«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники




Скачати 73.83 Kb.
Назва«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники
Дата конвертації03.02.2014
Розмір73.83 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы



Шановне товариство!

Сезон олімпіад, конкурсів триває!

Щиро вдячна за підтримку в проведенні ІУ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури в 2012-2013 н.р., яка відбулася в м. Запоріжжі. До результату, який показала команда Запорізької області, ми йшли не один рік! Наші учні володіють українським словом, шанують його. Жага перемоги допомогла нам ввійти в десятку кращих знавців українського слова в Україні. У 2013-2014 н.р. 10 найсильніших братимуть участь у ХХУІІІ Всеукраїнській учнівській олімпіаді з української мови та літератури, яка відбудеться на батьківщині Т. Шевченка - Черкащині.

^ Бажаю щедрих ужинків на інтелектуальній ниві.
Інформацію щодо проведення олімпіади,

відео-, фотощоденники за попередні

роки запрошую переглянути на

блозі "Камертон філолога"

(korycja50.blogspot.com)
З повагою, Галина Корицька


^ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ

^ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР

З А В Д А Н Н Я

ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови та літератури

2013 – 2014 н. р.

7 клас

І. Напишіть твір на тему: «Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники. 12 балів
ІІ. Надпишіть над кожним словом частину мови, виконайте морфологічний розбір підкресленого слова.

Основним критерієм ставлення до хліба є рівень нашої культури (В.Скуратівський). 5 балів
ІІІ. Складіть діалог «Спробуй не наступити, а поступитися», використовуючи в ньому дієприкметники, дієприслівники. 5 балів
ІV. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості й лаконічності (10 балів: по 2 бали за кожну правильну відповідь).

1. Від поданих дієслів утворіть дієприкметники активного стану: зростають, квітнути, жевріти, просвітліти.

2. Утворіть видові пари від поданих дієслів.

Висадити, налагодити, розгладити, висаджувати.

3. Запишіть 2 фразеологізми (прислів’я, приказки) з дієприслівниками.

4. Із поданими дієприкметниками утворіть дієприкметникові звороти, доберіть до них означувані слова й складіть речення: написана, вмита.

5. Відредагуйте. перевернути сторінку; мішати слухати; розкласти багаття; приймати участь в олімпіаді.
V. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Хто проміняв жінку на тютюн та люльку в пісні «Ой на горі та й женці жнуть» (1 бал)

2. Пісні, в яких ідеться про життя різних верств населення, називаються... Наведіть 2 приклади таких пісень (2 бали)

3. Кому з героїв повісті належать ці слова: «Життя в неволі нічого не варте – краще смерть»?. (І. Франко «Захар Беркут»). (1 бал)

4. Яку власну надію висловлює І. Франко в кінці повісті «Захар Беркут»? (1 бал)

5. Розкажіть про особливості коломийки. Складіть власну коломийку й запишіть її. (5 балів)

РАЗОМ: 42 бали

^ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ

^ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР

З А В Д А Н Н Я

ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови та літератури

2013 – 2014 н. р.

8 клас

І. Напишіть на вибір.

1. Пейзажний етюд на тему: «Дивосвіт осені».

2. Твір-роздум на тему: «Пісня – духовне обличчя нації» (А. Міцкевич). 12 балів

ІІ. Надпишіть над кожним словом частину мови, виконайте морфологічний розбір підкресленого слова.

Як тільки настає осінь, усі птахи відлітають у теплі краї. 5 балів
ІІІ. Обміркуйте й запишіть запитання для інтерв’ю, що його журналіст бере в юнака, який проживає в європейській державі. (10 запитань). 5 балів
^ IV. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Складіть тематичний словник до теми «Народні традиції українців». (8 слів).

2. Провідміняйте кількісний числівник 569.

3. Наведіть 2 приклади односкладних простих речень з головним членом у формі присудка. Визначте їх вид.

4. Складіть повідомлення на лінгвістичну тему. 4 (бали)
^ V. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості й лаконічності. (10 балів)

1. Коли козаченьки вирушили в похід? (за змістом пісні «Засвіт встали козаченьки»). (1бал)

2. Укажіть ознаки епосу в історичних піснях. (2 бали)

3. Підготуйте презентацію одного з героїв історичної думи. (3 бали)

4. Думи – це... Будова дум. (2 бали)

5. Що у «Слові...» свідчить про авторське ставлення до зображуваних подій та героїв? Наведіть приклади. (2бали)

РАЗОМ: 42 бали
^ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ

^ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР

З А В Д А Н Н Я

ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови та літератури

2013 – 2014 н. р.

9 клас

І. На вибір.

1. Підготуйтеся до дискусії на тему: «Для чого людині треба мати добре ім’я?». Добираючи аргументи, висловіть свою думку.

2. Доведіть, що твори давньої української літератури варто вивчати в ХХІ столітті.

12 балів

ІІ. Обміркуйте й запишіть запитання для інтерв’ю, що його журналіст бере в юнака, який проживає в європейській державі. (12 запитань). 6 балів

ІІІ. Побудуйте складносурядне речення про джерело людяності. Зробіть синтаксичний розбір. Накресліть схему. 8 балів
^ IV. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Запишіть 2 крилатих вислови, що мають будову складних речень. (2 бали)

2. Провідміняйте кількісний числівник 975. (2 бали)

3. Запишіть 4 фразеологізми про досягнення, успіх . Поясніть їхнє значення. (2 бали)

4. Складіть кросворд на тему «Науковий стиль». (8 слів). (4 бали)
^ V. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Розкрийте значення слів, пов'язаних із весіллям: бояри, дружки, світилки, свати.

2. Наведіть приклади основних жанрів, до яких вдавався І.Вишенський. Доберіть зразки.

3. Запишіть 2 афоризми Г.Сковороди. Прокоментуйте їх.

4. Складіть розгорнутий паспорт твору «Бондарівна». 4 бали


РАЗОМ: 46 балів

^ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ

^ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР

З А В Д А Н Н Я

ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови та літератури

2013 – 2014 н. р.

10 клас

І. На вибір.

1. Прокоментуйте в публіцистичному стилі вислів Л. Костенко: «А видумали, що Україна так просто. Україна – це супер. Україна – це ексклюзив. По ній пройшли всі катки історії. На ній відпрацьовані всі види випробувань. Вона загартована найвищим гартом. В умовах сучасного світу їй нема ціни».

2. Твір-роздум «Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі в повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». 12 балів

ІІ. Обміркуйте й запишіть запитання для інтерв’ю, що його журналіст бере в дівчини, яка проживає в європейській державі. (12 запитань). 6 балів

ІІІ. Побудуйте складне речення про джерело людських взаємин.

Зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, дайте загальну характеристику всій конструкції). Накресліть схему. 8 балів
ІV. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Доберіть українські відповідники до слів: казус, кредо, кураж, курйоз.

2. Провідміняйте: 40 днів.

3. Змоделюйте фразеологізми, утворюючи від дієслів потрібну форму дієприкметників. Визначте стан дієприкметників, виділіть суфікси. Розкрийте значення фразеологізмів.

Як у воду (опустити). Коло (розбити) корита. Язик (підвісити) добре. (Кувати) на всі чотири ноги.

4. Відредагуйте. Батько сьогодні облисив Петрика. Я хотів би навчитися гітарити. Вибачте, що я написав не дуже дбало. А як приємно всякій жінці в свято 8 березня отримати в подарунок букет із усяких квіток.

5. Складіть словничок фразеологізмів на тему «Щирість». (8).
^ V. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості та лаконічності. 10 балів

1. Виокреміть комічні картини в повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».

2. Визначте жанр твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Аргументуйте.

3. Розкрийте ознаки соціально-психологічного роману. Наведіть приклади.

4. Складіть розгорнутий паспорт твору «Мартин Боруля». 4 бали


РАЗОМ: 46 балів


^ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ

^ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР

З А В Д А Н Н Я

ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови та літератури

2013 – 2014 н. р.

11 клас

І. На вибір 12 балів

1. Прокоментуйте в публіцистичному стилі вислів Л. Костенко: «А видумали, що Україна так просто. Україна – це супер. Україна – це ексклюзив. По ній пройшли всі катки історії. На ній відпрацьовані всі види випробувань. Вона загартована найвищим гартом. В умовах сучасного світу їй нема ціни».

2. Розкрийте роль поезії в 1920-і роки ХХ ст.

ІІ. Обміркуйте й запишіть запитання для інтерв’ю, що його журналіст бере в успішної жінки, яка все своє життя прожила в європейській державі. (12 запитань). 6 балів

ІІІ. Побудуйте складне речення про джерело людських взаємин.

Зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, дайте загальну характеристику всій конструкції). Накресліть схему. 8 балів

ІУ. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості й лаконічності. 10 балів

1. Сформулюйте 4 запитання своєму однокласникові про його досягнення, використовуючи дієслова минулого часу.

2. Сформулюйте орфографічне правило вживання іменників спільного роду. Наведіть приклади.

3. Провідміняйте: 100 доріг.

4. Згадайте й запишіть прислів’я (4), використовуючи різні види односкладних речень. Укажіть вид такого речення. Свою думку доведіть.

5. Розробіть заходи рекламної кампанії, спрямовані на підтримку обдарованої дитини. (10).

V. Дайте відповіді на питання, дотримуючись чіткості та лаконічності. 10 балів

1. Виокреміть ознаки імпресіонізму. Назвіть авторів, у творах яких наявна імпресіоністична настроєвість.

2. Своєрідність композиції і жанру роману в новелах Ю. Яновського «Вершники».

3. Доведіть, що Остап Вишня – «поет полювання». Аргументуючи, наведіть взірці творів.

4. Складіть розгорнутий паспорт твору «Я (Романтика)». 4 бали
РАЗОМ: 46 балів

Схожі:

«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconКз «запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» зор завданн я
Напишіть твір на тему: «Невиконане домашнє завдання: чи варто ризикувати?». У творі використовуйте дієприкметники. 12 балів
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconТема уроку. Роль народної пісні в оповіданні Р. М. Рільке „ Пісня...
Мета уроку: показати роль народної пісні в долі окремої людини І суспільства в оповіданні Р. М. Рільке; розкрити значення українського...
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconНовi клопоти, новi турботи адже стiльки всього потрiбно зiбрати до...
Сiм рокiв пролетiли як мить, I зовсiм скоро Ваше маля стане щасливим першокласником. Новi клопоти, новi турботи — адже стiльки всього...
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники icon1. Осені листок кленовий кружить за вікном

«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconБатькам учнів перших класів
З початку навчального року привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до школи не перетворювалось у щоденні хвилювання. Вранці...
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconКак бросить курить
Правильно розставте акценти. Не використовуйте фразу "Я кидаю курити". Замість цього варто говорити: "Я не хочу курити". Різниця...
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconВідбудеться один з найгучніших музичних проектів осені фантастичний...

«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconТема. Смішне, комічне, романтичне в творі В. Нестайка «Тореадори...

«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconЗвідки пішло прізвище Шевченко?
Куди їздив Тарас на торговицю з чумаками? У якому творі Т. Шевченка є згадка про це?
«Щоденні турботи осені». У творі використовуйте дієприкметники iconВіл І люди
Щоденні відомості про захворюваність та смертність” 5 червня 1981 року була опублікована інформація про те, що за останні 8 місяців...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка