Скачати 51.31 Kb.
|
| Тема. Безпека на дорозі (пішохід, велосипедист, пасажир) Тип уроку: урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації. Автор: Поліщук Руслана Василівна, учитель основ здоров`я Іванівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» Білоцерківського району Іванівка 2012 Тема. Безпека на дорозі (пішохід, велосипедист, пасажир). Мета: нагадати учням правила безпечного переходу дороги, ознайомити з правилами безпечної поведінки на зупинках та правилами посадки в громадський транспорт, правилами для велосипедистів. Надати можливість відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення щодо переходу дороги, упевненої поведінки та навичок при керуванні велосипедом, у громадському транспорті. ^ урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації. Обладнання: комп`ютер, великі аркуші паперу, фломастери, картинки знаків дорожнього руху, ілюстрації. ^ І. Організаційний частина. Доброго дня! Рада вітати вас. З нетерпінням чекала цієї зустрічі. Приємно бачити Вас всіх здоровими з усміхненими обличчями. Сподіваюсь, що наше спілкування буде приємним. Урок буде проходити в звичному для вас режимі. 1.Знайомство . Пропоную вам представити себе в такій формі – і я розпочну з себе. Я, Руслана Василівна для того щоб бути здоровою ….- раціонально харчуюся. (Cлайд 3.) Отже, ми визначили, що потрібно робити, щоб бути здоровими. ^ В клас заходить старшокласник переодягнений в поштальйона і приносить лист від ДАІ. Лист «З кожним роком зростає інтенсивність автомобільного руху на дорогах країни. А це, в свою чергу, підвищує відповідальність всіх учасників дорожнього руху – водіїв, пасажирів, пішоходів і т.д. Тому великого значення набувають знання правил дорожнього руху та необхідність їх дотримання з метою збереження життя і здоров`я. В теплу пору діти полюбляють кататися на велосипедах, тому просимо Вас сформувати правила посадки та висадки в громадському транспорті та правила безпечної поведінки на зупинках». (Слайд 4) ^ (Кожний учень називає правило). Не запізнюватися. Поважати думку іншого. Правило лівої руки. Активність. Конфіденційність. Лаконічність. Гендерна рівність. Посміхатися. Бути тут і зараз. Без мобільних телефонів. (Слайд 5) ^ 6. Очікування. Розміщуємо очікування і прикріплюємо їх перед пішохідним переходом, щоб в кінці уроку його перейти. (Слайд 6) ІІ. Теоретична частина
- Що таке безпека? - Як ви розумієте вислів «Безпека на дорозі» ? Завдання: визначення дорожніх знаків за картинками.
2. Об`єднання Об`єднання попарно за карточками («Дорожнє доміно»), об`єднання в групи по видам дорожніх знаків. (Слайд 11) 3. Робота в групах. 1 група – проект «Правила безпечної поведінки пішохода»; 2 група - проект «Правила безпечної поведінки велосипедиста»; 3 група - проект «Правила безпечної поведінки пасажира». (Слайд 12) ^ 5. Руханка . Руханка «Десятка» (По черзі пишуть цифри у повітрі частинами тіла.) „1” – головою. „2,3” – плечима. „4,5” – ліктями. „6,7” – кистю руки. „8” – тулубом. „9, 10” – п’ятками. (Слайд 13) ^ - Чому люди , знаючи правила дорожнього руху, їх порушують? - Які наслідки порушень правил дорожнього руху? (Слайд 14) ІV. Заключна частина 1. Проаналізуйте свої очікування, якщо вони справдились, то перейдіть дорогу до школи, якщо ж вони виявилися недоречними – приберіть їх з дошки. (Слайд 15) ^ Притча «Мудрець і метелик» Ця історія сталася давним-давно в старовинному місті, в якому жив великий мудрець. Слава про його мудрість рознеслася далеко навколо його рідного міста. Але був у місті людина, заздрить його славі. І ось вирішив він придумати таке питання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. І він пішов на луг, піймав метелика, посадив її між зімкнутих долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця: скажи, про наймудріший, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий? Якщо він скаже - живий, я стулю долоні, і метелик помре, а якщо він скаже - мертвий, я розкрию долоні і метелик полетить. Ось тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший ». Так все і сталося. Заздрісник спіймав метелика, посадив його між долонями і відправився до мудреця. І він запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший, - живий чи мертвий?» І тоді мудрець, який дійсно був мудрою людиною, сказав: «ВСЕ В ТВОЇХ РУКАХ ....". Так кожна людина, зробивши свій вибір, сама визначає свою долю. (Слайд 16)
Список використаної літератури
. |
![]() | Й урок наш починаймо Обладнання: презентація з використанням мультимедійної дошки, роздатковий індивідуальний матеріал, картки для опитування | ![]() | Урок №13. Тема Тема: Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення порожньої презентації, а також однієї... |
![]() | Урок №12. Тема Тема: Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних... | ![]() | Уроком на тему «Приготування млинців» На уроці використані інтерактивні форми мультимедійної презентації. Учні показали високий рівень професійних знань та вмінь, навики... |
![]() | Урок №16. Тема Подати матеріал про демонстрацію презентації у різних програмних середовищах, керування показом презентації та настроювання його... | ![]() | Урок з інформаційних технологій створення презентації «Моя майбутня професія» Обладнання: плакат з шкалою оцінювання презентації, плакат з правилами порядку І техніки безпеки, план виконання практичної роботи,... |
![]() | Правильних відповідей може бути декілька Для перегляду презентації на екрані з використанням мультимедійного проектора слід вибрати темні відтінки | ![]() | Уроків з використанням опорних конспектів та опорні конспекти з предмету... Використовуються такі нетрадиційні форми уроків як: робота в малих групах, урок – квк, бінарні уроки, урок – «конференція», урок... |
![]() | Здати готові презентації на вільну тему! Об’єктом обробки PowerPoint є файл презентації, який має довільне ім’я та розширення ppt. В цей файл входять структурні елементи... | ![]() | Тема: Мультимедійні презентації Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд.... |