Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах




Скачати 35.75 Kb.
НазваРозробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах
Дата конвертації14.03.2013
Розмір35.75 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок
Розробка першого уроку

у 3 –А і 3 – В класах

«Ми – за чисту планету»

Підготували

вчителі початкових класів

ГЗОШ І-ІІІ ступенів № 41

Міхно Л. Я., Баклагова Н. М.

Мета: узагальнити та розширити знання дітей про те, що обов’язком кожної людини є охорона природи; продовжувати роботу над художнім словом, збагаченням словника учнів; розвивати естетичне сприйняття чудового світу природи, уяву, пам’ять; виховувати в дітей бажання берегти все живе.

Обладнання: картини природи, музичні записи, плакати «Охороняти природу – значить охороняти Батьківщину», «Будь природі другом», мультимедійні презентації.

Учитель: Послухай, як струмок дзвенить,

Як гомонить ліщина,

З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна.

Послухай, як трава росте

Напоєна дощами,

І як веде розмову степ

З тобою колосками.

Послухай, як вода шумить,-

Дніпро до моря лине.

З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна.

Природа! З дитячих літ ми звикаємо до цього світу, до цієї краси, що нас оточує. Чи є десь на землі такий чарівний край, де тихі ночі пливуть на крилах солов’їних пісень, де вранці на замріяній річці вмивається джерельною водою біла лілея, де на весні яскравіє килим первоцвітів, а на схилі, зігрітому сонцем, дивляться на тебе по-дитячо-му довірливо квіти сон-трави?

З давніх-давен природа була основою життя людини. Адже людина отримує від природи все, потрібне їй для життя: тепло, повітря, їжу, одяг, житло, меблі, кораблі й багато іншого. А чи завжди ми платимо їй добром за добро? На превеликий жаль, ні. Кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожен пійманий метелик – це рана, заподі-яна природі. Якщо таку рану заподієш ти, твій товариш, а потім ще хтось – що стане з природою?

Учень 1: Я зірвав квітку – і вона зів’яла.

Я спіймав метелика – і він помер у мене на долоні.

І тоді я зрозумів,

Що доторкнутися до краси можна лише серцем.

Учитель: Екологічна криза спричинила загибель сотень малих річок, занепадають Чорне й Азовське моря, перетворюються на стічні брудні «відстійники» дніпровські та інші водосховища, ставки, озера. Задихаються від промислових і транспортних забруднень міста, нищаться ліси, зменшується кількість птахів, тварин, лікарських рослин, вид за видом зникають птахи, риби, комахи, тварини, рослини. Чому? Хто винен у цьому? Безперечно, людина.

Екологічною катастрофою стала для України аварія на Чорнобильській АЕС.

Смертність населення почала переважати народжуваність. Таке становище змусило

уряд України в 1992 році визнати територію держави зоною екологічного лиха.

Щоб зберегти природу, на місці вирубаних лісів люди насаджують нові, заборонено збирати рідкісні рослини, полювати на ті види тварин, що занесені до Червоної книги.

У статті 66 Конституції України записано: «Кожен зобов’язаний не заподіювати шкоди природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки». І тому, діти, я закликаю вас усіх:

Для нащадків збережіть природу,

Степи, моря, ліси, джерельну воду,

Дерев не рубайте, не вбивайте звіра,

Хай між вами буде любов і довіра.

Учень 2: Метелика ловити я не хочу:

Він – квітка неба, хай живе собі!

Хай крильцями барвистими тріпоче,

Щоб радісно було мені й тобі!

Учень 3: І квітку лісову не стану рвати,

Її додому я не понесу,

Їй там джмеля не погойдати

І не попити ранками росу!

Учень 4: І ні стеблинку, гілку чи травинку

Я не ображу: це – страшений гріх!

Бо в кожній з них живе тремка живинка,

Що світиться довірою до свіх…

Учитель: Екологія – наука про захист природи. Екологія – особливий світогляд людини, визначається її моральністю, її душею, силою , її любові. Добра людина, яка прагне жити в злагоді з природою, бережно ступає по землі, не завдасть шкоди жодній істоті, квіточці й деревцю, не вчинить над нею насилля.

Слухання голосів лісу, розгляд слайдів презентацій

Учень5: Якщо людина добре серце має,

Вона іде у світ добро творить.

В її очах любов і ніжність сяє.

Така людина сонечком горить!

Учитель: Будьте і ви, діти, як маленькі сонечка! Творить добро, саджайте ліси, очищуй-те джерела, річки. Любіть свою Вітчизну, свій рідний край. І буде мир і злагода на Землі! А зараз намалюйте, як ви уявляєте нашу планету.

Виставка дитячих малюнків

Схожі:

Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодичні рекомендації щодо проведення у навчальних закладах міста Донецька
Управління освіти Донецької міської ради, міський науково-методичний центр надсилає для використання під час проведення Першого уроку...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconОрієнтовний конспект першого уроку в 2013/2014 навчальному році в...
Обладнання: презентація, фільм «Історія України, ч. 1» 16 серія, аудіозапис «Боже Великий, Єдиний»
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconСценарій першого уроку
Дозвольте привітати вас із першим уроком вашого першого дня в школі в новому навчальному році. Його тема буде такою ж урочистою,...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодичі рекомендації до проведення першого уроку у 2012/2013 навчальному році
«Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» перший урок у початкових класах проводиться за обраною загальноосвітнім...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconУ 5, 6, 9 класах – 1 год на тиждень; у 7-8 класах – 2 год на тиждень;...
Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя,...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодичні рекомендації до проведення у загальноосвітніх та професійно-технічних...
Плану заходів з відзначення 20-ї річниці незалежності України Міністерство надсилає методичні рекомендації щодо проведення єдиного...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconУроку з математики в початкових класах
Місце проведення уроку (школа, клас, прізвище та ініціали вчителя, студента-практиканта)
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодичні рекомендації до проведення Першого уроку, присвяченого...
Першого уроку, присвяченого 200-річчю від дня народження Тараса Григоровича Шевченка
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодична розробка уроків та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Розробка першого уроку у 3 –А І 3 – в класах iconМетодичні рекомендації щодо проведення Першого уроку в 2012-2013...
Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку в 2012-2013 навчальному році
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка