План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема




Скачати 46.58 Kb.
НазваПлан-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема
Дата конвертації08.03.2013
Розмір46.58 Kb.
ТипПлан-конспект
uchni.com.ua > Спорт > План-конспект
ПЛАН-КОНСПЕКТВІДКРИТОГО УРОКУ У 7-Б КЛАСІ

Тема: SPORTS

Цілі:

Практичні: удосконалювати лексичні навички,

активізувати вживання лексики по темі уроку,

удосконалювати навички говоріння, письма, читання,

удосконалювати граматичні навички у вживанні thePresent

Simple і the PastSimple,

удосконалювати лексичні навички вживання дієслів toplay,

to do, to go з різними видами спорту.

Освітня: ознайомити учнів з видами спорту, спортивних ігор.

Розвиваючі: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів,

розвивати навички аудіювання, читання, письма, усного

мовлення,

розвивати лексичні, граматичні та фонетичні навички,

розвивати самостійність у праці.

Виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови,

виховувати культуру спілкування,

виховувати інтерес до спортивного способу життя.

Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал Handouts,комп’ютер, магнітофон,“Stepping Stones2”, CourseBook, ActivityBook.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

Початок уроку

І Організація класу.

Привітання.

а) T: Good afternoon, children!

I am glad to see you!

Who is on duty today?

What day is today?

What date is it today?

Who is absent today?

б) Введення в іншомовну атмосферу.

Warming-up.

T: How do you feel?

P1: S feel happy.

Основна частина уроку

II а) Повідомлення теми уроку.

T: The topic of today’s lesson is Sports.

б) Повідомлення цілей уроку.

T: Today we are going to revise and activate the words on the topic, practice and develop writing, reading, speaking, listening, grammar, lexical and phonetic skills.

III Фонетична зарядка.

Учні із вчителем читають вірш про спорт, який написаний на дошці.

T: Look at the blackboard, let’s read the poem about sport together:

I like riding by bicycle,

I’m fond of playing chess.

My friend is good at judo.

We are keen as you can guess

On every kind of sport for sure.

As it can even the illness cure

And can for every boy and girl

Bring many moments of joy.

The proverb reads for everybody:

“A sound mind in a sound body.”

T: Your homework was to prepare proverbs about sports.

Which proverbs about sports do you know?

Учні читають прислів’я про спорт.

P1: The race is got by running.

IV Повторення і активізація лексичного матеріалу.

Учні виконують Task 1 – поєднують назви різних видів спорту з картинками.

T: So, children, let’s do Task 1. Take your handouts, look at the pictures and match them with different kinds of sports.

Are you ready? What is number 1?

P1: football.

V Розвиток навичок письма, читання.

Учні виконують Task 2 :

а) поєднують імена дітей з малюнками, на яких зображені види спорту, якими вони займаються.

б) потім закінчують і читають речення

T: Look at Task 2. First you must match the names of children with the pictures of sports they like and then you must finish the sentences on your Handouts.

T: What sport does Paul like?

P1: Paul likes football.

VI Фізкультхвилинка.

Учні слухають пісню “Icanrun” на комп’ютері , співають і виконують рухи разом із вчителем.

T: Now, let’s relax - sing the song “I can run” and have some exercises.

I can run

I can run. I can run.

I can run and run and I’m having lots of fun.

I can run. I can run. Can you?

I can jump. I can jump.

I can jump and run and I’m having lots of fun.

I can jump. I can jump. Can you?

I can swim. I can swim.

I can swim and run and I’m having lots of fun.

I can swim. I can swim. Can you?

I can hop. I can hop.

I can hop and run and I’m having lots of fun.

I can hop. I can hop. Can you?

I can skip. I can skip.

I can skip and run and I’m having lots of fun.

I can skip. I can skip. Can you?

VII Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Учні виконують Тask 3:

а) слухають запис на магнітофоні – звуки різних видів спорту,

б) потім записують номер по порядку на Handouts і називають їх.

T: Now, children, listen to the sounds of different kinds of sports, write the number on your Handouts and name them.

T: What is number 1?

P1: Number 1 is skiing.

VIII Удосконалення навичок вживання дієслів to play, to do, to go з різними видами спорту.

T: Now, let’ speak about the use of the verbs to play, to go, todo with sports. Look at the examples on the blackboard. We use “play” with any competitive game. Play: tennis, golf, football, basketball, chess.

We use “go” with any activities you do alone and with sports that have the ending – ing. Go: swimming, cycling, dancing, surfing, sailing.

We use “do” with any sport that is more of a physical activity. Do: yoga, judo, gymnastics.

Now, let’s do Task 4 – choose play, go or do with sports and write them down.

P1: 1. – to go sailing;

P2: 2. – to play football;

Учні вибирають правильне дієслово, записують його і читають вирази.

IXРозвиток лексичних, граматичних навичок,навичок письма і читання.

Робота з текстом.

Учні виконують Task 5:

а) вибирають правильне дієслово play, goабо doі записують в речення,вживаючи правильну форму в thePresentSimpleабоthePastSimple.

б) читають текст ланцюжком,

в) закінчують речення про головних героїв розповіді Мері та Джона, які види спорту їм подобаються і показують картинки з підписаними видами спорту.

Учні працюють в групах.

P1: Mary likes to play golf.

Mary likes to go dancing.

Mary likes to do yoga.

Х Розвиток навичок усного мовлення.

Учитель запитує учнів, які види спорту їм подобаються, якими видами спорту вони займаються.

T: What sports do you like?

P1: I like to play football.

P2: I like to play basketball.

Заключна частина уроку

XІ Повідомлення домашнього завдання.

T: Your homework for the next lesson is Exercise 2 onpage47 inyourWorkbooks. The task is to unscramble the words, sports, and write down the names of sports under the pictures.

XI Виставляння оцінок, їх мотивація.

T: Today you were active and have done great job. So, your marks are … .

XII Підбиття підсумків.

T: Today at the lesson we have spoken, written, listen to sounds of sports, sung a song, read a tongue twister and done many tasks.

T: How do you feel now at the end of the lesson?

P1: I feel happy.

ХVI Закінчення уроку.

T: The lesson is over!

Thank you!

Good bye!

Схожі:

План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект уроку з української літератури в 11 класі
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет І його пісні, що стали народними
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект уроку фізики в 11 класі Контрольна робота з теми «Електричне поле»
Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь І навичок учнів по вивченій темі
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconУроку Тема уроку
Режим дня. Ознаки втоми. П. р. Вчимося І відпочиваємо. Організація куточку відпочинку в класі І вдома
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект відкритого уроку із зарубіжної літератури у 5 класі...
«рольова гра»: розкажіть від імені пасербиці про те, як вона почувалася в зимовому лісі
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект уроку художньої культури у 10 класі 22. 11. 10 Тема:...
Хорова, вокально-симфонічна І симфонічна музика. Напрями популярної музики. Музичне виконавство та освіта
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconУрок географії у 7 класі. Тема уроку
Тема уроку: Антарктида й Антарктика. Своєрідність географічного положення материка, його розміри. Відкриття Антарктиди та сучасні...
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconПлан-конспект уроку художньої культури у 10 класі 14. 12. 10 Тема. Театральна культура
Україні; розвинути загально психологічні якості, такі як увага, уява, творче та логічне мислення, театральні здібності дитини; виховати...
План-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема iconУроку у 6-а класі тема: Food
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал handouts, ‘Stepping Stones 2” Course Book, Activity Book, комп’ютер, магнітофон
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка