7. Критерії оцінювання




Скачати 73.95 Kb.
Назва7. Критерії оцінювання
Дата конвертації11.04.2013
Розмір73.95 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
7. Критерії оцінювання

  • спрямованість навчально-методичного матеріалу на розвиток пізнавальних і творчих здібностей дітей (1-3 бали);

  • чіткість та логічність структури програми та навчально-тематичного плану (1-3 бали);

  • наявність обґрунтованих вимог щодо рівня знань, вмінь та навичок гуртківців (1-3 бали);

  • теоретичні і практичні заняття, заходи повинні відповідати програмам і включати інтерактивні форми роботи з гуртківцями (1-3 бали);


23.11.2010
- можливість використання матеріалів практично (1-3 бали);

- наявність "живих" прикладів (ситуацій) (1-3 бали);

- технічні вимоги: шрифт Тimes New Roman, розмір № 12-14, інтервал 2 (1-3 бали);

  • стиль та грамотність (1-3 бали);

  • видавничий рівень (1-3 бали);

  • якість ілюстративного матеріалу і анотацій (розмір фотографій не менше 10,5 х 8) (1-3 бали);

  • використання малюнків, додатків (1-3 бали);

  • наявність електронного носія (1-3 бали).

Для програм рекомендований розподіл годин: 60 % - практичні заняття, 40 % - теоретичні заняття.
8. Підведення підсумків

Підведення підсумків обласного Конкурсу здійснює Черкаський обласний Центр туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради до 30 грудня. Роботи-переможці щорічно до 01 лютого направляються до Українського державного Центру туризму і краєзнавства (м. Київ) для участі у Всеукраїнському конкурсі на кращий навчально-методичний матеріал.


^ ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

бул. Т.Г.Шевченка, 185, м Черкаси, 18000, тел 37-34-24, факс

Керівникам місцевих органів управління освітою

Про проведення обласного конкурсу навчально-методичних матеріалів військово-патріотичної тематики
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 21.12.06 №1/9-784 та на виконання наказу Головного управління освіти і науки від 22.01.2007 №11 «Про проведення обласного етапу Всеукраїнського конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики» повідомляємо, що в рамках обласного етапу Всеукраїнського конкурсу з 2011 року проходитиме щорічний обласний конкурс методичних матеріалів з військово-патріотичної тематики. Положення конкурсу додається.

Заступник начальника Головного управління
В.В. Данилевський

9. Нагородження

Нагородження грамотами і дипломами переможців районного/міського етапу конкурсу проводять районні, міські відділи освіти, переможці обласного етапу Конкурсу нагороджуються почесними грамотами Головного управління освіти і науки, лауреати обласного Конкурсу - «дипломами Черкаського обласного Центру туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради.
10.Фінансування

Витрати на підготовку та участь в обласному Конкурсі здійснюються за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Сехіна631489



до листа Головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 23.11.2010_№ 2414/03

ПОЛОЖЕННЯ

про обласний конкурс на кращий навчально-методичний матеріал військово-патріотичної тематики

1. Мета конкурсу

Обласний конкурс на кращий навчально-методичний матеріал військово-патріотичної тематики (далі Конкурс) проводиться з метою надання методичної допомоги педагогам в організації патріотичної роботи з учнівською молоддю.

^ 2. Час і місце проведення

2.1. Районний/міський етап конкурсу проводиться щорічно до 10 жовтня, починаючи з 2011 року.

2.2. Матеріали переможців районного/міського етапу конкурсу
надсилаються до Черкаського обласного Центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради (Черкаси 18008, вул. Смілянська 100/1 А, тел. 63-14-89) до 20 листопада.

2.3. Обласний етап Конкурсу проводить Черкаський обласний Центр туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради з 21 листопада по ЗО грудня.

3. Керівництво

Загальне керівництво організацією обласного Конкурсу здійснює Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, проведення обласного Конкурсу здійснює Черкаський обласний Центр туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради.

4. Учасники

Учасниками Конкурсу є педагогічні працівники навчальних закладів області.
5. Умови участі та вимоги до конкурсних матеріалів
Зміст програм, занять і заходів, які подаються на конкурс:

  1. Хто такий козак та в чому його сила ?

  2. Козацька педагогіка в навчальному закладі (форми роботи);

3."Гопак - національний вид єдиноборства, як шлях виховання духу";

  1. Козацькі традиції, звичаї, ігри та розваги;

  2. Родинна педагогіка в школі (форми роботи);

  3. Народна педагогіка в школі (форми роботи);




  1. Народні ремесла, як засіб виховання самодостатньої особистості в навчальних закладах;

  2. Виховання особистості на прикладах історії Другої світової війни в навчальному закладі;

  3. Виховання особистості в сім'ї на традиціях і звичаях українського народу;

10 Народні ремесла, як форма виховання дитини в сім'ї;

  1. Народні ігри у вихованні дитини;

  2. Досвід використання розвиваючих ігор у вихованні дитини;

  3. Роль гри, її практичне застосування під час гурткових занять;

  4. Використання сили слова, зокрема забавлянок, народних ігор, колискових у спілкуванні батьків із дитиною;

  5. Бабусині казки або "казкотерапія" у виховані особистості;

  6. Роль "живої", класичної музики, художніх творів у фізичному та інтелектуальному розвитку дитини.

^ Обов'язково в конкурсних матеріалах навести "живі" приклади (ситуації), в іграх - описати процес ігор, пояснюючи як вони впливають на розвиток дітей.

В обласному конкурсі беруть участь програми, які пройшли апробацію. Роботи оформляти у вигляді брошури в 4-х примірниках. Мова робіт українська. До робіт, які беруть участь в обласному конкурсі, додаються обов'язково електронні носії. Методичні роботи, які беруть участь в обласному Конкурсі не повертаються.

Разом з конкурсними матеріалами районні, міські відділи освіти подають підсумковий наказ про проведення Конкурсу.

6. ^ Структура методичної розробки

1. Титульний аркуш ( назва організації, назва методичної роботи, вказати про військово-патріотичний напрямок, відомості про автора і керівника роботи - прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, індекс, телефон, е-mаіl).

2. Вступ (пояснювальна записка, обгрунтовання вибору теми, актуальність, новизна, мета, завдання роботи, можливості для розвитку творчих здібностей особистості, короткий аналіз змісту, для якої категорії педагогічних працівників призначена).

3.Основна частина (педагогічна ідея, її методичне втілення, практична реалізація). Безпосередньо програма детально розкриває навчально-тематичний план.

4.Додатковий матеріал (фотографії, інтелектуально-розвиваючі ігри, анкети, тестові завдання і т.і.).

5.Висновки (основні результати, можливості подальшого застосування, наявність рекомендацій щодо подальшого використання).

б.Перелік використаної та рекомендованої літератури.


Схожі:

7. Критерії оцінювання iconІноземні мови. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання...
7. Критерії оцінювання iconПравознавство. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної освіти
7. Критерії оцінювання iconМатематика. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики
7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання критерії оцінювання навчальних досягнень учнів...
Ці  Критерії  визначають  загальні  підходи  до визначення рівня навчальних досягнень учнів  (вихованців)  (далі  -  учні)  у системі ...
7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
Оцінювання якості підготовки учнів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність...
7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання освітніх Інтернет сайтів

7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
7. Критерії оцінювання iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
7. Критерії оцінювання iconБали Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка