Методична розробка конкурсу




Скачати 39.92 Kb.
НазваМетодична розробка конкурсу
Дата конвертації02.05.2013
Розмір39.92 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Туризм > Конкурс
Методична розробка конкурсу

«Засоби індивідуального захисту»
Мета конкурсу:

вироблення в учнів умінь, навичок грамотно й чітко діяти у різних НС для захисту свого життя та здоров’я; виховання впевненості в ефективності заходів, що проводить цивільний захист.
В конкурсі беруть участь декілька команд. Від кожної команди визначаються два представника. Черговість виконання нормативів визначається жеребкуванням.

1.Одягання протигаза.

По команді, «Гази», учасники конкурсу одягають протигази. Визначається вміння старшокласників та студентів користуватися засобами захисту органів дихання та шкіри.

Критерії оцінки:

  • 8 с. – 5 балів;

  • 9 с. – 4 бали;

  • 10 с. – 3 бали;

  • більше 10 с. – 1 бал.

Якщо протигаз одягнений не щільно (є доступ повітря), шолом-маска одягнена з перекосом, учасник естафети отримує 0 балів.

2.Одягання плаща в рукава.

Учасники одягають захисний плащ в рукава, захисні гумові рукавці, захисні гумові чоботи по команді: «Плащ в рукава, чоботи і рукавиці одягнути! Гази!»

Критерії оцінки:

  • 3 хв. – 5 балів;

  • 4 хв. – 4 бали;

  • 5 хв. – 3 бали;

  • більше 5хв. – 2 бали.

Оцінка знижується на 1 бал якщо:

  • порушена послідовність операцій;

  • порушена послідовність одягання протигаза;

  • шолом-маска одягнена з перекосом;

  • порушена послідовність при застібанні плаща;

  • не правильно одягнені чоботи, рукавиці.


Вікторина «Що таке безпека?»

В цьому конкурсі беруть участь капітани команд. Черговість участі у вікторині визначається жеребкуванням. Капітанам команд необхідно доповнити визначення понять не витрачаючи час на обдумування.

Оцінка за кожну правильну відповідь – 1 бал.

Доповніть визначення:

1.Об’єкти дослідження в теорії безпеки… (людина і оточуюче її середовище).

2.Предмет дослідження в теорії безпеки… (небезпеки, НС, заходи безпеки).

3.Основне завдання предмету БЖД… (оволодіння знаннями і навичками забезпечення безпеки в усіх видах діяльності, діяльність людини від небезпек шкідливого впливу навколишнього середовища та НС, ліквідація наслідків НС, здорового способу життя).

4.Основні суб’єкти безпеки… (органи законодавчої, виконавчої та судової влади).

5.Основні джерела НС.. (основні природні явища, соціальні явища, техногенні катастрофи).

6.Аварії та катастрофи, пов’язані з виробничою діяльністю людини, називаються НС … (техногенного характеру).

7.Стан захищеності особи та суспільства від ризику зазнати шкоди… (безпека).

8.Природні процеси і явища, техногенне середовище та людські дії, що несуть в собі загрозу небезпеки… (джерело небезпеки).

9.Подія, при якій відбуваються порушення нормальних умов життя і діяльності людей, яка може призвести або призводить до загибелі людей або до значних матеріальних втрат … (надзвичайна ситуація).

10.Подія, при якій створюється реальна можливість прояву небезпеки або небезпека проявляється… (небезпечна ситуація).

11.Складова характеристика стратегічного напрямку людства, що визначена ООН, як «сталий людський розвиток» … (безпека людини).

12.Галузь діяльності та науково-практичної діяльності спрямованої на вивчення загальних закономірностей виникнення небезпек, їх властивостей, наслідки впливу їх на організм людини, основ захисту здоров’я та життя людини і середовища її проживання від небезпек, а також на розробку і реалізацію відповідних засобів та заходів щодо створення і підтримки здорових та безпечних умов життя і діяльності людини як у повсякденних умовах побуту та виробництва, так і в умовах НС… (безпека життєдіяльності).

13.Масове розповсюдження інфекційної хвороби людей у часі та просторі у межах певного регіону, що значно перевищує звичайний рівень захворюваності, який реєструється на цій території… (епідемія).

14. Стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад… (здоров’я).

15.Визначена просторова область, в якій проявляється дія небезпечних та шкідливих факторів, що мають місце в системі… (зона небезпеки).

16.Великомасштабна аварія, яка призводить до важких наслідків для людини, тваринного й рослинного світу, змінюючи умови середовища існування… (катастрофа).

17.Усвідомлена можливість небезпеки… (ризик).

18.Комплекс робіт та заходів, що виконуються з метою порятунку людей, надання допомоги ураженим, локалізації аварій, усунення пошкоджень, створення умов наступного проведення відновлювальних робіт… (рятувальні та інші невідкладні роботи).

19.В систему забезпечення безпеки міста входить… (пожежна охорона, міліція, народна служба порятунку).

20.Державна система органів управління, сил і засобів, що створені для організації і забезпечення захисту населення від наслідків НС техногенного, екологічного, природного та воєнного характеру… (цивільна оборона України).

21.Загальне керівництво цивільною обороною України покладається на… (Кабінет Міністрів України, Раду Міністрів Республіки Крим, центральні та місцеві органи державної влади, адміністрацію підприємств, установ і організацій).

22.Начальником цивільної оборони України є… (Прем’єр міністр України).
Підведення підсумків вікторини.

Конкурс-реклама на тему: «Засоби індивідуального захисту».

Кожна команда представляє свою рекламу засобів індивідуального захисту.

Максимальна оцінка – 2 бали.

Підведення підсумків конкурсу.

Загальний підсумок.

Методичний кабінет НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області, Завідувач методичним кабінетом Лутак Н.Г.

Схожі:

Методична розробка конкурсу iconМетодична розробка уроків та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Методична розробка конкурсу iconМетодична розробка конкурсу «Надай допомогу»
У поході твій товариш став скаржитись на біль у животі, почалася блювота. Перед цим він покуштував невідомі ягоди
Методична розробка конкурсу iconТема програми
Методична розробка бінарного уроку з професії: електрозварник на автоматичних І напіватоматичних машинах
Методична розробка конкурсу iconМетодична розробка
Нові інформаційні технології у викладанні спецпредметів з професії Оператор комп’ютерного набору”
Методична розробка конкурсу iconМетодична розробка на тему: «Невмируща слава України»
В зв'язку з видаленням фотокомпозицій з матеріалу, сторінки не відповідають змісту!
Методична розробка конкурсу iconПрограмні засоби загального призначення
Методична розробка інтегрованого уроку англійської мови та інформатики, проведеного в 4 (8) класі
Методична розробка конкурсу iconЛ. В. Грабовенська Методичні вказівки
Дана методична розробка допоможе студентам закріпити на практиці теоретичні знання з наступних розділів
Методична розробка конкурсу iconАнкета (соціальний стан) Бог створив світ
Методична розробка з відкритого виховного заходу "Ми не забудемо І вам забути не дамо"
Методична розробка конкурсу iconМетодична розробка
Квк для електрозварників під гаслом : “Тендер на проведення електрозварювальних робіт між двома приватними підприємствами ”
Методична розробка конкурсу iconКнтеу
Дана методична розробка охоплює всі лабораторно-практичні роботи з предмету «Інформаційні технології» І відповідає чинній програмі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка