Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму




Скачати 142.31 Kb.
НазваНавчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму
Дата конвертації17.03.2013
Розмір142.31 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Перелік програм, відповідно до яких складено календарно – тематичне планування


Предмет

Клас

Назва

навчальної програми,

автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Основи здоров’я

5-9

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Основи здоров’я. 5-9 клас.

Перун, 2005

Лист МОН від 23.12.2004 № 1/11-6611



^ Перелік підручників, за якими вивчаються предмети

5 кл. Основи здоров’я. Воронцов Т.В., Алатон,, 2005

6 кл. Основи здоров’я. Поліщук Н.М., Генеза, 2006

7кл. Основи здоров’я. Воронцов Т.В., Алатон, 2007

8 кл. Основи здоров’я. Бойченко Т.Є. 2008


^ Основи здоров’я 5 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)




ТЕМА



Що вивчає курс «Основи здоров’я». Цінність і неповторність життя людини.



Формула здорового способу життя.



Основні складові здоров’я. Їх зв’язок і взаємовплив.



Формула безпечної життєдіяльності. Практична робота 1 «Відпрацювання повідомлення про небезпечну ситуацію». Узагальнення.



Розвиток підлітків. Ріст і розвиток дівчаток та хлопчиків. Рух у житті школярів.



Життєвий ритм. Організація життєвого ритму. Розпорядок дня підлітків.



Сон і здоров’я. Втома і перевтома. Попередження перевтоми.



Активний відпочинок. Активний відпочинок. Види активного відпочинку. Вправи і процедури для збереження та зміцнення здоров’я.



Особливості формування постави у підлітків. Профілактика шкільних хвороб. ^ Практична робота 2 «Виконання вправ для профілактики порушення постави».



Загартовування, його значення. Правила загартовування.



Комплексне загартовування сонцем, повітрям і водою.

Узагальнення



Право на здоров’я. Права та обов’язки щодо збереження і зміцнення здоров’я. Особиста відповідальність за здоров’я.



Сім’я і здоров’я. Вплив способу життя родини на здоров’я підлітків.



Допомога людям з обмеженими можливостями. Практична робота 3 «Моделювання ситуації допомоги людині з обмеженими можливостями».



Що підліткам треба знати про туберкульоз, ВІЛ/СНІД? Шляхи зараження. Ризикована поведінка та формування відповідальної поведінки. Практична робота 4 «Моделювання ситуації, у якій необхідно сказати “Ні!”.»



^ Оцінювання навчальних досягнень учнів за І семестр.



Безпечне середовище.

Поняття про безпечне довкілля. Основні небезпеки навколишнього середовища.



Стихійні лиха та їх наслідки. Умови виникнення пожежі в надзвичайних ситуаціях.



Три умови виникнення пожеж. Поводження з вогнем.



Пожежна тривога. План евакуації.



Безпечна поведінка. Безпечна поведінка вдома та надворі. Правила поведінки під час зустрічей з незнайомими людьми. ^ Практична робота 5 «Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму дій після виклику служб захисту населення»



Натовп. Правила поведінки в натовпі. ^ Практична робота 6 «Моделювання ситуацій та відпрацювання алгоритму поведінки в натовпі.»



Правила дорожнього руху. Дорога до школи.



Правила поводження у громадському транспорті, на зупинках. Поведінка при ДТП.



Безпека на воді.



Дитина в автономній ситуації. Засоби і способи захисту життя.



Основні елементи першої допомоги постраждалим. Практична робота 7 «Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму надання першої допомоги потерпiлим на воді.»



Служби захисту. Твої рятувальники: служби захисту населення. Узагальнення



Спілкування і здоров’я. Я і мій настрій. Настрій і здоров’я. Вплив настрою на спілкування та здоров’я.



Я – особистість. Співпереживання. Співчуття.



Спілкування хлопчиків і дівчаток, в школі з однолітками. Правила взаємовідносин. Практична робота 8 «Моделювання ситуації спілкування з однолітками і друзями».



Спілкування з дорослими. Повага до старших і молодших, слабших і немічних, членів сім’ї. ^ Практична робота 9 «Моделювання ситуації допомоги старшим і молодшим, слабким і немічним».



Протидія виявам насильства в учнівському середовищі.



Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та за рік.



Резерв часу


Основи здоров’я 6 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)




ТЕМА



Людина в навколишньому середовищі. Вплив середовища на здоров’я.



Природа і здоров’я. Вплив природного середовища на здоров’я.



Фактори здоров’я. Природні чинники збереження та зміцнення здоров’я. Клімат і здоров’я. ^ Практична робота 1 «Добір одягу за сезоном та погодою»



Розвиток підлітків. Рівень фізичного підлітка. Ознаки гармонійного розвитку хлопчиків і дівчаток. ^ Практична робота 2 «Визначення рівня фізичного розвитку»



Вікові вимоги до харчування підлітків. Калорійність харчування й енерговитрати залежно від фізичних навантажень.



Вимоги до харчування й питного режиму підлітків при інтенсивних фізичних тренуваннях. Практична робота 3 «Визначення калорійності щоденного харчування»



Особиста гігієна. Догляд за тілом.



Гігієнічні вимоги під час занять фізичними вправами.



Особливості догляду за зубами та ротовою порожниною у підлітків. Практична робота 4 «Вибір предметів особистої гігієни». Узагальнення.



Формування корисних і шкідливих звичок у підлітків. Спосіб життя та звички.



Вплив на здоров’я тютюнового диму



Вплив на здоров’я підлітків алкоголю



Вплив наркотичних і токсичних речовин на здоров’я підлітків. Практична робота 5 «Моделювання ситуації відмови від сигарети, алкоголю, наркотиків»



Методи запобігання інфікування ВІЛ.



Взаємозв’язок наркоманії й ВІЛ інфікування. Толерантне ставлення до ВІЛ – інфікованих людей.



Оцінювання навчальних досягнень учнів за І семестр.



Безпека щоденного життя. Небезпеки повсякденного життя.



Безпека в побуті. Небезпека, яка виникає під час користування електричним струмом. ^ Практична робота 6 «Моделювання допомоги при уражені струмом»



Небезпека, яка виникає під час користування газом. Домедична допомога при отруєнні газом.



Небезпечні речовини побутової хімії. Практична робота 7 «Моделювання допомоги при отруєні»



Безпека в будівлях. Небезпечні ситуації у приміщеннях комунальній мережі. Дії при виникненні небезпечних ситуацій .



Можливі аварійні ситуації на підприємствах. Дії школяра підчас виникнення аварійних ситуаційна підприємствах.



Пожежна безпека. Правила поведінки під час пожежі. ^ Практична робота 8 «Користування засобами пожежогасіння»



Безпека на дорозі. Поведінка при ДТП.

^ Практична робота 9 «Моделювання ситуації

першої допомоги при ДТП».Узагальнення.



Значення почуттів та емоцій у спілкуванні



Спілкування людей. Типи спілкування.



Стосунки людей. Типи стосунків.



Стосунки в родині, класі, молодіжному середовищі.



Вплив стосунків людей на їхнє здоров’я. Конфлікти.



Запобігання конфліктам та шляхи їх уникнення.



Способи розв’язання конфліктів. Практична робота 10 «Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів»



Вибір прикладу для наслідування. Безпечні і небезпечні компанії.



Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та за рік.



Резервний урок



Резервний урок

Основи здоров’я 7 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)




Тема



Складові здоров’я та їхнє значення.



Спосіб життя та здоров’я.



Формування здорового способу життя. Практична робота 1 «Складання індивідуального плану здорового способу життя»



Принципи безпечної життєдіяльності.



Безпека на дорогах. Види ДТП.



Техногенна безпека. План евакуації, знаки пожежної безпеки.



Пожежна безпека у громадських приміщеннях Практична робота 2 «Моделювання ситуації евакуації з класу, школи»



Попередження захворювань. Основні методи попередження неінфекційних та інфекційних захворювань. Узагальнення.



Індивідуальний розвиток підлітка. Практична робота 3 «Визначення індивідуальних показників фізичного здоров’я»



Чинники індивідуального розвитку



Косметичні проблеми підлітків.



Попередження захворювання шкіри дівчат і хлопців.



Косметичні засоби для дівчат .



Косметичні засоби хлопців. Практична робота 4 «Вибір і правила користування косметикою.»



Оцінювання навчальних досягнень учнів за І семестр.



Резерв часу



Соціальні чинники здоров’я підлітків.



Вплив найближчого оточення. Причини вживання наркотичних речовин.



Поняття наркотичної залежності.



Ознаки наркотичної залежності.



Попередження наркотичної залежності.



Кримінальна відповідальність за поширення наркотичних речовин.



Наркоманія й ВІЛ – інфікування.



ВІЛ/СНІД і права людини



Туберкульоз - небезпечне інфекційне захворювання.



Профілактика туберкульозу.



Хвороби цивілізації. Практична робота 5 створення проекту «Антитютюнова та антиалкогольна реклама». Узагальнення.



Психічний розвиток підлітків.



Розвиток інтелектуальних задатків.



Виховання культури почуттів та способу їх виявлення.



Ознаки психологічного благополуччя.



Способи відновлення й підтримки психологічної рівноваги.



Поняття про стрес. Вплив стресу на здоров’я.



Особливості поведінки людини в стресових ситуаціях.



Психологічні конфлікти та способи їх подолання. ^ Практична робота 6 «Способи конструктивного розв’язання конфліктів»

Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та за рік.

^ Основи здоров’я 8 клас

(0,5 години на тиждень, 17– на рік)





Тема



Поняття про фізіологічну і соціальну зрілість. Ознаки фізіологічної і соціальної зрілості.



Надзвичайні ситуації. Викрадення дітей і торгівля ними. Безпритульні.



Основні принципи порятунку та захисту людей.



Рятувальні служби. Права та обов’язки людини під час НС. Практична робота 1 «Моделювання ситуації надання першої допомоги під час НС"



Оздоровчі системи. ^ Практична робота 2 «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку»




Основи безпеки харчування. ^ Практична робота 3 «Моделювання ситуації та виконання алгоритму надання першої допомоги при отруєнні та кишкових захворювань



Оцінювання навчальних досягнень учнів за І семестр.



Резерв часу



Фізіологічна та соціальна зрілість.



Що впливає на здоров’я підлітків. Практична робота 4 «Відмова від небезпечних пропозицій в умовах тиску та загрози насилля»



Безпека на дорогах.



Екологічна безпека.



Безпека в сучасному суспільстві.



Захист у кримінальних ситуаціях. Практична робота 5 «Моделювання ситуації уникненню нападу та пограбуванню»



Соціальні небезпеки .Інформаційна безпека.



Естетичні та моральні основи здоров’я. Краса і здоров’я. Здоров’я – як важлива життєва цінність.



Всебічний розвиток особистості. ^ Практична робота 6 «Підготовка до іспиту»

Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та за рік.


Основи здоров’я 9 клас

(0,5 години на тиждень, 17– на рік)




Тема



Життя як феномен. Здоров’я як явище людського життя, його необхідна й основна характеристика.



Взаємозв’язок основних ознак, складових частин і чинників здоров’я. ^ Практична робота 1 «Оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я»



Глобальні небезпеки. Людський чинник у формуванні безпеки людей.




Фізіологічна і соціальна зрілість. Взаємозв’язок фізіологічної та соціальної зрілості.



Готовність до дорослого життя.



Моніторинг фізичної складової здоров’я.

Практична робота 2 «Самооцінка фізичного рівня здоров’я»



Оцінювання навчальних досягнень учнів за І семестр.



Резерв часу.



Репродуктивне здоров’я. Продовження роду – одне з основних призначень людини.



Чинники, що впливають на репродуктивне здоров’я молоді.



Здоров’я молоді в Україні. ВІЛ, СНІД, ІНСШ: шляхи передачі й методи захисту. Практична робота 3 «Вплив чинників ризику на репродуктивне здоров’я»



Безпека людини й право .



Основи міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і здоров’я людини. Практична робота 4 «Визначення безпечних умов життєдіяльності»



Самопізнання й самовиховання особистості.



Пам’ять і увага. Практична робота 5 «Підготовка до іспитів»



Цінність життя і здоров’я людини. Практична робота 6 «Визначення місця здоров’я в ієрархії життєвих цінностей»



Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та за рік.

Схожі:

Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconЗатверджено зміни до навчальної програми з української літератури (5-9 класи)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів/ Автори Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик, О. А. Камінчук, М. П. Бондар, О. Б. Поліщук,...
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПрограма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика....
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5 – 12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 рік
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПлан-конспект тема програми: Технології комп’ютерної обробки інформації
Документ не можна вважати закінченим, якщо він не пронумерований, в ньому нема колонтитулів, не побудований зміст. Яким же чином...
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconЗатверджено
Програма складена на підставі навчальної програми дисципліни, затвердженої заст директора пек нау “ 28 ” 08 2007 р
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconНазва програми Предмет Рік видання,місце Класи
Програма для середньої загальноосвітньої щколи з російською мовою навчання, 1-4 класи
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПрограми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка....
Вивчення географії у 2012-2013 навчальному році буде здійснюватись за збірниками програм
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПрограми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка....
Вивчення географії у 2012-2013 навчальному році буде здійснюватись за збірниками програм
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПрограми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка....
Вивчення географії у 2012-2013 навчальному році буде здійснюватись за збірниками програм
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconПро затвердження Програми соціально- економічного та культурного...
Дяченка Власа Миколайовича про Програму соціально-економічного та культурного розвитку села на 2013 рік та заходи по забезпеченню...
Навчальної програми, автори Видавництво, рік видання Документ, яким затверджено програму iconРозділ лінійні програми вступ поняття програми. Мова програмування...
Вираз написати програму відображає тільки один з етапів створення комп'ютерної програми, коли розробник програми дійсно записує команди...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка