Порядок проведення




Скачати 59.46 Kb.
НазваПорядок проведення
Дата конвертації20.05.2013
Розмір59.46 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы





ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ

38 обласного семінару-практикуму з пішохідного туризму

серед працівників освіти і науки та студентів вищих

навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації Полтавщини


І. Мета семінару-практикуму

- надання методичної допомоги працівникам освіти і науки в проведенні занять і змагань з пішохідного туризму;

- активізація туристсько-спортивної роботи в закладах освіти;

- пропаганда здорового способу життя;

- підвищення рівня безпеки проведення туристсько-спортивних походів;

- популяризація та подальший розвиток спортивного туризму;

- виявлення найсильніших команд серед працівників освіти і науки та студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації з пішохідного туризму.
ІІ. Термін та місце проведення

Семінар-практикум проводиться в період з 25 по 28 квітня 2013 року в с. Головач Полтавського району, на базі обласного оздоровчого дитячого центру “Маяк”. Семінар суддів проводиться з 24 по 25 квітня 2013 року.
ІІІ. Керівництво семінаром-практикумом

Загальне керівництво підготовкою та проведенням семінару-практикуму здійснює Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, Полтавський обласний комітет профспілки працівників освіти і науки, Полтавський обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді. Безпосередня відповідальність за підготовку та проведення семінару-практикуму покладається на Полтавський обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді (ПОЦТКУМ) та Головну суддівську колегію (ГСК), затверджену наказом ПОЦТКУМ.
ІV. Учасники семінару-практикуму та вимоги до них

1. До участі у 38 обласному семінарі-практикумі з пішохідного туризму допускаються по одній команді-делегації від управління(відділу) освіти виконавчих комітетів міських рад, районних держадміністрацій, до складу якої входять педагогічні працівники (відповідно до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000р. № 963), вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації.

2. Склад команди-делегації – 8 осіб: 6 - учасники змагань (з них не менше 2 жінок); 1 – представник (тренер) команди (може виступати в складі команди), 1 – кваліфікований суддя від команди (у разі не представлення судді команда-делегація до змагань допускатися не буде).

3. До участі у змаганнях допускаються спортсмени віком не молодше 22 років (студенти – без обмеження віку).

4. Команди-делегації повинні мати особисте та командне спорядження, що забезпечує проходження етапів, дистанції та безпеку учасників (лікті, коліна закриті; каски на дистанції обов’язкові).

5. За учасниками змагань, тренерами (представниками), суддями на час участі у семінарі-практикумі зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

V. Програма семінару-практикуму

Семінар-практикум складається зі спортивної та конкурсної програм.

1. Спортивна програма:

26.04 – навчання команд-делегацій з пішохідного туризму.

Склад команди-делегації 6 осіб;

27.04 - командні змагання на дистанції «Крос-похід».

Склад команди 6 осіб (не менше 2 жінок).

2. Конкурсна програма:

25.04 – конкурс-презентація «Історія туристсько-краєзнавчого руху в районі(місті), закладі;

26.04 – конкурс туристської пісні

Спортивна та конкурсна програми проводяться у відповідності до чинних «Правил змагань зі спортивного туризму», «Настанов з проведення змагань з пішохідного туризму», Порядку проведення, умов проведення залікових змагань та конкурсів.
^ VІ. Порядок та термін подачі заявок

1. Попередні заявки на участь у семінарі-практикумі подаються до 8 квітня 2013 року за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Н. Левицького, телефон 7-40-61; E-mail: turcenter@mail.ru.

2. Іменна заявка від команди-делегації за встановленою формою подається в день заїзду до мандатної комісії (додається).

3. Іменна заявка підписується начальником відділу (управління) освіти (ректором ВНЗ) та завіряється печатками відділу (управління) освіти (ВНЗ) і медичного закладу.

4. Разом з іменною заявкою до мандатної комісії подаються такі документи:

- паспорти учасників;

- довідки з місця роботи;

- страхові поліси від нещасних випадків, дійсні на час змагань.
VІІ. Умови прийому

1. Команди-делегації прибувають до обласного оздоровчого дитячого центру “Маяк” (с. Головач) 25.04.2011 до 15.00.

2. Варіанти розміщення команд-делегацій:

- в приміщеннях оздоровчого центру “Маяк”, де забезпечуються ліжками і постільною білизною за ціною 20 грн. за добу з 1 особи;

- у польових умовах – за ціною 5 грн. за добу з 1 особи (команди-делегації повинні мати все необхідне спорядження).

3. Варіанти харчування:

- централізоване в їдальні оздоровчого центру (вартість 3-разового харчування в день – 30 грн. в т.ч.: сніданок - 10грн, обід - 12 грн, вечеря – 8 грн);

- самостійне приготування командою-делегацією їжі в польових умовах.
^ VІІІ. Визначення результатів, нагородження

1. Підсумки у спортивній і конкурсній програмах підводяться окремо.

2. Результат команди у виді «Командні змагання на дистанції «Крос-похід» визначається умовами проведення виду.

3. Команди-переможці та призери (тренери) в спортивній програмі в загальному заліку нагороджуються грамотами Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, кубками.

4. У конкурсній програмі результати визначаються згідно з умовами проведення. Призери і переможці в окремих конкурсах нагороджуються грамотами Полтавського обласного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді, а в загальному заліку – грамотами і кубками.

5. Кожна команда-делегація може встановити свій приз.
ІХ. Фінансування

1. Добові, проживання суддів від ПОЦТКУМ, членів оргкомітету, нагородження переможців та призерів змагань оплачуються за рахунок Полтавського обласного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді, згідно з кошторисом.

2. Витрати на проїзд, харчування та проживання команд-делегацій – за рахунок відділів(управлінь) освіти райдержадміністрацій, виконкомів міських рад, районних(міських) комітетів профспілки працівників освіти і науки, вищих навчальних закладів.

Іменна заявка

На участь у 38 обласному семінарі-практикумі з пішохідного туризму

серед працівників освіти і науки та студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації
Команди (назва команди, регіон)___________________________________________




Прізвище, ім’я, по батькові

Дата народження

Стать

Розряд

Навчальний заклад

Підпис лікаря,

печатка

лікувального закладу

1.



















2.



















3.




















Представник (тренер) команди (прізвище, ім’я, по батькові, посада)_______________

____________________________________________________________________
Суддя від команди (прізвище, ім’я, по батькові, суддівська категорія)_______________

____________________________________________________________________
Усього допущено до змагань (кількість учасників прописом)________ учасників
Підпис представника(тренера) команди________ Лікар ____________

м.п. лікувального закладу

Підпис керівника (організації, закладу)_________

м.п.



Схожі:

Порядок проведення iconПорядок та умови відчуження шляхом продажу на аукціоні вільних
Порядок) визначає порядок підготовки, проведення та встановлення результатів аукціонів з набуття права власності на вільні земельні...
Порядок проведення iconЗатверджено розпорядження голови районної державної адміністрації...
Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету міністрів України...
Порядок проведення iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Порядок проведення iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Порядок проведення iconПостанов а від 1 серпня 1992 р. №442 Київ Про Порядок проведення...
Затвердити Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці /додається
Порядок проведення iconНаказ Міністерства освіти І науки
Це Положення визначає порядок організації та проведення Всеукраїнських інтелектуальних та професійних змагань, їх організаційне,...
Порядок проведення iconПорядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності
За характером І часом проведення інструктажі поділяються на вступний, первинний, позаплановий та цільовий
Порядок проведення iconТимчасовий порядок проведення та відображення в бухгалтерському обліку...
Тимчасовий порядок проведення та відображення в бухгалтерському обліку операцій за видатками бюджетів місцевого самоврядування (далі...
Порядок проведення iconКонкурси фахової майстерності I. Загальні положення
Це Положення визначає порядок організації та проведення Всеукраїнських інтелектуальних та професійних змагань, їх організаційне,...
Порядок проведення iconПорядок проведення конкурсу на право оренди державного майна
Затвердити Порядок проведення конкурсу на право оренди державного майна (додається)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка