2-го року навчання : «Стилізація природних форм»




Скачати 188.38 Kb.
Назва2-го року навчання : «Стилізація природних форм»
Дата конвертації12.07.2013
Розмір188.38 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Календарно - тематичне планування

з ПЗВ – декоративно-прикладної композиції

для 8-річного навчання в школі мистецтв

для 2 класу (0,1-8)

Підготувала: викладач-методист класу

образотворчого мистецтва

Михайло-Коцюбинської

школи мистецтв

Міла Свєтлая

Календарно - тематичне планування для 78річного навчання в школі мистецтв з ПЗВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА для 2 класу на І семестр 20__ – 20__ н. р. підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи мистецтв Міла Свєтлая

2 кл (0, 1-6) Декоративно-прикладна композиція

Тема 2-го року навчання : «Стилізація природних форм»

1 година на тиждень, 35 годин на рік (2 групи – 2 години на тиждень, 70 годин на рік)



ур.

Дата

уроку

Клас

Навчальні завдання

Орієнтовні тематичні завдання

Назва роботи

Год.

Тема 1 : Послідовність стилізації природних форм. 12 год.

2 години, 2 години, 2 години, 3 години, 3 години.

1


05.09.

06.09.


2-А

2-Б

Вступна бесіда «Основні правила організації декоративної композиції». Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 1. Замальовки (з натури, з уяви, з фото) в простому ракурсі одиничного природного мотиву. Розробка лінійної стилізації 1-го предмету (виноград, сливи, маки, ромашки) з підкресленням структурних ліній та контуру (без тону). Кольорові ручки; біла тканина; кольорова туш, перо, папір; 1/4 л. 1/8 л. квадратний формат

Ескіз рапорту

«Візерунок на скатертині»

1

1

2

12.09.

13.09.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 1. Удосконалення стилізації образу. Розробка прив’язки (вусики, стеблинки, крапки). Можлива розробка декором внутрішньої форми (орнаментальні різно-товщинні лінії). Кольорові ручки; біла тканина; кольорова туш, перо, папір; 1/4 л. 1/8 л. квадратний формат

Ескіз рапорту

«Візерунок на скатертині»

1

1

3

19.09.

20.09.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 2. Замальовки (з натури, з уяви, з фото) в простому ракурсі одиничного тваринного мотиву. Розробка силуетної стилізації 1-го предмету (олень, жирафа, крокодил, кішка, заєць) з підкресленням частин фігури та контуру. Початок роботи. Туш, перо; Гуаш, тонований фон; Коректор, кольоровий фон;1/4 л. 1/8 л.

«Візерунок

з твариною»

«Стилізація

тварин»

1

1

4

26.09.

27.09.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 2. Удосконалення стилізації образу за рахунок спрощення пропорцій фігури тварини. Розробка в одному кольорі (в 1-3-х тонах) з декоративним контуром. Можлива розробка декором внутрішньої форми (орнаментальні різно-товщинні лінії; внутрішні контури). Закінчення роботи. Туш, перо; Гуаш, тонований фон; Коректор, кольоровий фон;1/4 л. 1/8 л.

«Візерунок

з твариною»

«Стилізація

тварин»

1

1

5

03.10.

04.10.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 3. Замальовки (з натури, з уяви, з фото) в простому ракурсі одиничного антропоморфного мотиву. Розробка силуетної стилізації 1-єї фігури (індієць, китаєць, українець, моряк, жонглер) з підкресленням частин фігури та контуру (в 1-3-х тонах). Початок роботи. Туш, перо; Гуаш, тонований фон; Коректор, кольоровий фон;1/4 л. 1/8 л. квадратний формат

«Візерунок з чоловічком»

«Стилізація

фігур

людей»

1

1

6

10.10.

11.10.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 3. Удосконалення стилізації образу за рахунок спрощення пропорцій фігури людини. Розробка в одному кольорі (в 1-3-х тонах) з декоративним контуром. Можлива розробка декором внутрішньої форми (орнаментальні різно-товщинні лінії; внутрішні контури). Закінчення роботи. Туш, перо; Гуаш, тонований фон; Коректор, кольоровий фон;1/4 л.1/8 л. квадратний формат

««Візерунок з чоловічком»

«Стилізація

фігур

людей»

1

1

7

17.10.

18.10.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 4. Замальовки (з натури, з уяви, з фото) в простому ракурсі рослинного мотиву. Розробка силуетної стилізації образу (таріль з фруктами; букет в вазі) з підкресленням частин форми та контуру (в 3-5-х тонах). Початок роботи. Аплікація з різаних ниток, картон; аплікація з оракалу, кольоровий фон; Кольорові ручки, світла тканина; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л.

Ескіз вишивки

«Квіти та плоди»


1

1

Осінні канікули

8

31.10.

01.11.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 4. Удосконалення стилізації образу за рахунок спрощення форми і кольору рослинного мотиву. Розробка в 2-х кольорах по 2 тона (світло-рожевий, темно-рожевий, світло-зелений, темно-зелений). Можливо введення декоративного контуру. Продовження роботи. Аплікація з різаних ниток, картон; аплікація з оракалу, кольоровий фон; Кольорові ручки, світла тканина; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л.

Ескіз вишивки

«Квіти та плоди»


1

1

9

07.11.

08.11.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 4. Розробка декором прив’язки (вусики, папороть, ягідки, сяйво). Можлива розробка внутрішньої форми за народними вишивками (тіньожка; серединка; подвійний, потрійний контур). Закінчення роботи. Аплікація з різаних ниток, картон; аплікація з оракалу, кольоровий фон; Кольорові ручки, світла тканина; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л.

Ескіз вишивки

«Квіти та плоди»


1

1


10

14.11.

15.11.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 5. Замальовки (з натури, з уяви, з фото) в простому ракурсі мотиву птахів. Розробка силуетної стилізації 1-го предмету (півник, гусак, качка, павич, голуб) з підкресленням частин форми та контуру в одному кольорі (в 2-3-х тонах). Початок роботи. Аплікація з оракалу, кольоровий фон; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л. квадратний або видовжений формат

Ескіз різьблення

«Візерунок

з птахами»

1

1

11

21.11.

22.11.


2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 5. Удосконалення стилізації образу за рахунок спрощення пропорцій фігури птахів. Розробка в одному кольорі (в 2-3-х тонах) з декоративним контуром. Продовження роботи. Аплікація з оракалу, кольоровий фон; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л. квадратний або видовжений формат

Ескіз різьблення

«Візерунок

з птахами»

1

1

12

28.11.

29.11.

2-А

2-Б

Тема 1. Послідовність стилізації природних форм. Завдання 5. Розробка декором внутрішньої форми (орнаментальні різно-товщинні лінії; внутрішні контури). Оформлення зв’язків між елементами (рослинні візерунки, орнаментальні смуги). Можливо виявлення тіні (з однієї сторони рисунку). Закінчення роботи. Аплікація з оракалу, кольоровий фон; Гуаш, тонований фон; 1/4 л. 1/8 л. квадратний або видовжений формат

Ескіз різьблення

«Візерунок

з птахами»

1

1

Тема 2 : Декоративні техніки. 15 год. (початок)

2 години, 1 година.

13

05.12.

06.12.


2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 1. Розробка симетричної витинанки в прямокутнику (ажурна, силуетна) за мотивами народних витинанок типа «фіранка», «вазон», «дерево життя». Декоративне спрощення форми квітів. Початок роботи. Кольоровий папір; білий папір; тонований фон; ножиці;підфарбування.1/4л.1/2л.

Силуетна витинанка

«Квіти»

1

1

14

12.12.

13.12.


2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 1. Розробка образних спрощень та цікавих ритмів у витинанці. Підкреслення виразності силуету головної форми. Можливо підфарбування тампоном, валиком в 1-3 кольорах. Закінчення роботи. Кольоровий папір; білий папір; тонований фон; ножиці; підфарбування.1/4л.1/2л.

Силуетна витинанка

«Квіти»

1

1

15

19.12.

20.12.

підсум.занят.


2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 2. Розробка симетричної витинанки в колі (ажурна, силуетна) за мотивами народних витинанок типа «фіранка», «розетка», «сніжинка» за рахунок внутрішніх ритмів, з’єднань елементів.Кольоровий, білий папір; тонований фон; ножиці;1/4л .1/2л.

Підсумкове заняття за І семестр. Тестування. Огляд робіт. Повторення правил декоративного спрощення форми.

Ажурна

витинанка

«Сніжинка»

1

1

Зимові канікули


Календарно - тематичне планування для 7-річного навчання в школі мистецтв з ПЗВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА для 2 класу на ІІ семестр 2011 – 2012 н. р. підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи мистецтв Пильцова Наталія Вікторівна

2 кл (0, 1-6) Декоративно-прикладна композиція

Тема 2-го року навчання : «Стилізація природних форм» (продовження)

1 година на тиждень, 35 годин на рік (2 групи – 2 години на тиждень, 70 годин на рік)



ур.

Дата

уроку

Клас

Навчальні завдання

Орієнтовні тематичні завдання

Назва роботи

Год.

Тема 2 : Декоративні техніки. 15 год. (продовження)

3 години, 4 годин, 5 годин.

Зимові канікули

16

16.01.

17.01.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 3. Вивчення традицій народного мозаїчного ритму і структури візерунків. Розробка ескізу мозаїки килимка з квадратним модулем. Лінійна розмітка структури візерунку. Початок роботи. Аплікація з оракалу; гуаш, штампики, тонований фон; фарбники, тканина;1/4 л.1/2 л.

Ескіз мозаїки

«Килим»


1

1

17

23.01. 24.01.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 3. Нанесення шматочків мозаїки (клеєння, штампування, розфарбування). Свідомий вибір розмаїття відтінків кольорів мозаїки (нюансний або контрастний). Продовження роботи. Аплікація з оракалу; гуаш, штампики, тонований фон; фарбники, тканина;1/4 л.1/2 л.

Ескіз мозаїки

«Килим»


1

1

18

30.01. 31.01.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 3. Підкреслення основного візерунка тоном. Удосконалення якості роботи (відсутність проміжків фону між шматочками або модулями). Можливо проведення контуру квадратних модулів. Оформлення рисованої рами (одноколірна, орнаментальна). Закінчення роботи. Аплікація з оракалу; гуаш, штампики, тонований фон; фарбники, тканина;1/4 л.1/2 л.

Ескіз мозаїки

«Килим»


1

1

19

06.02. 07.02.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 4. Вивчення традицій народного вітражного ритму і структури візерунків. Розробка нескладного сюжету вітражу з 1-2-мя фігурами людей певного образу. Спрощення та декорування форми для сюжету (квіти, дерева, людина). Лінійна розмітка структури візерунку. Початок роботи. Вітражна фарба; гуаш; аплікація з оракалу; чорний папір, кольоровий папір; 1/4л. 1/2л.

Ескіз вітражу «Веснянка»

«Богатир»

1

1

20

13.02. 14.02.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 4. Нанесення шматочків вітражу (клеєння, штампування, розфарбування). Свідомий вибір розмаїття відтінків кольорів образів вітражу (нюанс ний або контрастний). Продовження роботи. Вітражна фарба; гуаш; аплікація з оракалу; чорний папір, кольоровий папір; 1/4л. 1/2л.

Ескіз вітражу «Веснянка»

«Богатир»

1

1

21

20.02. 21.02

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 4. Удосконалення кольорового рішення вітражу за рахунок фону вітражу (нюансний або контрастний). Продовження роботи. Вітражна фарба; гуаш; аплікація з оракалу; чорний папір, кольоровий папір; 1/4л. 1/2л.

Ескіз вітражу «Веснянка»

«Богатир»

1

1

22

27.02. 28.02

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 4. Підкреслення основного візерунка тоном, контуром декором. Удосконалення якості роботи (відсутність проміжків фону між шматочками або модулями). Закінчення роботи. Вітражна фарба; гуаш; аплікація з оракалу; чорний папір, кольоровий папір; 1/4л. 1/2л.

Ескіз вітражу «Веснянка»

«Богатир»

1

1

23

05.03. 06.03.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 5. Вивчення традицій ритму і структури візерунків арабески. Розробка нескладної арабески з реальних або фантастичних рослин. Спрощення та декорування форми для сюжету (квіти, дерева, людина). Лінійна розмітка структури візерунку. Початок роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з дроту; оргаліт, папір, тонований картон; 1/4л.1/2л.

Арабеска

«Троянда»

«Лісова фея»

1

1

24

12.03. 13.03.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 5. Розробка візерунку за рахунок знайдення цікавих потоншень та потовщень вигинів стеблів, листя, квітів, Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з дроту; оргаліт, папір, тонований картон; 1/4л.1/2л.

Арабеска

«Троянда»

«Лісова фея»

1

1

25

19.03. 20.03.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 5. Удосконалення цілісності візерунку за рахунок підкреслення структурних ліній арабески. Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з дроту; оргаліт, папір, тонований картон; 1/4л.1/2л.

Арабеска

«Троянда»

«Лісова фея»

1

1

Весняні канікули

26

02.03. 03.03.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 5. Удосконалення якості роботи (намагання знайти цікаві з’єднання між великими та дрібними частинами арабески). Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з дроту; оргаліт, папір, тонований картон; 1/4л.1/2л.

Арабеска

«Троянда»

«Лісова фея»

1

1

27

09.04. 10.04.

2-А

2-Б

Тема 2. Декоративні техніки. Завдання 5. Підкреслення основного візерунка тоном, товщиною ліній, крапок. Закінчення роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з дроту; оргаліт, папір, тонований картон; 1/4л.1/2л.

Арабеска

«Троянда»

«Лісова фея»

1

1

Тема 3 : Підсумкова робота. Закріплення композиційних вмінь і навичок. 6 год.

6 годин.

28

16.04. 17.04.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка обкладинки книги за образами народних казок. Лінійне спрощення фігур тварин, людей. Початок роботи. Туш, перо; Акварель, тонований фон. Аплікація з кольорового паперу. Гуаш. 1/4 л.1/2 л.


«Обкладинка українських

народних казок»

1

1

29

23.04. 24.04.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка ескізу композиції обкладинки. Знайдення місця, форми шрифтових надписів. Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з кольорового паперу; папір, тонований папір; 1/4л.1/2л.

«Обкладинка українських

народних казок»

1

1

30

30.04. 01.05.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Лінійна побудова деталей обкладинки (образи та шрифтовий надпис). Намагання декорування фігур за народними мотивами лубочних картинок, вишиванок. Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з кольорового паперу; папір, тонований папір; 1/4л.1/2л.

«Обкладинка українських

народних казок»

1

1

31

07.05. 08.05.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Кольорова проробка фону обкладинки із застосуванням різноманітних манер користування кольором (вливання, перехід кольору, перехід тону, мозаїчна розробка та ін.). Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з кольорового паперу; папір, тонований папір; 1/4л.1/2л.

«Обкладинка українських

народних казок»

1

1

32

14.05. 15.05.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Удосконалення розробки героїв в кольорі (нюансне або контрастне рішення). Продовження роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з кольорового паперу; папір, тонований папір; 1/4л.1/2л.

Підсумкове заняття за ІІ семестр. Тестування. Огляд робіт. Повторення правил і законів ДПК. Узагальнення знань з декоративної композиції.

«Обкладинка українських

народних казок»

1

1

33

21.05. 22.05.

підсумзанят.

2-А

2-Б

Тема 3. Підсумкова робота. Завдання 1. Удосконалення кольорової розробки шрифтового надпису (нюансне або контрастне рішення). Закінчення роботи. Туш, перо; акварель; гуаш; аплікація з кольорового паперу; папір, тонований папір; 1/4л.1/2л.

Підсумкове заняття за рік. Тестування. Огляд робіт. Творче завдання з ДПК на літо споглядати вироби народних майстрів.

«Обкладинка українських

народних казок»

1

1






Схожі:

2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconМетодичні рекомендації щодо виконання курсових робіт для студентів усіх форм навчання
«Внутрішній економічний механізм підприємства» для студентів усіх форм навчання за спеціальністю «Економіка підприємства» розглянуті...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconПроблема: «Здійснення навчально-виховного процесу на засадах компетентного...
Мета: підвищення кваліфікації з питань особливості викладання математики з використанням інноваційних форм та методів навчання та...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconОбразотворчого мистецтва
Мета. Поглиблювати поняття учнів про різноманітність природних форм, подібність І відмінність, особливості будови дерев та кущів....
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconМіжнародна економіка” денної та заочної форм навчання редакційно-видавничий...
Міжнародні фінанси. Методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів напряму підготовки “Міжнародна економіка” денної...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconТема: Які бувають дерева?
Мета. Поглиблювати поняття про різноманітність природних форм, подібність І відмінність особливостей будови дерев. Виховувати спостережливість,...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» icon1-го року навчання: «Рисунок це багатство форм у навколишньому середовищі»
Рисунку для 0 класу на І семестр 20 – 20 н р підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» icon3-го року навчання: «Розмаїття форм І графічні способи їх зображення»
Рисунку для 2 класу на І семестр 20 – 20 н р підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconВідділ освіти першотравневої рда райметодкабінет
Використання комп’ютерних технологій навчання, їх роль в розвитку здібностей І природних обдарувань учнів”
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» iconДержава І право Скіфії
В наш час є загальновизнаним факт істотних відмінностей природних умов минулого від сучасних. Недооцінка можливих змін природних...
2-го року навчання : «Стилізація природних форм» icon2 зм №1 Методика початкового курсу математики як педагогічна наука
Аналіз нової програми з математики для 1-4 кл сучасної школи. Методи навчання математики в поч класах. Залежність вибору методів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка