Уроку, ключові слова




Скачати 143.76 Kb.
НазваУроку, ключові слова
Дата конвертації29.03.2013
Розмір143.76 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок
Календарно-тематичне планування уроків

природознавства у 1 класі

(За підручником Грущинської І. В. ) 2 години на тиждень



№п\п

Тема уроку , ключові слова

Дата

Примітка




ВСТУП ( 1 год )







1

Що вивчає природознавство ? ст..4-7

Природа, природознавство , умовні знаки, робочий зошит, головні герої в підручнику природознавства










Мандрівка перша : СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ (14 год)







2

Що таке навколишній1 світ ? ст..8-9

Навколишній світ, природа, оточення людини, рукотворні предмети, об*єкти природи







3

Що таке природа ? ст..10-11

Навколишній світ, природа жива і нежива







4

Що належить до неживої природи ? ст..12-13

Предмети, об*єкти та тіла неживої природи, небесні тіла







5

Що належить до живої природи ? ст.14-15.

Об*єкти живої природи, рослини, тварини, люди –частина живої природи







6

Подорож у природу: урок-екскурсія ст..16-17

Навколишній світ, природа, рукотворні предмети, об*єкти природи







7

Які ознаки мають живі організми ? ст..18-19

Ознаки живих організмів : ріст, рух, живлення







8

Які умови необхідні для життя ? ст..20-21

Умови, необхідні для життя : світло, тепло, повітря, вода і живлення







9

Як людина пізнає світ ? ст..22-23

Органи чуття (очі –зір, вуха – слух, ніс – нюх, язик – смак, шкіра – дотик ) та мислення







10

Як людина вивчає природу ? ст..24-25

Спостереження і спостережливість, досліди і дослідження, лупа, бінокль, телескоп, термометр







11

Які об*єкти природні, а які створили люди ? ст..26-27

Природні матеріали : деревина, пісок, глина; рукотворні предмети – штучні вироби; бережливе ставлення до природних матеріалів; шанобливе ставлення до праці







12

Подорож у природу урок-екскурсія ст.. 28-29

Нежива природа, положення Сонця, стан неба, хмари, вітер; жива природа , пожовтіння листя, листопад; підготовка тварин до зими; праця людей







13

Яке значення має природа для життя ? ст..30-31

Навколишній світ, нежива й жива природа, багатства природи, життя на Землі, відсутність життя на Місяці







14

Як потрібно берегти природу ? ст..32-33

Значення природи, забруднення, сміття, правила поведінки серед природи







15

Підбиваємо підсумки : Що ти знаєш про світ, у якому живеш ? ст..34-35

Світ, у якому ти живеш










Мандрівка друга : СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ (11 год )







16

Яке значення для життя на Землі має Сонце ? ст. 36-37..

Сонце, зоря, куляста форма, світло, тепло, значення Сонця для життя







17

Як побачити повітря ? ст.38-39.

Повітря – прозоре, не має запаху та смаку, безбарвне, займає увесь простір







18

Яке значення має повітря ? ст..40-41

Живі організми дихають повітрям, чисте, забруднене повітря, очищене повітря







19

Які властивості має вода ? ст.42-43.

Властивості води-рідини : прозора, без запаху, смаку, кольору та форми ; вода у твердому стані : сніг, лід ; випаровування, пара







20

Яке значення має вода ? ст.44-45.

Значення води , бережливе використання води, охорона води







21

Що таке гірські породи ? ст..46-47

Гірські породи : граніт, пісок, глина, вапняк, кремінь, торф, кам*яне вугілля, базальт, крейда ; колекція місцевих гірських порід







22

Що таке грунт ? ст..48-49

Грунт – пухкий шар землі ; умови, які надає рослинам грунт ; склад грунту ; «мешканці» грунту







23
24

Дослідницька лабораторія. Склад грунту ст.. 50-51
Як охороняти грунт ? ст..52-53

Земля – планета, земля – грунт, родючість грунту, значення і охорона грунту







25

Екскурсія в природу урок-екскурсія

Грунти нашої місцевості







26

Підбиваємо підсумки : Що ти знаєш про неживу природу? ст.54-55










Мандрівка третя : СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ (18 год )







27

Якими бувають рослини ? ст.56-57.

Різноманітність рослин,дикорослі й культурні рослини, походження культурних рослин







28

Яку будову мають рослини ? ст.58-59.

Частини рослин (органи) , корінь, стебло,листок, квітка, плід з насінням







29

Як розрізняти дерева, кущі й трав*янисті рослини ? ст..60-61

Дерева, кущі, трав*янисті рослини, ознаки їх будови







30

Які дерева належать до листяних, а які до хвойних ? ст..62-63

Дерева листяні, хвойні, будова листків у листяних і хвойних дерев







31

Подорож у природу взимку : урок-екскурсія ст.. 64-65

Нежива природа, положення Сонця, стан неба, хмари, вітер, жива природа, рослини в стані спокою, тварини взимку, допомога птахам взимку, годівнички , корм для птахів







32

Чим культурні рослини допомагають людям ? ст66-67..

Культурні рослини, польові, овочі, фрукти, ягоди, квітково-декоративні (прикрашальні ) рослини







33

Як доглядати за кімнатними рослинами ? ст.68-69.

Кімнатні рослини, умови, необхідні для їх росту, догляд : полив, розпушування грунту, обприскування







34

Для чого потрібні рослини ? ст..70-71

Олійні рослини – соняшник, кукурудза ; прядивна рослина – льон , повітря для дихання, краса природи, рослини – середовище існування живих організмів







35

Якими бувають тварини ? ст.72-73.

Різноманітність тварин, дикі й свійські тварини , походження свійських тварин







36

Для чого потрібні свійські тварини ? ст74-75..

Свійські тварини : комахи ( бджола і шовкопряд ), риби (короп ) , птахи ( кури, качки, гуси, індики ), звірі (корова, кінь, свиня, вівця)







37

Хто такі комахи ? ст..76-77

Комахи, будова комах: голова, груди, черевце, 6 кінцівок, мурахи – санітари лісу







38

Хто такі риби ? ст78-79..

Різноманітність риб, морські й прісноводні риби, будова тіла, луска, плавці







39

Хто такі птахи ? ст.80-81.

Різноманітність птахів, пір*яний покрив, здатність до польоту, пристосування до різних умов середовища







40

Чим звірі відрізняються від інших тварин ? ст.82-83.

Різноманітність звірів, вигодовування малят молоком, будова тіла звірів, пристосування їх до наземного , підземного, водного, повітряного способів життя







41

Які в тебе є домашні улюбленці ? ст..84-85

Домашні улюбленці, куточок живої природи, спостереження, догляд, відповідальність за життя тварин, які живуть разом із людьми







42

Чим живляться тварини ? ст..86-87

Різноманітність тварин за характером живлення, денні, нічні тварини







43

Як треба поводитися серед природи ? ст88-89..

Значення природи, забруднення повітря, води й грунту, пожежі, вирубування лісів, сміттєзвалища, правила поведінки серед природи







44

Підбиваємо підсумки : Що ти знаєш про рослини і тварини ? ст.90-91.

Світ живої природи, життя рослин і тварин










Мандрівка четверта : РІДНИЙ КРАЙ (12 год )







45

Де твій рідний край ? ст. 92-93..

Місто, село, вулиця, будинок, область в Україні, рідний край







46

Яка природа у твоєму краї ? ст94-95..

Краєвид, форми земної поверхні : рівнинна, горбиста, гориста







47

Екскурсія в природу : урок-екскурсія

Рідний край, краєвид, форми земної поверхні рідного краю







48

Які водойми дають воду твоєму рідному краю ? ст96-97..

Прісні водойми: річка, озеро, ставок ; питна вода, солона вода, море







49

Які рослини прикрашають твій рідний край ? ст..98-99

Дикорослі рослини рідного краю, дерева, кущі, трави, лікарські рослини, гриби їстівні й отруйні, лісові ягоди







50

Як захищати рослини у рідному краї ? ст100-101..

Рослини – природне багатство, причини зникнення рослин, «Червона книга України Рослинний світ»







51

Яких диких тварин можна зустріти у твоєму краї ? ст.102-103.

Потаємне життя диких тварин . Тварини – природне багатство, причини зникнення тварин, «Червона книга України. Тваринний світ»







52

Як люди дбають про охорону тварин у твоєму краї ? ст..104-105

Тварини – природне багатство, Причини зникнення тварин







53

Які культурні рослини вирощують у твоєму краї ? ст106-107.

Культурні рослини поля, городу, саду, хліб, коровай, праця людей на землі







54

Яких свійських тварин розводять у твоєму краї ? ст108-109..

Свійські тварини : комахи, риби, птахи, звірі







55

Як люди дбають про свій рідний край ? ст.110-111.

Рослини і тварини - природне багатство, вирощування культурних рослин, розведення свійських тварин, охорона природи рідного краю







56

Підбиваємо підсумки : Чим славне твоє рідне місто чи село ? ст.112-113

Рідний край, твоє місто \ село










М андрівка п*ята : МОЯ КРАЇНА _ УКРАЇНА ( 12 год )







57

Що таке Батьківщина ? ст.114-115

Наша держава – Україна, рідна земля, столиця - Київ, народні символи,обереги, краса природи







58

Що головне на карті України ? ст116-117..

Карта, зменшене зображення, земна поверхня, умовні знаки







59

Які куточки України ти мрієш відвідати ? ст118-119..

Київ – столиця України, міста – обласні центри, природні парки







60

Заочна подорож до Софіївського парку

Парк, Умань, подорож







61

Подорож у природу навесні : урок-екскурсія ст..120-121

Нежива природа, положення Сонця, стан неба, хмари, вітер, жива природа, пробудження рослин і тварин, поява комах, приліт птахів, поява звірів навесні







62

Які водойми є в Україні ? ст.122-123.

Водойми : річка, озеро, ставок ; питна вода, значення водойм







63

Подорож до водойми : урок-екскурсія ст.. 124-125

Місцева водойма , водяні рослини і тварини







64

Які моря є в Україні ? ст..126-127

Чорне море, Азовське море, значення морів







65

Якими горами славиться Україна ? ст.128-129.

Карпатські й Кримські гори, природне багатство України







66

Відомі озера України

Озеро Синевир,







67

Підбиваємо підсумки : що ти знаєш про природу України? ст..130-131

Україна – рідна країна, різноманітність природи, її охорона







68

Підсумковий урок за рік











































Схожі:

Уроку, ключові слова iconІ їх світоглядну роль, а не на динамічні стереотипи
Ключові слова: аналітична схема стереотипізації, ортогнозис, доксогнозис, упереджуючий фактор
Уроку, ключові слова iconВступ
...
Уроку, ключові слова iconПлан: Вступ Як здійснити пошук у мережі Інтернет. Ключові слова,...
Ключові сліва І вирази, які використовуються для пошуку в Інтернеті документів з питань авторського права на Україні І ес
Уроку, ключові слова iconЗакону України "Про дошкільну освіту"
Ключові слова: програма, вибір, оновлення, конкурентоздатність, розвиток, навчання, виховання, дошкільний вік
Уроку, ключові слова iconВимоги до статті для студентів національної академії управління
Коротка анотація (3–5 речень), ключові слова (5-6 позицій) українською, російською та англійською мовами
Уроку, ключові слова iconСтратегічне планування розвитку зат «Геркулес» в умовах ринкової орієнтації
Ключові слова: маркетингова стратегія, цільова аудиторія, маркетингові інструменти, торгівельна марка
Уроку, ключові слова iconТа передавання фахових знань
Ключові слова: пізнавання, наука, знання, наукова картина світу, загальновживана мова, фахова мова
Уроку, ключові слова iconРеферат Випускна робота: «Поетика малої прози Б. Лепкого»
Ключові слова: психологічні засоби, фольклор, імпресіонізм Б. Лепкого, екзистенціалізм
Уроку, ключові слова iconРозрОбка математичного еталону роботи пульсатора доїльного апарату Науковий напрям 12. 1
Ключові слова: пульсатор, доїльний апарат, алгоритм роботи, вакуум метричний тиск, математичний еталон
Уроку, ключові слова iconРеферат Звіт про бр: стор., табл., рис., джерел, додатків
Ключові слова: маркетинг, маркетингові комунікації, стимулювання, послуга, програма стимулювання, оцінка ефективності, кредитування,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка