Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток»




Скачати 32.28 Kb.
НазваКонспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток»
Дата конвертації19.12.2013
Розмір32.28 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Туризм > Конспект
План – конспект уроку з навколишнього світу

( за проектом « Росток» )

проведеного в 2 класі

Підготувала Винник Н М

Медвинська ЗОШ І –ІІІ ступенів

2013 рік

Тема уроку. Ігри зі справжнім та умовним дзеркалом. Вісь симетрії. Знаходження дзеркально симетричних фігур. Практична робота. Одержання цілих фігур з половинок.

Мета: дати поняття про симетрію , дзеркально симетричні об’єкти, познайомити з віссю симетрії, вчити розрізняти симетричні і асиметричні предмети, розвивати уяву, мислення спостережливість, кмітливість, працювати в парах ,виховувати почуття взаємодопомоги.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Настрій уроку.

Сьогодні урок в нас незвичайний. А чому? ( до нас завітало багато гостей)

Привітайтесь з гостями.

Добрий день вам ,добрі люди,

Хай здоров’я усім буде.

Не на день і не на рік

А на довгий довгий вік.

Діти, подивіться мені в очі. Погляньмо одне на одного, посміхнімося, подумки побажаємо успіхів. Сьогодні на уроці нас чекає дуже цікава робота. Тож візьмемо на урок з собою активність, старанність , творчість,допитливість. Вкладайте в роботу душу і тоді ви обов’язково досягнете успіхів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Яке завдання ви виконували дома? ( Завдання на ст.. 8) Розповіді дітей.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

На минулому уроці до нашого словника потрапило нове слово. Можливо хтось пам’ятає , яке це слово?

Сьогодні ми продовжимо роботу над цим терміном.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1 . Показ слайду №1

- Чи подобається вам зображення? Чи може бути таке насправді?

2. Пояснення вчителя

Якщо зверху подивитися на будь – яку комаху і подумки провести посередині пряму, то ліві і праві половинки комах будуть однаковими і по розташуванню і за розмірами, і за забарвленням. Адже ми ні разу не бачили щоб у жука або метелика , або у будь якої іншої комахи лапи ліворуч були б ближче до голови, ніж праворуч, а праве крило метелика , або сонечка було б більше, ніж ліве. Такого в природі не буває, інакше б комахи не змогли б літати.

Симетрія в перекладі означає бути прекрасним, симетричним і пропорційним.

3. Проведення досліду

Візьміть листочок червоного паперу і перегнемо його пополам. На одній стороні від згину намалюємо за шаблоном фігурку. Вирізаємо. Розгортаємо виріб.

- Що ми одержали? ( Сердечко)

Ми одержали однакові фігури, тому що вони збігаються, якщо знову перегнути по цій лінії згину. Лінію згину називають віссю симетрії, а частини симетричними.

4. Робота з підручником с. 11 -12

5. Презентація «Симетрія в природі»

Я хочу запропонувати подорож у світ гармонії і краси.

v. Робота в парах

Фігури котиків несиметричні , але на аркуші вони розташовані симетрично. А вісь симетрії проходить точно посередині.

Спробуйте виложить у себе на парті фігури котиків з геометричних фігур і розташуйте їх симетрично , відносно лінії, яка є на ваших партах.

vІ.Колективна творча робота

1.Перегляд слайдів з мультфільму «Чіп і Дейл»

- Чи знайомі вам ці персонажі?

В нас на уроці є один з героїв цього мультика. (Вчитель показує частинку намальованого героя) Але хто? І з ним не все гаразд . Що потрібно зробити?

( ^ Добавити таку само частинку)

Він чомусь сумний . Як йому допомогти? (Розфарбувати)

( Учні виходять до дошки і розфарбовують малюнок)

2. Створення квіткової галявини

Я думаю , що всі ми засумували за яскравим сонечком, теплом і кожен з нас з нетерпінням чекає весну. Так , чи ні?

Тож я хочу запропонувати створити веселу галявинку.

( Учні отримують половинки квіточок з прикладом. Потрібно кожному учневі обчислити приклад і за відповіддю сигнальною карткою знайти пару. Домовитись в парі, якого кольору буде квіточка , зафарбувати і прикріпити на дошці до стебельця. Вимога – зробити це якомога тихо .)

3. Виготовлення Валентинки

- Діти, яке свято до нас наближається ? ( День Святого Валентина)

На початку уроку ми вирізали сердечка. Давайте його прикрасимо і привітаємо зі святом своїх друзів , чи рідних.

( Діти вирізають квіточки і прикрашають валентинку)

vІІ. Підсумок уроку

Ось і закінчується урок.

Всі ви працювали сьогодні дуже добре, були активними, тому хочу подякувати за роботу і сказати , що ви просто МОЛОДЦІ! (Показати на слайді)

Схожі:

Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» icon8 клас урок №4 0 Періодичний закон Д. І. Менделєєва. Мета уроку
Сформувати уявлення про те, що Періодичний закон є класичним прикладом наукового підходу до пізнання навколишнього світу; розвивати...
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconКонспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я)
Тема уроку. Закріплення знань, умінь І навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconПлан-конспект уроку фізики в 11 класі Контрольна робота з теми «Електричне поле»
Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь І навичок учнів по вивченій темі
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconПлан-конспект уроку художньої культури для 10 класу Тема: Мистецтво...
Оголошення теми уроку. Постановка мети І завдань. Перевірка домашнього завдання
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconКонспект уроку фізкультури для учнів 3 класу. Завдання уроку
Повторити загальнорозвивальні І спеціальні вправи для підготовки м′язів рук до роботи з м′ячем
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconУроку
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Зміна кольору навколишнього середовища протягом доби
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconУроку: Охорона навколишнього середовища
Практична навчати монологічного висловлювання, логічно будувати своє повідомлення
Конспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток» iconПідготував: студент першого курсу
Але не завжди самостійність позитивне явище, адже стикаючись з доволі сумними реаліями життя підлітки стають цинічними та байдужими...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка