Урок математика, я І Україна, 1 клас




Скачати 53.59 Kb.
НазваУрок математика, я І Україна, 1 клас
Дата конвертації14.03.2013
Розмір53.59 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок


Інтегрований урок

математика, Я і Україна, 1 клас

Тема. Вода-мандрівниця. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць

додавання та віднімання в межах 10. Складання та розв’язування задач

на зменшення числа на кілька одиниць.
Мета. Формувати уявлення учнів про колообіг води в природі; закріплювати

навички лічби в межах 20; удосконалювати уміння розв’язувати задачі на зменшення числа на кілька одиниць; обчислювальні навички; розвивати творче мислення; виховувати бережливе ставлення до води, культуру математичних записів.
Обладнання. Колообіг води в природі, малюнки Капітошки, ілюстрації для складання задачі.

^ Тип уроку. Інтегрований.
Хід уроку
І. Організаційний момент.

  • Сьогодні у нас незвичайний урок, а тому я хочу, щоб ви:

Не просто слухали, а чули.

Не просто дивилися, а бачили.

Не просто відповідали, а міркували.

Дружно й гарно працювали.

  • У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий:




  • А у вас?

  • Ну що ж тоді йдемо вперед.


ІІ. Пригадування вивченого на попередньому уроці.

  1. Відгадайте загадку.

Що таке пливе і ллється,

Часом на камінь дереться.

Як немає – все всихає,

Звірі й птахи помирають? (Вода.)

  • Про які властивості води ви почули в цій загадці?

  • Якою ще може бути вода? (твердою, перетворитися в пару.)

  • То в яких станах буває вода в природі? (Рідкому, твердому, газоподібному.)


ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо з вами дізнаватися нове про воду, а ще будемо розв’язувати приклади, задачі, працювати з геометричним матеріалом, щоб бути грамотними, освіченими людьми.
ІV. Знайомство з казковим героєм. Усний рахунок.

  • Високо в небі пропливала біла хмаринка (малюнок). Сиділи на ній краплинки-сестрички і з цікавістю поглядали на землю. А найдопитливіша і найсміливіша зіскочила з хмаринки і пішов дощ. Проте дощ цей не звичайний, а числовий.

(У дітей на партах лежать уявні краплинки з числами.)

  • Нумо, числа-краплинки, станьмо в ряд.

(Учні, в яких були числа, шикуються в одну шеренгу. Потім по черзі викликаю до дошки дітей, з певним числом, до яких приєднуються ті діти з числами, яке завдання прозвучить.)

  • До мене йде число …

  • Назвати сусідів числа 5, 8, 10, 12, 14.

  • Назвати число, що передує числу 7, 8, 3.

  • Назвати число, що йде за числом 5, 11, 12.

  • Як називаються числа 11, 12, 15, 19, 20?

  • Чиста і дзвінка краплинка потрапила до струмочка (малюнок) і перетворилася на незвичайного героя, а якого саме ви дізнаєтеся, коли розв’яжете ось ці приклади.

0+1= … 10-6=… 5+1=… 6-3=… 2+5=… 0-8=… 3+2=… 2-1=… 2+2=…

( ^ Кожній відповіді відповідає певна буква. Розв’язавши правильно приклади одержуємо слово «капітошка».)


4

а

1

к

5

ш

2

о

7

т

3

і

6

п

4

а

1

к


  • Разом з Капітошкою (малюнок) ми і будемо далі мандрувати.



^ V. Хвилинка каліграфічного письма.

- Наш герой народився з водички, кожна людина починає свій новий день із чистої водички і ми з вами почнемо роботу в зошиті із джерельця(малюнок) чистоти – хвилинки каліграфії.

- На яку цифру схожий наш герой? (0)

- Отож і напишемо цілий ряд цифри 0.

- Обміняйтеся зошитами і обведіть королеву серед написаних цифр.

^ VІ. Розвиток математичних знань.

Та ось вирвався наш струмочок вперед, а разом з ним і Капітошка та й побіг до річки (малюнок). Щоб перепливти її слід виконати певне завдання. Допоможемо Капітошці.

  • Знайти приклади з помилкою , записати його в зошит, розв’язавши правильно.

5+5-7=4 3+3+4=9

6+4-1=9 10-5-2=4

8-3+2=8 6-3-3=1

1+5+3=10 9-1+0=7

  • Ось ми і впоралися з цим завданням. Я думаю, що треба трохи перепочити.

VІІ.Фізкультхвилинка.
Стрімко помандрував наш Капітошка до моря(малюнок). Та високі морські хвилі стали йому на заваді. Адже поки він мандрував, то ставав дедалі важчим, набирався водички. А море було не звичайне, називалося Задачне.

  • Складіть задачу за малюнком і розв’яжіть її.



9

рибин

?

на 3 менше
Сашко - Миколка –



  • Молодці, діти. Капітошка вам дуже вдячний. Море заспокоїлося і наш герой полинув далі. І ніхто не знає, що могло б статися з ним, якби не Сонечко (малюнок). Воно простягнуло свої чарівні промінчики Капітошці і запитало: «Хочеш я оберну тебе на пару і ти знову повернешся до своїх сестричок?»

  • Звичайно наш герой скучив за свєю ріднею і хоче якнайшвидше зустрітися з нею, проте на його шляху стоїть ще одне завдання. Давайте виконаємо його.

  • На яку геометричну фігуру схожі промінчики сонечка?

  • Розгляньте малюнок і назвіть який предмет на яку геометричну фігуру схожий (малюнок).

  • Поки ми з вами працювали, наш Капітошка перетворився на пару і повернувся додому. Усі були раді бачити його знову.

  • Діти, уважно подивіться на дошку . що ви можете сказати про нашу композицію? Що утворилося ? (коло). Як мандрував наш герой?(відповіді дітей). Такий процес називається колообіг води в природі.

  • А навіщо нам вода?


VІІ. Підсумок уроку.

  • Над чим ми сьогодні працювали на уроці?

  • Що вас найбільше зацікавило?

Вербальне оцінювання учнів.


  • Гра «Додай слово».

Розляглася земля неозора,

А найкраща вода … (прозора).

На землі калинове намисто,

А найкраща вода … (чиста).

Тут діброва шумить невмируща,

А найкраща вода … (цілюща).
Ось і день проминув. Ніч коротка,

А найкраща вода … (солодка).

  • Повітря, земля і вода – це природа. Природа – це я. І ти – це природа. Оберігаймо один одного та все те, що нас оточує.

  • Якщо урок вам сподобався, тоді посміхніться мені та своїм товаришам.

Схожі:

Урок математика, я І Україна, 1 клас iconУрок 11 клас (математика, інформатика)
Перевіряється готовність класу до уроку, у журналі фіксуються відсутні. Нагадуються правила поводження у комп’ютерному класі
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconУрок математика + інформатика
Обладнання І матеріали до уроку: комп'ютерний клас (програмне забезпечення: графічний редактор), картки з тестовим завданням, проектор,...
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconУрок гра. «Математика І навколишній світ» 5 клас Тема: «Дії з натуральними числами»
Нехай живуть, радують нас красою, перелітаючи з квітки на квітку, опилять їх, щоб квітів було більше І ще кращих
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconУрок засвоєння нових знань. Урок-пам'ять, урок-спогад. Обладнання....
Тема. Олександр Довженко. «Україна в огні» – твір про трагедію українського народу в Другій світовій війні
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconМатематика для всіх
Математика наука не тільки для вчених. Вона потрібна всім. Коли ви йдете в магазин, робите ремонт або слухаєте щоденний прогноз погоди,...
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconПідготувала: вчитель математики вищої категорії
Нещодавно я з учнями готувала тематичний вечір «Математика повсюди» І запропонувала учням записати свої власні спостереження про...
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconУрок математика + географія
Згідно з програмою І тематичним плануванням математики у 5 класі передбачено 9 (дев'ять) уроків із теми "Відсотки". У системі уроків...
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconМатематика
Підготовка фахівців напряму підготовки 0801 "Математика" зі спеціальності "Математика" проводиться згідно з ліцензією серія ав №363021...
Урок математика, я І Україна, 1 клас iconМатематика
Узагальненя І систематизація навчального матеріалу за 1 клас. Арифметичні дії додавання І віднімання без переходу через розряд
Урок математика, я І Україна, 1 клас icon6 клас Математика Контрольна робота Раціональні числа. Порівняння...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка