Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.)




Скачати 184.14 Kb.
НазваТема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.)
Дата конвертації03.03.2013
Розмір184.14 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Навчання грамоти

Читання

Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.)

Мета. Закріпити поняття про губні завжди тверді приголосні звуки; усвідомлено розпізнавати звук п, позначення його буквою «пе», вправляти у читанні слів, складів, речень. Розвивати фонематичний слух, уміння здійснювати звуко-буквені зіставлення, утворювати нові слова; мовленнєву компетенцію, виховувати інтерес до навчання, піклування про своє здоров'я; дружні стосунки.

Тип уроку:формування та вдосконалення вмінь і навичок.

Обладнання: розрізна азбука, звукові моделі, ілюстрації, картки.

І. Організація класу.

Ось дзвінок вже дав наказ,

до роботи, в добрий час.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

_ Повторимо букви, які ви вже вивчили. Я читаю, ви уважно слухаєте, яка буква частіше повторюється, ту і викладаєте.

Слоненятко, слон, слониха

співають пісню стиха. С

У малого мавпеняти мама вміє малювати. М

Ослик гарний на картині,

чорні цяточки на спині. О

У мами ведмедиці

маленьке ведмежатко. В

У нашої акули заболіли зуби.

 А-а-а!- кричить акула

 вмить примчався

 Айболить – в акули

 зуб вже не болить. А

Килинці каже киця:

 - Плакати нам не годиться..! К

Лисичка рибкою ласує,

 Лисичка з Вовчика глузує. Л

 Індик поважний двором походжає,

 зібрав пташиний рід і друзів звеселяє. І

 - У-у-у! Я – кенгуру!

 У-у-у! Я всіх дивую!

 Потаємну сумку маю,

 Діток там усіх ховаю. У

 Носоріг іде по дорозі,

 Носоріг несе на розі,

 букву «Н» тобі й мені,

 всій хорошій дітворі. Н

 Є вона в кита, індика,

 в мишки, котика, чижа.

 Буква ця проста. И

Повторення усіх букв за алфавітом.
 Зливання у склади цих звуків, викладання на парті, читання.

 Робота в парах.

 Звуко-буквений аналіз. Пролісок.

 У слові пролісок 3 склади, 8 букв, 3 голосних звука, 5 приголосних звуків, наголошений 1 склад.
Гра «Встав букву»

Замість рисок уявляй а, о.

Читання, утворення слів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Відгадайте загадку.

Він співає на паркані

У червоному жупані й чобітку:

Ку-ку-ріку! (Півень)
Попищали, попищали.

Дружно просо подзьобали -

і до матері стрибочком

жовті збіглися клубочки,

Заховались під крило,

Наче їх і не було.

Треба загадку кінчати, Ці клубочки – то ... (курчата)

А їхня мати - ... (курка)
Маємо ось таку гарну родину.

 Кого ви бачите?

 Скільки курочок ліворуч від півника?

 Скільки курочок праворуч?

 Опишіть півника.

 Казка Д.Ушинського

 Ходить півник у дворі, пишається: червоний гребінець на голові, під носом – червона борідка, на хвості – візерунки-узори, на ногах красуються шпори. Лапами Півник купу розгрібає, курочок з курчатами скликає.

 _ Курочки-чубарочки! Клопотухи-господарочки! Строкатенькі, рябенькі! Чорненькі, біленьки! Збирайтеся з курчкатами, з малими дитятками, я вам зернятко припас!

 Курочки з курчатками зібралися, розквокталися; зернятка не поділили – посперечалися.

 Півник безладу не любить – враз родину помирив: ту за пір'я, ту за чуб, зернятко він сам із'їв, на тин злетів, крилами замахав, загорлав:

 - Ку-ку-рі-ку! К.Д.Ушиинський
Та й для нас із вами ось такий план прописав, аби дружно на уроці працювали, щоб знання здобували!
 повторення, вивчення скоромовок.

 Робота за «Супутником Букваря» (Вашуленкко)

 фізкультпауза

 цікаве завдання

 підсумок уроку
Вступні вправи.

1. Повторення скоромовок.

2. Розучування скоромовки.

Пильно поле пильнували,

перепелів пильнували

3. Фізкультхвилинка

Ходить квочка коло кілочка,

водить діток коло квіток.

Квочка каже: Квок! Квок!

Ось золотий кілок!

Тренувальні вправи.

1. Читання за Супутником букваря.

2. Читання складів з пришвидшенням темпу.

3. Читання слів першої колонки, з'ясування значення.

4. Складання речень зі словами. (схематично)

5.Розгляд ілюстрації с.15.

Розвиток критичного мислення (передбачення сюжету тексту)

Мовчазне читання учнями.

Читання вголос тексту. Інтонування початку речення, кінець речення.

6. Логічні вправи за «Супутником Букваря»

Розгляньте. Що, де росте?

Що спільного ви бачите? (рослити, для росту треба сонце, вода)

Що відмінного?

Читання тексту с.16.

7. Робота із сильними учнями. Читання тексту з картки.

Олесь і Олььга посадили різні квіти. Високі мальви ростуть за тином. А низенькі красольки й айстри ростуть під вікном.

Творчі вправи. Робота в групах.

Скласти речення з розрізаних слів. Прочитати його здивовани, запитуючи, радісно.

І СІЛО СОНЦЕ НА СОСНУ.

ІІ НА КИЛИМ РОЗСИПАЛИ СЛИВИ.

ІІІ НА НИВІ ІВАН.
Підсумок уроку.

 Чи сподобався вам урок?

 Яке завдання було виконувати легко?

 А яке складно?

 Я дякую вам за співпрацю. Всього найкращого!

Письмо, 1 клас

Тема. Написання великої та рядкової букви П п.Списування з друкованого тексту.

Мета. Закріпити уміння писати букви П, П; удосконалювати уміння списувати з друкованого тексту; розвивати мовленнєву, інформаційну компетенцію; виховувати культуру письма, піклування про тварин.

Тип. Урок використання знань, умінь, навичок.

Обладнання: картки з друкованими реченнями,

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Повторення вивчених букв за алфавітом.

 Я називаю звуки, ви обводите літери, якими вони позначаються, називаєте утворене слово.

 П и л к а

 Обведіть великі літери:

 А У С І Л Д

ІІІ. Мотивація навчаьної діяльності.

Гарні хлопці-молодці

Закопали два стовпці

Третій їм допомагав -

Перекладину поклав.

Втіха нашій дітворі:

Буква «пе» вже у дворі. В.Гринько
Не сама до нас прийшла, ще й завдання принесла:
 пвдготовчі вправи (розчерки у повітрі);

 письмо в зошитах;

 фізкультхвилинка;

 самостійне письмо;

 підсумок уроку.

ІV. Виконання вправ за зошитом.

Прописати п, П

П ПО

ПОЛОНИНА – дівчатка позначають голосні звуки, хлопчики приголосні.

При письмі звертати увагу на з'єднання. Дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог.
Фізкультхвилинка..

Щось не хочеться сидіти

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки в боки і зроби чотири кроки.

Вище руки підніміть, і спокійно опустіть.

Плесніть, дітки, кілька раз

За роботу – все гаразд.

V. Підготовка до списування.

* Розгляньте малюнок.

- Хто це?

- Так, це сокіл.

- А що ви про нього знаєте?

- Правильно птах.

- А ще його звати Улан.

- Як написати Улан?

- А ось хлопчик Микола. Складемо розповідь.

Тепер прочитайте текст. Скільки в ньому речень? Які слова незрозумілі?

Читаємо хором.За правилами списування списуємо.

* Пауза-відпочинок.

* Диференційоване завдання.

Повернімось до «Супутника Букваря», прочитаємо слова.

І стовпчик 3 слова пишуть Денис, Сергій, Араїк, Света.

ІІ стовпчик 3 слова пишуть Настя, Денис, Руслана, Настя, Єгор, Аміна. Всі останні запишуть слова ІІІ стовпчика.

VI. Підсумок уроку.

Гра «Здогадайся й порівняй»

З «с» сапаю, з «ш» вдягаю, з «л» стрибаю, з «п» ховаю.

Сапка, шапка, лапка, папка.

- Яким був урок? Чого навчились? Що було цікавим?

- Я дякую вам за урок.


Математика, 1 клас

Тема. Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжувати роботу над складанням задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру записів, інтерес до навчання.

Обладнання: роздатковий матеріал, таблиці додавання, віднімання числа 3, склянки до задачі, лісова галявина, сова,білочка, ведмедик, зайчик,лиска, дятел.

Тип: урок засвоєння навичок і умінь.

Форма: подорож до лісу.
І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і завдань уроку.

Вмикаю спів пташок.

-Що ви чуєте? Де можна почути цей спів?

 Сьогодні запрошую вас до лісу.

 На нас чекають різні завдання від лісових мешканців.

 На уроці ми повинні

ЗНАТИ:  таблиці «+», «-» 3;  складові задачі;  на більше «+»  на менше «-». 

УМІТИ:  складати, розв'язувати задачі;  охайно каліграфічно писати;  Записувати розв'язання задачі;  розв'язувати приклади.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

 1). Каліграфічна хвилинка.

 Погляньте на малюнок. Скільки діток ви бачите? (3)

 Запишіть гарно цифру 3.

 Усні вправи:

 Збільшити на 2 числа 5, 1, 8, 0.

 Зменшити на 2: 4, 8, 7, 10.

 ІV. Вивчення нового матеріалу..

 - Уявіть галявину, на якій росте дуб.

 Під ним премудра Сова навчає «+», «-» 3.

 Робота в парах. (показати способи додавання). Повне пояснення. Викладіть на парті одну паличку ще одну, ще одну, ще одну. Скільки буде? 4. Який приклад складемо?

 1 + 3 = 4, так далі.

 Первинне застосування знань.

 Читання таблиць з дошки.

 Читання у підручнику.

 Білочка запаслива дуже. Усім вам табличку подарувати вирішила. (роздаю усім роздруковані таблички)

 Прочитайте. Хто вже може розказати?

 Слід таблитці вивчити.

 А для чого їх вивчати? (Відповіді)

 Робота з підручником.

 №2, стор. 56 усно. Записати 2 приклади.

 Самостійно розв'язати приклади № 1 у зошиті. Тренувальні вправи.

 ІV. Робота над задачею.

 Ведмедик рахувати дуже любить, не просто приклади, задачі дуже полюбляє.

 Давайте пригадаємо з чого складається задача? ( умова)

 - Давайте складемо.

 На одній полиці 6 склянок, а на другій – на 2 більше.

 - Запитання. Скільки склянок на другій полиці?

 Аналіз задачі.

 - Скільки склянок на І полиці?

 - Що сказано про другу?

 -Про що запитується в задачі?

 - Що означає на 2 більше? (стількиж та ще 2). Якою дією розв'яжемо задачу? (+)

 Від Зайчика прудкого фізкультхвилинку маємо зробити.

 Трава низенька-низенька.

 Дерева високі-високі.

 Вітер дерева колише, гойдає.

 Птахи у вирій летять, відлітають.

 Діти тихенько за парти сідають.

 -Лиска-хитрунка називає одне число, а хоче, щоб кружечків ви виставили на 2 більше. Наприклад: 5 , а коужечків має бути – 7.

 4, 3 . Повторити правило. На більше – треба додавати.

 А тепер на 3 менше.

 5, 7, 4. На менше – треба відняти.

 Розв'язування задач підручника № 3,4. с.56.

 Записати у зошиті.

 У лісі, на дубі живе дятел.Приклади ми разом з ним сскладали.Дятел починає, а я закінчую (стукаю олівцем 2 рази) + 3. Ви записуєте і розв'зуєте: 2 + 3; 4 + 3; 7 + 3;.

 - А хто з вас бачив дятла? Чому він стукає по дереву?

Їжачок науку добре знав, для діток їжу припасав.

№2 самостійно у зошиті.

№ 3 з коментуванням.

До кінця навчального року ще зовсім багато, а ми вже стомились, покладіть ручки, носиком пишемо цифру 1, 2, 3.

Попрацюйте в парах. (№4)

Скласти квадрат із трикутників, ялинку із трикутників.

Всі звірі задоволені. Навчмлись складати таблиці «+», «-» 3, складати і розв'язувати задачі.
РЕФЛЕКСІЯ.

 А вам сподобався наш урок? Яке завдання було склдадне, а яке легке?

 Дякую вам за урок.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЧИТАННЯ, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ 1 клас

Тема. Безпека у школі, читання тексту, складання правил.

Мета. Повторити правила поведінки у школі; формувати навички безпечної поведінки на перервах, під час рухливих ігор після занять, визначити місця підвищеної небезпеки у школі, скласти правила запобігання травматизму під час навчальної праці; розвивати почуття відповідальності за свої вчинки, за своє і чуже життя.

Обладнання: ілюстрації до теми, таблиці «Робоче місце на уроках праці», екран телевізора.

Урок – телепередача.
І. Організація класу.

Звучить пісня «Домик» К. Орбакайте.

Інсценізація.

Настя – дочка

Леся – мама

Сашко – тато

(ящик із іграшками, газета, ножиці, каструля, фартух, косинка.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Народилася дитина. Дали їй ім'я, піклуються про неї, все роблять, щоб була здоровенька.

 Перше вересня

 Жовтіє листя на тополі...

 Летять у синяві хмарки,

 відкриті навстіж двері в школі -

 Ідуть до школи першачки.

 З гілок тополь злітає листя,

 Кружляє й падає до ніг.

 Уперше діти урочисто

 Переступають цей поріг. Н.Забіла

У школі ви познайомились один з одним, навчилися працювати на уроках.

На основах здоров'я навчилися берегти своє здоров'я.

Пригадаємо як че було.

До вашої уваги передача «Я все про тебе знаю»

Диктор на телеекрані. Актуальною є тема здорового способу життя. Сьогодні наші глядачі матимуть змогу спостерігати над розгортанням подій, якщо виникнуть запитання, телефонуйте на номер гарячої лінії 8800 541 324.

«Зберігати, розвивати, відновлювати» - такою є формула здорового способу життя, закон для кожного, хто хоче щодня мати добре самопочуття і досягти успіху в житті.

Зустрічайте наших героїв у студії

Деніс

Руслана

Єгор

Розкрийте кожну складову формули

Д. Зберігати – означає поводитись так, щоб не нашкодити своєму здоров'ю: уникати небезпечних ситуацій, остерігатися шкідливих звичок, наприклад, недосипати, бездумно гаяти час перед телевізором. Не можна вживати зіпсовану їжу, а тим більше – алкоголь, тютюн чи наркотики. Дуже обережно слід користуватися інструментами, фарбами та іншим, чим можна травмуватися або отруїтися.
Р. Розвивати – означає працювати над розвитком своїх здібностей і можливостей. Відомо, що тренуваннями можна вдосконалити можливості свого тіла: навчитися швидше бігати, вище стрибати, далі плавати. Ми живемо в складному й мінливому світі, де чи не щодня виникають якісь проблеми.Щоб успішно їх долати, необхідно набути особливих навичок. Їх ще називають життєвими навичками, сприятливими для здоров'я. Це уміння, які допомагають людям краще спілкуватися та розуміти одне одного й уникати зайвого ризику, а «життєві» тому, що вони необхіднікожному не залежно від того, чим він займається, яку прфесію обере. Мої асистенти під час реклами роздадуть вам їх.
Рекламна пауза.

Ваня. Ой болить у мене зуб, бо не хоче їсти суп. Хоче меду, хоче грушку, хоче теплую пампушку, а як ще дасте сметану – вмить боліти перестане.
Настя. Щоб не сталося такого з вами, користуйтеся зубною пастою______;

чистіть зуби двічі на день;

після їжі полощить ротову порожнину;

двічі на рік відвідуйте стоматолога.


Є. Відновлювати – це третя складова формули здорового способу життя. Вона вчить правильно поводитись тоді, коли ти захворів або отримав травму. Це означає:

 уміти вчасно виявити ознаки поганого самопочуття;

знати, до кого і як звернутися по допомогу;

уміти надати невідкладну допомогу постраждалому і самому собі;

правильно поводитися під час хвороби (не ходити до школи з грипом, прислухатися до порад лікаря)

ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Думки багатьох людей збігаються і передаються у поколіннях. Так народжується народна мудрість.

* Наука для людини, як сонце для життя.

Пташка красна пір'ям, а людина – знаннями.

Але ж у школі не завжди ідуть уроки. Між уроками є перерви. А що роблять діти на перерві?

На перерві треба поводитись так, щоб уникнути травм. Обійти небезпечні місця.

- Які місця у школі, на вашу думку, можуть бути небезпечними? (сходи, нерила, вікна, батареї, слизька підлога, раптово відкриті двері, діти, які швидко бігають)

Робота в парах. Скласти правила поведінки в школі на перерві.

Не бігати по коридору.

Не стрибати по сходах.

Не з'їжджати по перилах.

Не відкривати раптово дверей.

Не кидатися сторонніми предметами.

Не гратися біля вікна.

Не вилазити на дах, на дерева.

Обминайте смітники – там бруд, сморід, багато мікробів.

Грайтеся та відпочивайте тільки на дитячому або спортивному майданчику.

Будьте обережними з бродячими тваринами. Краще обходити їх стороною.

Фізкультхвилинка. Настав час відпочити.

Пробудження мурашок (Сл. Л.Чередник, муз.Н. Чернишової)

1.Ось побігли ладком

По галявині рядком,

Мили ніжки у росі,

Дивувались цій красі:

сонцю, небу і пташкам,

Першим весняним квіткам

всюди – тут і там.

Приспів:

І від подиву у них

На устах веселий сміх,

А від радощів бува,

закрутилась голова.

Здрастй стежечко жива!

2. Лапки дружно розімнем, (2Р.)

Тулуб весело прогнем,(2р.)

Ще й присядемо ось так,

Мов танцюємо гопак.

Кожен з нас мастак!

Приспів:

Ми соломинки візьмем(2р.)

На мурашник покладем,(2р.)

Ремонтуємо свій дім,

Тепло буде жити в нім,

Раді ми гостям усім.

4. Робота в підручнику

1.Розгляд ілюстрацій і бесіда за їх змістом.

2.Читання статті й основних правил.

В зошиті.

с......
5. Робота в групах.

Виведення основних правил поведінки для кожної дитини.

1. На уроки приходь вчасно, ніколи не спізнюйся.

2.Поводься чемно, вітайся з учнями, вчителями, батьками.

3. На уроці не розмовляй, уважно слухай вчителя і відповіді учнів.

4.Не викрикуй, а підніми руку, коли хочеш щось сказати чи запитати.

5. На перерві не бігай, не кричи. Грайся з друзями в ігри. Не бийся і не штовхайся.


6. Біля вішалочки охайно вішай свої речі і не розкидай одяг інших дітей.

7. Бережи власне і шкільне майно. Не псуй парти, стільці, стіни – це твій дім.

8. Не псуй книжок – вони дають тобі знання.

9. Тримай в порядку своє робоче місце. Дотримуйся чистоти в класі, в школі.

10. В їдальні дотримуйся порядку і тиші, прибирай за собою посуд.

11. Правильно користуйся туалетом, поважай працю дорослих.

12.Не сідай на підвіконня, не перехиляйся з вікна.

13. Не принось у школу сторонніх предметів, які можуть стати причиною травматизму.

14. Не бігай по сходах, не влаштовуй на них забав, не з'їжджай з перил.

15. Старанно і наполегливо вчися, багато читай.
6.Рефлексія.

- Чи сподобався вам урок?

- Що саме?

- Що розкажете мамі вдома?

7. Підсумок уроку.

Дякую вам за урок. Бажаю бути вихованими жителями шкільної країни.

(роздаю кожному, щоб підклеїли у зошит)

Для учнів 1 – 4 класів

Повноцінне харчування

Лунає музика „Голубой вагон бежит, качается”

1 – й вагончик

Виходять учні.

Ми – за здоровий спосіб життя!

З цієї дороги нема вороття!
Ми вживаєм вітаміни:

То ж здорові та умілі.
Без їжі обійтись не можна,

Вона дає енергію, допомагає вирости.
Росте густо на болоті,

Залишає слід у роті,

І на пальцях, і на лицях

Ця круглесенька чорниця.
Гарбуз – господар на городі.

Його шанують у народі.

Щоб здоров’я гарне мати,

Варто кашу з ним вживати.
Всі, хто любить овочі –

До рухливих дій охочі.
Танок

2 ий вагончик

Споживаєм різні каші –

То ж спокійні батьки наші.
Овочі та фрукти

Люблять всі на світі.

Бабусі і діти

Знають ці секрети.
Виноград і вишня

Вилікують усі судини.
Абрикос – від серця,

Груша від простуди.

Їжте фрукти, здоровійте,

Пийте сік і не хворійте!

Гра „Кошик”

Мета: познайомити учнів із продуктами у яких є вітамін А, розвивати пам’ять, увагу, кмітливість; виховувати толерантність.
Десять гравців сідають у коло, одягають шапочки з назвами продуктів, у яких міститься вітамін А. (морква, гарбуз, салат, помідори, абрикоси, апельсини, паприка, чорниці, шпинат, масло )

У покупця запитують, що він купив. Він відповідає:

„Я прийшов із крамниці, купив моркву і гарбуз”. Ті, кого назвали, міняються місцями, а поки вони міняються, покупець намагається зайняти місце одного з них. Якщо це вдалося, покупцем стає той, хто без місця.

3 – ій вагончик

Харчування неодмінна умова вашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язів та інших органів. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. А ще здоров’я залежить від того, як часто і швидко ми їмо, наскільки ретельно пережовуємо їжу. Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати правила харчування.

Їсти потрібно 4 рази в один і той самий час.

Якщо дотримуватись цього правила, то перед їжею з’являється апетит, їжа краще засвоюється.

Обов’язково снідайте, як ідете до школи.

Їжа повинна бути різноманітною і складатися з різних продуктів.

Корисно їсти молочні продукти, м'ясо, рибу, багато овочів і фруктів. Не захоплюйтесь надмірно солодощами, мучними виробами, жирною і солоною їжею.

Під час їжі не розмовляй, не відволікайся.
Що ж, мабуть, прийшла пора трохи відпочити,

Про рецепти стравні переговорити.
Гра „Назви більше страв”

Малюнки із зображенням рослин
Роздати малюнки із зображенням рослин. Учасники називають страви, які можна приготувати з них.


Дякуємо за увагу
Анкета „Чи правильно ви харчуєтесь?”

  1. Чи вживаєте ви в їжу буряк, моркву, капусту?

а) завжди; б) інколи; в) ніколи.

2. Скільки разів на день ви їсте?

а) 4-6; б) 3; в) 2

3. Чи вживаєте в їжу овочі та фрукти?

а) щодня; б) рідко; в) ніколи.

4. Коли і що ви їсте на вечерю?

а) м'ясо з гарніром о 21год; б) кашу молочну о 21 год;

в) стакан кефіру чи молока 0 19 годині.

5. Чи вживаєте ви в їжу цибулю, часник, петрушку, кріп.

а) інколи в супі; б) ніколи; в) щодня, потроху.
1. а) – 5 б) – 2 в) – 0

2. а) – 5 б) – 3 в) – 0

3. а) – 5 б) – 3 в) – 0

4. а) -0 б) – 2 в) – 5

5. а) -2 б) – 0 в) – 5
Якщо ви набрали 13 – 15 балів, то ви достатньо вживаєте в їжу овочів та фруктів, у вас правильний режим харчування.
Якщо ви набрали 9 – 12 балів, то це значить, що ви займаєтесь своїм здоров’ям , їсте, коли та що заманеться. Та у вас вдома про це піклується хтось інший, то ви достатньо правильно харчуєтесь.
0 – 9 балів. Вам слід задуматись про своє харчування, як про режим, так і про раціон. Чим швидше ви цим займетесь, тим краще буде для вашого здоров’я.

Схожі:

Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconТема: Звук [ п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів....
Тема: Звук [ п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми. Словниково – логічні вправи. Опрацювання...
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconЗакріплення букви „з”. „У зоопарку”
Мета: Відпрацювати навички читання; звернути увагу на виразність читання, дотримуючись відповідної інтонації; формувати вміння доповнювати...
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconУрок закріплення матеріалу
Тема. Закріплення звукового значення букви ю на початку слова І складу та після приголосного. Робота над оповіданням М. Коцюбинського«Десять...
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconУрок №19. Тема
Тема: Основні поняття математичної логіки: логічні константи, логічні змінні, логічні вирази
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconТема. Закріплення звукового значення букви «е». Опрацювання тексту «Село Веселе». Кросворд
Мета. Закріпити звукове значення букви «е». Вчити учнів правильно, свідомо читати текст «Село Веселе». Формувати вміння давати відповіді...
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconЗнаєнко галина юріївна, старший вчитель
Тема уроку. Закріплення букви П. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко «На пасіці взимку». Мовні ігри
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconТема заняття
Особливості перекладу текстів українською мовою. Комп’ютерний переклад текстів. З. 08. Зп. Р. 01. 06. 03
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconЯк навчитися швидко читати
Головна умова такої вправи – не відводити очей від букви (цифри), що стоїть посередині. Намагатися побачити краєчком ока те, що знаходиться...
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconУрок №20. Тема
Тема: Логічні операції: кон’юнкція, диз’юнкція, заперечення. Логічні формули. Табличні істинності
Тема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи за Супутником Букваря (Вашуленко М.І.) iconУрок математики в 3 класі
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка