Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ?




Скачати 43.31 Kb.
НазваКонспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ?
Дата конвертації26.08.2013
Розмір43.31 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Туризм > Конспект
Конспект уроку з природознавства у 1 класі № 4

Тема уроку : Що належить до неживої природи ?
Мета : розширювати й поглиблювати уявлення учнів про неживу природу; поглибити знання учнів про об*єкти неживої природи в навколишньому світі ; формувати в школярів уявлення про небесні тіла як об*єкти неживої природи ; розвивати уміння зосереджувати увагу на суттєвих ознаках неживої природи , вміння групувати предмети за певними ознаками ; вчити аргументувати та доводити свої думки про живу та неживу природу ; виховувати бережливе ставлення до об*єктів неживої природи в довкілля школярів
Обладнання : підручник, робочий зошит, малюнки із зображенням предметів неживої природи . слайди із зображенням неба, Сонця, Місяця, вітру (повітря ) , води, грунту, землі, гір, конверти із завданнями для роботи в парах

Х І Д У Р О К У
І ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ
1 Привітання

Встаньте, діти всі рівненько, посміхніться всі гарненько

Всім присутнім я зичу добра, а тепер до роботи нам братись пора.

2 Вправа «Погода»

- Яка зараз пора року ?

- Який місяць, число ?

- Тепло чи холодно надворі ?

- Чи були сьогодні опади ?

ІІ СТВОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ФОНУ УРОКУ
-Діти, сьогодні при вході у школу черговий вчитель вручив мені ось цей конверт. Це телеграма. Прочитаймо її зміст. Отже, діти, чекаємо на гостя. Ви чуєте, хтось постукав у двері? Давайте подивимось, хто до нас завітав. Оце так несподіванка !

(Звучить музика «Бджілка» )

-Ви впізнали, хто це ? Але у неї під крильцем пакунок.

-Що, бджілко ? Діти, вона каже, що це завдання для нашого уроку .

_ Мабуть, ви знаєте, що бджілок ще називають трудівницями, тому пропоную вам потрудитись на уроці, як бджілки, і відмінно справитись із цими завданнями.

Ми з вами вже знаємо, що таке природа, якою вона буває.

-Хто з вас пам*ятає і хоче розповісти про це ?

-Ось перше завдання від нашої гості .

ІІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

- Жаль,- жалілася бджола :

- Я у лісі не жила,Я не вчилася у школі,

Бо збирала мед у полі .

Тому з вами, діточки, в гру пограю залюбки!

- Пограємо в гру з бджілкою ?

1. Гра «Я почну, а ти закінчуй»

(слайд )

-Сьогодні по дорозі до школи я бачив …

- Біля школи росте …

- Нашу землю вдень освітлює …

- Вночі я бачила на небі …

- Ми п*ємо …

- Риби живуть у …

- Ми дихаємо …

- Як назвати все це одним словом ? Де ми її зустрічаємо ?
^ ІV ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- Сьогодні ми продовжимо розмову про природу і дізнаємось, які предмети належать до неживої природи.

V ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ

_ Сядьте зручніше, заплющте очі. Я хочу запросити вас у мандрівку на хмаринці.

( Звучить музика )

_ уявіть, що ви стрибнули на білу пухнасту хмаринку , схожу на м*яку гору із подушок. Відчуйте, як ваші ноги , спина зручно розташувалися на цій великій подушці . Мандрівка починається . Наша хмаринка повільно піднімається в синє небо. Відчуваєте, як вітерець обвіває обличчя ? Тут, високо в небі все спокійно і тихо. Ми наближаємось до місця нашого відпочинку … Розплющте очі. Як красиво ! Розкажіть, що ви бачите.

( З*являються слайди із зображенням неба, сонця, хмар, місяця, зірок, моря, річки, гори,піску, каміння )

- Діти, як ви думаєте, ці предмети , чи об*єкти, як їх ще називають , відносяться до живої природи чи до неживої ?

- Чому ви так вважаєте? Доведіть свою думку.

^ VІ РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

- Діти, розгляньте фотографії на ст..12, 13 .Розкажіть, що на них зображено
VІІ ВІДГАДУВАННЯ ЗАГАДОК
-Вдень на небі гуляє, а ввечері на землю сідає

- Всю ніч бродить навмання, прокладає шлях до дня.

- Рукавом махнув, дерево нагнув.

- Блакитна хустина увесь світ покрила .
^ VІІІ ПРОДОВЖЕННЯ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ

_ Діти, я буду вам читати текст на ст. 1ё3 а ви уважно послухайте і скажіть, як називається наша планета, і як зветься її супутник ?

Можливо хтось з вас знає казку про Сонце, місяць і зорі ?

( Вчитель читає казку «Сонце заблукало» Н. Приходько )

_Чи сподобалась вам казка ?

^ ІХ РУХЛИВА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Встали рівно біля парт, починаємо наш старт.

Ось зігнули так ручата й полетіли, мов качата .

Ніжками затупотіли, потім разом всі присіли.

До сонечка потяглися і у боки так взялися.

Вправо разом нахилились, вліво, щоб не помилились .

Руки вниз ми опустили й трохи ними потрусили .

Шию трішки розім*яли і за парти посідали.

А тепер мерщій до справ , кожен вченим з нас щоб став .

^ Х ПОПРАЦЮЙ У ПАРІ

Наша гостя приготувала вам ще одне цікаве завдання .

На кожній парті є конверт із завданнями . Дістаньте їх. Розгляньте вміст конвертів.

Покладіть перед собою два великих аркушів паперу . На одному з них вам слід розмістити малюнки з предметами живої природи, а на другому – предмети неживої природи. Працюйте в парах дружно, як бджілки у вулику

- Перевіримо виконане . ( слайд для перевірки )

_ чи є діти , які допустили помилки ? ( проаналізувати і пояснити )
ХІ РОБОТА В ЗОШИТІ

ХІІ УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

_Наша гостя бачить, що ви легко впорались із завданням, а тому пропонує вам логічне завдання , більш складне.

1. Гра «Що зайве? Чому?» ( слайд )
ХІІІ ПІДСУМОК УРОКУ

- Наш урок підходить до кінця . Згадайте, що ми відносимо до неживої природи ?

_ Молодці! Працювали ви й справді, як бджілки-трудівниці. А наша гостя підказує, що дуже була рада зустрітись з вами, але, на жаль, їй пора летіти додому . Подякуємо і проведемо нашу гостю оплесками в долоні

Схожі:

Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconУрок №3 тема уроку
Обладнання : електронна презентація до уроку, підручник для 3 класу Т. М. Байбара, Н. М. Бібік – К. «Форум» 2003, зошити з природознавства,...
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconУрок географії у 7 класі. Тема уроку
Тема уроку: Антарктида й Антарктика. Своєрідність географічного положення материка, його розміри. Відкриття Антарктиди та сучасні...
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconКонспект уроку алгебри та початків аналізу в 10 класі. Тема уроку:...
Навчальна мета: Вчитися застосовувати набуті знання до практичного розв’язування вправ, стимулювати учнів до вибору І самостійного...
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconПлан-конспект уроку фізики в 11 класі Контрольна робота з теми «Електричне поле»
Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь І навичок учнів по вивченій темі
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconКонспект уроку в 11 класі Тема: «Тематичне оцінювання № »
Охарактеризуйте наступні елементи управління: вільне поле, перемикачі, список, вкладки
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconПлан-конспект уроку з української літератури в 11 класі
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет І його пісні, що стали народними
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconУроку з теми Тема уроку
Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в житті та діяльності людини
Конспект уроку з природознавства у 1 класі №4 Тема уроку : Що належить до неживої природи ? iconПлан-конспект уроку в 1 класі Тема: Весна природи І весна душі
Одне з найбільших християнських свят – Воскресіння Христове. Христос помер на хресті, постраждавши за людей, І воскрес, перемігши...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка