Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!»




Скачати 75.59 Kb.
НазваТема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!»
Дата конвертації01.03.2013
Розмір75.59 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы



(Між учнями 6 – 7 класів)

Вчитель: Кваша Т.І.

Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!»

Мета: вчити дітей самостійно мислити, розвивати допитливість, творчу

ініціативу, навички міжособистісного спілкування;

прищеплювати любов до природи, бережливе ставлення до неї;

спрямувати дітей на здобуття знань про рослини, тварин,

природні явища.

Обладнання: виставка малюнків дітей про природу та тварин,

плакати з афоризмами про природу.

Девіз заходу: «Людина не панує над природою, а є її частиною»

Хід заходу

Ведучий1. Хай служать добру твої розум і руки.

Прислухайсь! Пригляньсь! Придивись!

Зупинись! Не губи! Схаменись!

Природа нам – як рідний дім,

Вона усім – як мати.

Щоб лад завжди був в домі тім –

Про це нам треба дбати.

Ведучий2.Добрий день, друзі! Кожен з нас, людей Землі, щогодини, щохвилини бере від рідної Землі свіжі сили. Спілкування з природою необхідно людині не менше, ніж повітря, їжа, вода, знання і праця.

Сьогодні ми зібралися для того, щоб провести КВК «Люби природу у собі, а не себе в природі» Давайте запросимо учасників оплесками.

(Вхід команд під музику)

Ведучий1.Гра є гра, як у кожній грі, є переможці й переможені, і не важливо кому сьогодні пощастить, головне, щоб атмосфера доброти й взаємопідтримки панували в цьому залі. Хай усім вам щастить!

Ведучий2.Нашу гру оцінюють журі у складі ……

1 Конкурс. «Знайомтеся, це ми!!!» (Візитка 3хв.)

2 Конкурс «Розминка «Далі, далі…»

Запитання:

1.Стоїть пані, чепуриться, бо одягла сорочок триста. (Капуста)

2.На небі біліє, світить, а не гріє. (Місяць)

3.Без дров, без вогню, а світить і гріє щодня.(Сонце)

4.Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить.(Річка)

5.Летить – пищить, а сяде – мовчить. (Комар)

6.Без рук, без олівця малює без кінця. (Мороз)

7.Летить, а не горобець,виє, а не звір.(Вітер)

8.Що за гість, що темноту їсть.(День)

9.Що росте догори коренем.(Бурулька)

10.Влітку наїдається, взимку відсипається.(Ведмідь)

2 Конкурс «Конкурс капітанів»

(Намалювати тваринку із зав’язаними очима)

3 Конкурс «Конкурс уболівальників» «Музичний»

4 Конкурс «Домашнє завдання»

(Інсценізація на задану тему)

5 Конкурс – гра «Батьки – діти»

(Коза – козеня, кіт – кошеня, і т.д.)

Ведучий1. От і завершилася наша гра, слово журі.

(Привітання і нагородження переможців)

Мартоніська ЗШ

( Між учнями 8 класу)

^ Вчитель: Кваша Т.І.

Тема . У царстві природи.

Мета:активізувати і розвивати мислення;

створити ситуацію успіху й почуття радості від розумової праці;

розширити кругозір учнів;

виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

^ Хід заходу

Ведучий. Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні ми зібралися щоб провести інтелектуальну гру «Щасливий випадок» між командами учнів 8 класу. Мета гри – поглиблення знань з біології. Щоби почати гру, ми запрошуємо учасників дружніми оплесками. Допоможуть нам виявити переможця учні 10 класу, що входять до складу журі.

^ Гейм 1 «Далі, далі…»

(За п’ять хвилин кожна з команд повинна дати якнайбільше вірних

відповідей на запитання)

Запитання для першої команди.

1.Яка тварина може підняти вантаж масою втричі більшою за масу свого тіла? (Мураха)

2.Хто швидше махає крильми – джміль чи комар? (Комар)

3.Що буде з медоносною бджолою після того, як вона вжалить людину? (Загине)

4.Як називається павук, у якого після спарювання самка з’їдає самця?

(Чорна вдова – каракурт)

5.Яка тварина зовсім не п’є води? (Коала)

6. Де відкладають ікру річкові вугри? (Саргасове море)

7.Який птах має найбільшу кількість пір’я? (Лебідь)

8.Яка морська тварина має найвищий інтелект? (Дельфін)

9.Який найбільший плазун живе сьогодні на Землі?(Крокодил)

10.Чи існує такий м’яз, що кріпиться з одного боку?(Язик)

11.Як називається плід у картоплі?(Ягода)

12.Який хлібний злак росте у воді?(Рис)

13.Найпростіший збільшувальний прилад?(Лупа)

14.Чемпіон серед тварин зі стрибків у довжину?(Кенгуру)

15.Якої пряжі немає в продажу?(Павутини)

Запитання для другої команди.

1.Хребетні тварини, у яких температура тіла залежить від температури навколишнього середовища?(Плазуни, земноводні)

2.Як називається личинка жаби?(Пуголовок)

3.Що є уптахів і чого немає у інших тварин?(Пір’я)

4.Як називається процес розвитку з перетворенням?(Метаморфоз)

5.Шар клітин, що потовщує стебло?(Камбій)

6.Процес утворення на світлі органічних речовин?(Фотосинтез)

7.Який метелик за кілька днів може з’їсти ліс?(Непарний шовкопряд)

8.Назвіть найдовшу рослину?(Ліана)

9.Ведмідь, який харчується листям евкаліпту?(Коала)

10.Територія, на якій ростуть дерева?(Ліс)

11.Найвище дерево Землі?(Секвоя)

12.Яку температуру витримують качки і гуси?(До -110)

13Найтвердіша природна речовина?(Алмаз)

14.Коли температура голуба нижча – взимку чи влітку? (Однакова)

15.Скільки потрібно років для відновлення 1см грунту?(150-200р.)

Гейм2 «Заморочки з бочки»

(Відповіді на за номерами запитань)

1.Назвіть найбільшу німу тварину.(Жираф)

2.Картина, на якій зображена природа.(Пейзаж)

3.Птах, який може нерухомо висіти в повітрі й літати в зворотному напрямі – хвостом вперед.(Колібрі)

4.Яку рослину нашої місцевості називають живим компасом?(Пижмо)

5.Чому навесні шпаки і галки сідають на коней,корів, овець?

(Вискубують вовну для гнізд)

6.Ніхто її не лякає, а вона тремтить.(Осика)

7.Яку рослину називають травою від 99 хвороб?(Звіробій)

8.Яка тварина ніколи не спить повністю?(Дельфін)

9.Яка тварина ходить на ребрах?(Змія)

10.Яка тварина загине від голоду, якщо їжу не опустити в воду?

(Черепаха. Не має слинних залоз.)


Гейм3. «Гонка за лідером»

1Яку назву органа людини має частина корабля?(Ніс)

2.Як називають групу квіток, розташованих в певному порядку?

(Суцвіття)

3.Як називають стебло злаків?(Соломина)

3.Якого кольору квітка папороті?(квітки на має)

4.Яка трава найвища? (Бамбук)

5.У якого птаха найбільше яйце? (Страус)

6.Що їсть узимку жаба?(Нічого)

7.Скажіть французькою мовою: «Красиво складений пучок квітів».

(Букет)

8.У стані страху очі звужуються чи розширюються?(Розширюються)

9.Чим дихають рослини?(Киснем)
Ведучий. Гру закінчено. Ви показали добру ерудицію, але слово

Журі. Вітаємо переможців.


Дослід 4. Вплив величини посадкового матеріалу на врожай

цибулі.

Поле№7. Дослід проводять учні 8 класу

Схема досліду: висаджування в грунт цибулин діаметром 3см;

Висаджування в грунт цибулин діаметром 1,5см;

Висаджування в грунт цибулин діаметром до 1см.

Час проведення: з 20 квітня до 15 серпня

Розділ програми: «Різноманітність пагонів»

Відповідальні за проведення спостережень: Язан Анастасія

Харченко Олена
^ Дослід 5.Вплив прорідження рослин на врожай моркви.

Поле №5.Дослід проводять учні 8 класу

Схема досліду:прорідження сходів рослин на 15 день;

повторне прорідження рослин на 30 день після

сходження рослин.

Час проведення: травень – червень, до 1 жовтня.

Розділ програми: «Основні функції рослинного організму»

Відповідальні за проведення спостережень: Єрьомко Олена

Шарпар Марина
^ Дослід 6. Листок – орган утворення в рослині органічних речовин.

Поле№3. Дослід проводять учні 8 класу

Схема досліду: листки зв’язати в пучок;

листки зрізати;

контроль.

Час проведення: травень – червень

Розділ програми: «Фотосинтез. Листок орган фотосинтезу рослин»

Відповідальні за проведення: Янін Інна

Журкін Дарія

^ Дослід 7.Міжсортове схрещування гороху за забарвленням насіння

Поле №2.Дослід проводять учні 10 класу

Схема досліду: штучне схрещування рослин гороху різних сортів

Час проведення: червень – липень

Розділ програми: «Генетика і селекція рослин»

Відповідальні за проведення: Селівестренко Вікторія

Булюбаш Ірина
^ Дослід 8. Механічні методи боротьби з шкідником картоплі –

колорадським жуком.

Поле №1. Дослід проводять учні 7 класу

Схема досліду: знищення яєць шкідників;

Збір і знищення личинок колорадського жука.

Час проведення: травень – липень

Розділ програми: «Комахи»

Відповідальні за проведення: Булацел Андрій

Ільїн Артем

Дослід 9. Розселення мурашників.

Дослід проводять учні 10 класу

Місце проведення: старий сад

Схема досліду: виявлення мурашників;

Розселення мурашників;

Спостереження за їх адаптацією на новому місці.

Час проведення: травень

Розділ програми: «Комахи»

Відповідальні за проведення спостережень: Дима Ігор

Дудич Сергій

Топор Руслан

Схожі:

Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconЛюби свою дитину!
Люби свою дитину! Радій, що вона є, сприймай її такою, яка вона є, не ображай її, не принижуй, не підривай її впевненості в собі,...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconСпортивно-екологічна розвага
Закріпити знання дітей про харак­терні особливості сезонних змін у природі, вміння орієнтуватися в рослинному І тваринному світі....
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconЛюби природу не як символ
Природа – це першооснова існування людини, а людина – частина природи. Тому завдання сучасної школи – виховати свідоме ставлення...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconВажливо пам'ятати
Люби свою дитину! Радій, що вона є, сприймай її такою, яка вона є, не ображай її, не принижуй, не підривай її впевненості в собі,...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» icon1. Умій пробудити в собі гнів, злість на себе, якщо тобі чогось не...
Умій пробудити в собі гнів, злість на себе, якщо тобі чогось не хочеться. Не хочеться — це небезпеч­ний ворог справжнього людського...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconНосівська зош І-ІІІ ступенів
Обладнання. На дошці записана тема: «Еко­логічний турнір знавців природи «Знай, люби, бережи» та епіграф до уроку
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconТема: Значення голонасінних у природі та в житті людини
Освітня. Продовжити формувати знання учнів про голонасінні рослини; розкрити роль цих рослин у природі та господарській діяльності...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconТема: р І зноман І тн І сть голонас І нних рослин, значення у природі та в житті людини. Мета
Мета: Ознайомити учнів з особливостями будови та процесів життєдіяльності голонасінних рослин на прикладі класу хвойних їхньою роллю...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconПрограмма гражданско- патриотического направления «Люби и знай свой таёжный край»
Программа гражданско- патриотического курса «Люби и знай свой таёжный край» разработана на основе Концепции стандарта второго поколения...
Тема. «Люби природу у собі, а не себе в природі!» iconЗапорізької області
Всеукраїнського конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай І люби свій край», відділом освіти та...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка