Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага




Скачати 23.29 Kb.
НазваР екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага
Дата конвертації28.04.2013
Розмір23.29 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Рекомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку
Увага
1. Використовуйте дидактичні ігри з чіткими правилами.
2. Включайте дітей у виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: створення будинків із конструктора, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форми яких ви задаєте словесно або за допомогою схеми.
3. Тренуйте дітей у переказі розповідей, казок за схематичним планом, складеним вами.
4. Пропонуйте дітям: повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незакінчені фрази, які потрібно закінчити; запитання, на які необхідно відповісти.
5. Вчіть порівнювати, аналізувати зразок і результат своєї або чужої роботи, знаходити і виправляти помилки.
6. Частіше пропонуйте дітям, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, старій книзі на одній із сторінок закреслювати усі букви «а», намагаючись не пропускати їх. Завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі букви «а», обвести у кружечок усі букви «к», підкреслити всі букви «о».

Пам’ять
1. Пояснюючи дітям новий матеріал і повторюючи пройдений, поєднуйте словесне пояснення з наочністю або із зображенням тих предметів або явищ, про які йдеться, використовуйте малюнки, таблиці, схеми.
2. Для поліпшення процесу запам’ятовування розвивайте у дітей уміння: аналізувати, виділяти у предметах звя’зки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них подібності й відмінності; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за якимись загальними ознаками; класифікувати предмети та явища на основі узагальнення.

Мислення
1. Розширюйте кругозір дітей, їхні основні уявлення про природні, соціальні явища, нагромаджуйте в дітей знання і враження, обговорюючи з ними прочитані книжки, аналізуючи поведінку людей.
2. Після читання вголос казок, розповідей, просіть дітей переказати почуте , відповісти на запитання, поставити свої.
3. Розвивайте вміння будувати розповідь за картинкою, планом, темою; допомагайте будувати висновки, міркування, робити умовиводи.
4. Заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів повинні не тільки включати копіювання зразка і відпрацювання окремих графічних навичок, а й розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти.
5. Включайте в заняття завдання на порівняння пари предметів або явищ, класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не пов’язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин.

Правила домашньої самопідготовки для батьків майбутнього першокласника, який відстає в засвоєнні матеріалу

• Саджаючи дитину за виконання завдань, привернiть її до себе. Не треба нотацiй: «Ти вiдстаєш, тому будемо займатися разом». Краще скажiть так: «Давай-но, подивимось, що нам задавали? Менi буде дуже цiкаво попрацювати з тобою».

• Не виконуйте всю роботу за дитину, навчатися треба їй, а не вам.

• Не втрачайте надію, якщо сумісна праця не принесла одразу позитивних результатів – відпочиньте, відірвіться, погуляйте на вулиці. А потім знову беріться за діло. Не треба перетворювати її на катування.

• Не докоряйте пiд час занять: «Як ти не можеш зрозумiти! Це ж елементарно!». Краще вiдкладiть заняття до наступного дня. Неможливо отримати миттєвий результат.

• Виберiть оптимальний час для виконання завдань — 16-17 година, коли дитина вiдпочила пiсля школи.

• Завжди починайте iз самого важкого, поки дитина зосереджена, потiм можна виконувати щось легше.

• Якщо дитина погано читає, не змушуйте її робити це. Намагайтеся переконати її читати вголос щодня по 10—15 хвилин.

• Частiше хваліть малюка за будь-якi перемоги, не акцентуйте увагу на невдачах.

Схожі:

Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconГоу впо «чдпу» Відділ заочної освіти Факультет корекційної педагогіки Курсова робота
«Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту»
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconРекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку
Варто знати, що розвиток уміння користуватись пам’яттю залежить від того, як забезпечується управління цим процесом. Необхідно створювати...
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconДипломна робота
Розділ Психологічні особливості пам'яті та уваги дітей молодшого шкільного віку
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconОсобливості пам’яті та уваги у дітей молодшого шкільного віку
На ранніх етапах розвитку пам’ять включена в процес сприйняття, має мимовільний характер. Малюнок не вміє ставити перед собою мету...
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconОсобливості пам’яті та уваги у дітей молодшого шкільного віку
На ранніх етапах розвитку пам’ять включена в процес сприйняття, має мимовільний характер. Малюнок не вміє ставити перед собою мету...
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага icon1 Інструкція щодо заповнення форми державної статистичної звітності...
Рвк "Звіт про кількість дітей І підлітків шкільного віку" розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12. 04....
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconПсихологічні особливості дітей молодшого віку (5–7 років)
Якщо є можливість, то викладач формує групи з дітей близького віку, але іноді такої можливості немає, І дуже важко працювати з дітьми...
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconТест шкільної тривожності Філіпса Мета
Мета. Вивчити рівень І характер тривожності, пов'язаної зі школою, у дітей молодшого шкільного віку
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconПро затвердження Інструкції з обліку дітей І підлітків шкільного віку
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям у межах своєї...
Р екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага iconНака з смт Золочів
«Про затвердження інструкції з обліку дітей І підлітків шкільного віку», Конституції України (ст. 53) на виконання плану роботи відділу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка