Образотворче мистецтво




НазваОбразотворче мистецтво
Дата конвертації06.08.2013
Розмір53.8 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (34 години)

Програма (К.:Видавничий дім «Освіта»,2012)

Підручник «Образотворче мистецтво» 1 клас (С.К. Трач, М.І.Резніченко, Тернопіль: Навчальна книга - Богдан , 2012)

Альбом «Образотворче мистецтво» 1 клас (Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2012)




з\п

Тема уроку

Дата

Відтворення простих форм лінією, плямою, в обємі ( 9 годин)



Вступ. Краса навколо нас. Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче

мистецтво», з матеріалами й інструментами, якими працює художник. Тематичне завдання: «Що я люблю малювати»






Форми навколишнього світу. Різноманітність форм предметів довкілля. Прості геометричні форми: площинні та об'ємні. Тематичне завдання: «Прапорці та повітряні кульки»






Засоби створення форми. Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та інструменти. Прийоми роботи графічними інструментами. Тематичне завдання: «Сяє ясне сонечко»






Виражальні можливості ліній. Види і типи ліній. Створення (на елементарному рівні) виразного образу лінійними засобами на основі творчої уяви. Тематичне завдання: «Пригоди Лінії та Крапки»






Елементарні засоби компонування простих форм. Створення композиції з крапок, ліній, плям. Правила користування гуашевими фарбами та пензлем. Тематичне завдання: «Святковий салют»






Силуетна форма. Виражальні можливості силуетної форми. Виготовлення силуетних форм за допомогою шаблонів. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером. Значення раціонального використання паперу для екології Землі. Тематичне завдання: «Повітряні змії»






Силуетна форма. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при виготовленні аплікації з природних матеріалів. Тематичне завдання: «Рибки в акваріумі»






Прості форми в об'ємі. Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Тематичне завдання: «Равлик на листочку»






Прості форми в об'єми. Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Тематичне завдання: «Овочів та фрукти»




^ Елементарні засоби компонування простих форм (7 годин)



Композиція (на пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике зображення). Тематичне завдання: «Осіннє дерево»






Простір. Поняття про лінію горизонту. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу). Тематичне завдання: «Хатинка під горою»






Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітрою. Тематичне завдання: «Три веселих гноми»






Спектральні кольори. Ознайомлення зі спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Тематичне завдання: «Веселка»






Групи теплих та холодних кольорів. Ознайомлення з групами «теплих» і «холодних» кольорів. Тематичне завдання: «Синє небо, синє море»






Декор. Поняття декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення простими елементами. Тематичне завдання: «Святкова ялинка»






Витинанка. Витинання як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або декількох осей симетрії. Тематичне завдання: «Чарівні сніжинки»




^ Зображення основних форм і їхніх частин у графіці та живописі ( 9 годин)



Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта

зображення. Тематичне завдання: «Снігуронька».






Розмаїття форм. Взаємозв’язок основної форми та її частин. Тематичне завдання: «Веселий сніговик»






Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розмірів форм та їхніх складових частин. Тематичне завдання: «Тварини»






Виражальні можливості ліній (актуалізація знань). Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Тематичне завдання: «Їжачок-хитрячок»






Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з технікою набризку. Тематичне завдання: «Снігопад»






Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів. Тематичне завдання: «Казкові птахи»






Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Тематичне завдання: «Квітка для мами»






Елементарне поняття про гармонію споріднених кольорів. Тематичне завдання: «Весняна галявина»






Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. Тематичне завдання: «Дивовижні метелики»




^ Цілісність форми в скульптурі та архітектурі ( 4 години)



Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм

в об’ємі. Тематичне завдання: «Домашні улюбленці»






Зображення в об’ємі птахів, тварин з урахуванням пропорцій. Узгодження основної форми з елементами декору. Тематичне завдання: «Дивовижний птах»






Поняття про будову людини, порівняння частин тіла за формою та розміром. Тематичне завдання: «Веселий клоун»






Складові частини будівлі. Визначення основного характеру форми будівлі. Тематичне завдання: «Житло гномів»




^ Стилізування й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві ( 4 год.)



Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. Тематичне завдання:

«Прикрашаємо торт»






Поняття візерунка та орнаменту. Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. Тематичне завдання: «Український рушник»






Створення декоративного образу із суцільного ш матка пластиліну. Елементарна узгодженість об’ємної форми та декору. Тематичне завдання: «Писанка»






Поняття ори гамі як виду художньої роботи з папером. Тематичне завдання: «Кораблик»






Резервний урок. Тематичне завдання: «Кольорові крапанки»




Схожі:

Образотворче мистецтво iconМетодичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного...
Освітня галузь "Мистецтво" реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво" або інтегрованим курсом...
Образотворче мистецтво icon«Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу...
У 2 му класі за рішенням педагогічної ради навчальні досягнення учнів оцінюють в балах (окрім предметів «Основи здоров’я», «Фізична...
Образотворче мистецтво iconУрок №3 образотворче мистецтво італії. «Епоха титанів»
Мистецтво розвивалося поступово, усвідомлюючи самоцінність людини, її велич І красу, а також те, що тенденції гуманізму в образотворчому...
Образотворче мистецтво iconОбразотворче мистецтво

Образотворче мистецтво iconПитання до державного екзамену з основ психології І педагогіки (спеціальність...
Психології І педагогіки (спеціальність 010103 "теорія І методика середньої освіти. Образотворче мистецтво")
Образотворче мистецтво iconУрок №7 «Образотворче мистецтво Далекого Сходу та декоративно прикладне...
Уявіть собі картину на якій зображно двоє людей, зачарованих красою природи. Їх оточують скелі, вода та дерево, що розцвітає
Образотворче мистецтво iconЗаставнівська районна державна адміністрація відділ освіти, молоді та спорту нака з
Заставнівської райдержадміністрації №499 від 04. 12. 2012 р протягом грудня 2012 року в районі проведений конкурс учнівської творчості...
Образотворче мистецтво iconІнтегрований урок українська мова І образотворче мистецтво,1 клас
Трубко Вита Петровна,учитель высшей категории, Новостепновской ош,,Джанкойского р-на,аркрым
Образотворче мистецтво iconТема уроку
Введення в образотворче мистецтво. Поняття про основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Малювання повітряних...
Образотворче мистецтво iconУрок №3 образотворче мистецтво італії. «Епоха титанів» Дата
Уважно прочитайте уривок із тексту флорентійського вченого XV ст. Піко делла Мірандоли «Промова про гідність людини»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка