та рухову...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка