Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6




Скачати 67.59 Kb.
НазваЗагальньоосвітня школа I iii ступенів №6
Дата конвертації16.03.2013
Розмір67.59 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Загальньоосвітня школа I-III ступенів №6

м. Селидового

План – конспект

уроку

з трудового навчання

«Порівняння декоративного

зображення об’єктів природи з реалістичними. Аплікація з кольорового паперу «Квіти у вазі»»

Вчитель початкових класів

Самойленко Н.М

Тема: Порівняння декоративного зображення об’єктів природи з реалістичними. Аплікація з кольорового паперу «Квіти у вазі».

Мета:

- розвивати кольоросприймання, окомір, увагу до характерних елементів форми, зорову пам’ять, зосередженість, уяву, почуття пропорційності в зображенні предметів;

  • звернути увагу учнів на особливості будови квітів, вміння передавати іх форму і колір на малюнку;

  • знайомити учнів з технікою стилізації рослинних елементів у композиції;

  • виховувати інтерес і любов до мистецтва, потребу у спілкуванні з ним.


Обладнання: ваза з квітами, малюнки, таблиці із зображенням квітів у вазі, виставка книжок, шаблони, слайди, квітка – очікування, інструкції – завдання, авторські наробки.
Щедра осінь

і строката

З подарунками прийшла

Квіточок своїх багато

Із собою принесла
Хід уроку
I Організація уроку

1. Повідомлення теми і завдань уроку

Передбачення: Дивлячись на дошку, оформлення класу, про що ми будемо сьогодні вести мову?

  • Чи подобається вам споглядати їх красу?

  • Як ви думаєте, що нас очікує на уроці? (квітка + очікування)


II Робота над темою уроку.

а) 1. Вступна бесіда (Єжкова Є.)

Квіти – вічні супутники людського життя. Вони супроводжують людину і в радості та щасті, і в горі. Важко собі уявити життя без цих дивовижних рослин. Вони вражають нас найтоншими пахощами, милують кольорами.

Ми звикли до цих ніжних і прекрасних дарунків природи. Квіти роблять людину добрішою, кращою. Завдяки їм складено багато віршів, казок, легенд, пісень, написана прекрасна музика ,намальовано багато картин. Бо їх краса надихає творчих людей до створення інших див. у наших предків були звичаї. Вони вірили, що квіти мають душу. Ставилися до них, як до живих істот. Наш народ дуже любив квіти, а тому розмальовував ними стіни хат, печі, їх вишивали на рушниках, скатертинах, хустинках. З них робили цілющі напої та відвари, засушували для лікування різних хвороб, завжди насаджували для краси біля своєї оселі.

б) Думініка

Напевно, немає жодної людини на світі, яка б не зупинила хоч на мить свій погляд на чудових, духмяних, різнокольорових квітах. Є безліч квітів, які ростуть у садах, парках. Люди прикрашають ними свій побут, дарують їх один одному. Не менш привабливі й скромні польові квіти. Здається, їх так багато і можна легко нарвати скільки завгодно. Але як написав відомий поет Володимир Сосюра:

Я квітку не можу зірвати,

бо їй, як людині, болить.

Як нам, моє серце крилате,

під сонцем їй хочеться жить.

Квітів у природі стає дедалі менше. Їх зривають люди, витопчуть тварини. Пам’ятайте про це, коли вам захочеться зірвати рослинку. Краще не чіпайте її, нехай прикрашає землю, милує око. А наступного року з її насіння з’явиться багато нових квітів.
2. Новини класу – презентація авторської книжечки – Бушля Михайло – різновиди квітів, зникаючі квіти.

- доповідь Дікаревої Анастасії, сімейні малюнки!!!

(- крісло автора)
3. Продовження бесіди

Шостак

Троянди, півонії, гвоздики, флокси, мальви, чорнобривці, барвінок . . . Українська земля завжди славилася чудовим розмаїттям квітів. Їх дуже любили зображувати відомі народні художники. Вони оспівували одразу і весняні й літні, й осінні квіти – садові та польові. Такі картини настільки живі, що здається, ніби глядач опиняється в чудовому куточку квітучої природи українського села, сповненому пахощів квітів і пташиного співу.
4. Теоретична частина

Тепер на дворі осінь. Тож згадаймо про осінні квіти

Люблю я осінні квіти,

прощальну красу вечорів.

В. Сосюра.

а) Словникова робота

(довідничок)

Графіка – «пишу», «малюю» переважно чорно – білим і зазвичай виконують на папері (мистецтво зображення предметів лініями та штрихами).

Живопис – зображення предметів і явищ за допомогою фарб.

Аплікація – один із видів образотворчого мистецтва, що полягає у вирізуванні, накладанні різних форм і закріпленні Ії на іншому матеріалі, який прийнятий за фон. (створення орнаментів чи художніх зображень шляхом наклеювання)

Ескіз – попереднє креслення малюнка для подальшого виконання аплікації чи роботи.

Фон – це площина, яка знаходиться за зображеним предметом.

Силует – це узагальнене одномірне зображення предмета, яке схоже на його тінь.

Теплі кольорові гами – усі відмітки червоного, жовтого, оранжевого.

Холодні кольорові гами – усі відтінки синього, блакитного, зеленого, фіолетового.

б) Вчитель: В образотворчому мистецтві образи квітів та інших природних об’єктів відтворюються по – різному. Наприклад у творах живопису або графіки художники передають об’ємну форму предметів і прагнуть зобразити їх такими, якими вони є в природі (в натурі) таку манеру зображення називають реалістичною. Є й інші манери зображення.

Розгляньте приклади декоративного зображення квітів. Помилуйтеся ними та поміркуйте, чим декоративна манера зображення відрізняється від реалістичної. (У декоративному мистецтві образи квітів та інших предметів мають свої особливості. У їх зображенні виявлено та підкреслено найхарактерніші риси)

5. Фізпауза (вальс квітів)

6. Практична діяльність учнів.

а) Цільова настанова

1.Композиція складається з двох частин:

- силует вази на

- зображення квітів парті

2.Добір матеріалу: вірно підібрати кольорову гаму

Якщо фон «темний» то ваза має бути у «холодній кольоровій гамі».

б) План роботи

1. Спочатку зробити витинанку у формі вази:

а) скласти аркуш паперу;

б) намалювати половину вази;

в) витнути силует вази.

2. Обрати фон картону.

3. Розмістити силует вази на фоні.

4. Розмістити зображення квітки чи квітів у вазі. (які треба підготувати з кольорового паперу)

5. Вірно приклеїти всю композицію, намагаючись брати трішки клею, щоб робота мала охайний вигляд.

в) Правила роботи на уроці.

1. Під час роботи треба бути уважним та охайним.

2. Бути обережним з колючими та ріжучими предметами інструментами. Ножиці передавати кільцями вперед та тримати їх закритими.

3. Працювати спокійно, без різних рухів.

4. Не відволікатися і не заважати сусідам

5. Не терти очі брудними руками

6. Посуд з клеєм надійно ставити на робочому місці.

7. Клей необхідно брати трішки, так, щоб вибіг мав охайний вигляд.

8. Клеїти необхідно маючи на парті серветки, які витирають весь бруд після праці, зайвий клей також знімають аркушем паперу згорнутим в трубочку.
7. Робота по групах

а) Постановка мети

1. Ваше завдання – створити власний декоративний чи реалістичний образ осінніх квітів. Створюючи декоративні образи осінніх квітів, спробуйте пофантазувати: квітки можуть бути впізнаваними або цілком казковими, фантастичними – це завдання нашій творчій групі.

Одна голова добре, а дві краще

2. Оберіть таку композицію:

одну – дві квітки разом із листками та пуп’янками, об’єднайте в єдину гілку чи букет і красиво розмістити на аркуші паперу. Усі елементи букету, вази обміркуйте, якщо потрібна допомога, вона в конвертах.

Хто мовчить, той двох навчить.

3. Пригадайте, як треба працювати з шаблонами, вміння розмістити на кольоровому папері та з’єднати з композицією.

Хто спішить, той людей насмішить

б) При виконанні робіт нагадувати

- Хто пізно ходить, той сам собі нашкодить

- Що повинен кожен знати,

Щоб безпечно працювати?

- До ножа, до ножиць, шила

Треба вміння, а не сила!

- Охайність при виконанні роботи

в) Мотивація на протязі роботи
III. Підсумок уроку

  • виставка робіт

Виставка робіт відбудеться тільки тоді, коли кожен прибере своє робоче місце. (Слід дбати про неохайність постійно)
Ось і уроку кінець!

Що сподобалось вам, поділіться.

Що сумнішим було, пожалійтеся.

Виставка робіт

d:\сканированое\2011_09_28\img.jpg

d:\сканированое\2011_09_28\img_0001.jpg

d:\сканированое\2011_09_28\img_0002.jpg

d:\сканированое\2011_09_28\img_0004.jpg

Схожі:

Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconТуристичний вікенд на Хуторі Надія
Йосипівського нвк «Загальноосвітня школа I-III ступенів – днз», Капітанівської ЗШ I-III ступенів, Оситнянської зш I-II ступенів здійснили...
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconВиховна програма Стрийської сзш №9 I-III ступенів Школа XXI століття-це...
Сприяти формуванню учнів як здорової, гармонійно-розвиненої, толерантної особистості, громадянина І патріота, здатного творити себе...
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconКількість годин за програмою
Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №16 Кременчуцької міської ради Полтавської області
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconУроках англійської мови Актуальність досвіду
Созонівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconУроку на тему: «Що може комп’ютер»
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 I-III ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconЗапорізька загальноосвітня школа I iii ступенів №75 Запорізької міської...

Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconСтатут учнівської самоврядної організації «Сузір`я» Славутицької...
Учнівська самоврядна організація «Сузір`я» Славутицької зош І iii ступенів №2 регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових...
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconРозівська загальноосвітня школа I-III ступенів
...
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 iconЗугреська загальньоосвiтня школа I-III ступенiв №9 Харцизької мiської...
Укладач: Чершкало Світлана Сергіївна, учитель математики Зугреської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №9
Загальньоосвітня школа I iii ступенів №6 icon«Матвіївська загальноосвітня школа-інтернат I – III ступенів» Запорізької...
Створення оптимальних умов для забезпечення права на здобуття повної загальної середньої освіти
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка