Образотворчого мистецтва




Скачати 39.01 Kb.
НазваОбразотворчого мистецтва
Дата конвертації02.02.2014
Розмір39.01 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок
Урок
образотворчого мистецтва
(4 клас)


учитель

початкових класів

Тіщенко

Валентина Миколаївна

Тема. У парку
Мета. Поглиблювати поняття учнів про різноманітність природних форм, подібність і відмінність, особливості будови дерев та кущів. Розвивати графічні навички, художню уяву дітей.

Виховувати бережливе ставлення до рослин.
Тип уроку. Урок на лоні природи із застосуванням знань, умінь та навичок.
Місце проведення. Шкільний парк.
Обладнання. Альбоми, олівці.

^ ХІД УРОКУ


  1. Організаційна частина

Вихід учнів до шкільного парку.


  1. Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, я пропоную вам сьогодні урок малювання провести серед природи,

у шкільному парку. Якщо відгадаєте загадку, то дізнаєтеся, про що йтиметься на уроці.

^ Ці зелені створіння – окраса Землі.

І кисень дарують, й чудові плоди,

І радують око, й несуть нам тепло.

Прожити без них неможливо б було.

(Рослини)



  1. Оголошення теми та мети уроку

- Правильно, діти. Це – рослини, і саме їх ми будемо сьогодні малювати.
1. Очікування результату

- Що ви очікуєте від уроку? (Відповіді учнів)

- Ваше завдання – навчитися бачити красу в природі та передавати її на папері. Але спочатку пригадаємо, на які групи діляться рослини. Яка різниця між деревом і кущем і що в них спільного? Чому рослини в парку ростуть ярусами? (Відповіді учнів)

2. ^ Відгадування загадок

А на дереві свічки

Небувалої краси.

Вони ще трохи погорять

І додолу полетять. (Каштан)

Заблудилась в верболозі,

Дні і ночі ронить сльози. (Плакуча верба)

Маю сукню зелененьку,

Гнучкі, ніжні віти,

Білу кору, стан тоненький.

Як я звуся, діти? (Береза)
Зелену сукню маю -

Ніколи не знімаю,

Один- єдиний раз на рік

Зірками прикрашаю. (Ялинка)
3. ^ Хвилинка фантазії

  • Уявіть собі, діти, що рослини, як і люди, мають різні почуття – радість, смуток, біль... Як і ми, дерево може здаватися нам різним за характером, тобто бути ніжним і соромливим, радісним і доброзичливим, або недобрим і похмурим, задумливим чи гордовитим.

  • Діти, оберіть у парку те дерево або кущ, які вам найбільше сподобались, підійдіть до них, доторкніться і спробуйте їх відчути.

  • Як ви вважаєте, який характер у обраного вами дерева (куща)?


Учні діляться своїми враженнями.



  • Діти, уявіть себе деревцем, що росте у цьому парку.



Діти заплющують очі, уявляючи себе деревцем.


  • Про що мріє деревце? Що нам хоче сказати? (Відповіді учнів)

  • У людини про її характер можуть розповісти вираз обличчя, очі, постать

  • та рухи... А як у дерев? Вони теж мають свою постать, статуру, що виявляє-

  • ться у стовбурі, гілках, галузках й листі. Різними за своїм характером можуть бути як стовбур, так і віття: прямі, похилі, покручені. Тут має значення все – товщина, напрям, рух... І все це можна передати лініями.


4^ . Гра-медитація «Я--дерево»

Учитель. Я – дерево. Я росту у весняному лісі. Мої ноги – то коріння в прохолодній пухкій землі. Моє тіло – міцний стовбур, мої руки – тонкі гілочки. Вони піднімаються до неба, відчувають сонячне тепло, вбирають його, воно розливається по всьому тілу. Я – дерево. Я бавлюся з вітром, який гойдає мої тоненькі гілочки. Я вмиваюся краплинами дощу і радію його прохолоді.


  1. Практична діяльність учнів




Фізхвилинка

Ми - берізки і кленці.

В нас тоненькі стовбурці.

^ Ми в стрункі стаєм рядки,

Виправляєм гілочки.

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців.

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь.

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці.

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад.
Практична робота (продовження)




  1. Презентація дитячих робіт




  1. Підсумок уроку. Рефлексія

  • Чи справдилися ваші очікування?

  • Чи вдалося вам намалювати дерево?

  • Що вам допомогло його намалювати?

  • Що було найскладніше малювати?




  • Діти, ви молодці! Роботи у вас чудові.Це говорить про те, що ви сприймаєте природу не тільки очима,а ще й душею та серцем.


Вмійте природу любити
Вам у походи ходити

І мандрувать, любі діти,

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти.

В полі, у лісі, над яром—

Квіти, дерева і трави...

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди

Шлях і стежиночку в гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю.

П.Ситниченко

Схожі:

Образотворчого мистецтва iconТема: Аналіз діючих програм для загальноосвітніх навчальних закладів...
Унікальність образотворчого мистецтва у розв'язанні завдань художнього І особистісного розвитку громадського І духовного становлення...
Образотворчого мистецтва iconТворчий звіт з досвіду роботи вчителя образотворчого мистецтва ліцею...
«Удосконалення естетичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл засобами образотворчого мистецтва»
Образотворчого мистецтва iconУроку спецмалювання на тему: «Натюрморт один із жанрів образотворчого мистецтва»
Мета: поглиблювати знання учнів про натюрморт як один із жанрів образотворчого мистецтва; навчити учнів малювати в жанрі натюрморту;...
Образотворчого мистецтва iconПоложення міського методичного фестивалю серед вчителів образотворчого...
Відповідно до плану роботи міського методичного центру на 2010 рік та з метою підвищення професійної майстерності вчителів образотворчого...
Образотворчого мистецтва iconЗапорізької області
Всеукраїнського конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай І люби свій край», відділом освіти та...
Образотворчого мистецтва iconМетодичні рекомендації щодо вивчення музичного мистецтва, образотворчого...
Методичні рекомендації щодо вивчення музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури у 2011 – 2012 навчальному...
Образотворчого мистецтва iconТирлич Василь Максимович
Продовжувати формування творчих здібностей дітей. Розширювати навички сприймання й оцінки творів мистецтва. Вчити виконувати композицію...
Образотворчого мистецтва iconКосінська Олена Миколаївна Дата І місце народження
Подільський національний університет імені Івана Огієнка, педагогічний факультет, спеціальність – образотворче та декоративно-прикладне...
Образотворчого мистецтва icon1-го року навчання
Календарно тематичне планування для 8-річного навчання в школі мистецтв з пзв декоративно-прикладного мистецтва для 1 класу на І...
Образотворчого мистецтва iconУроку
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Зміна кольору навколишнього середовища протягом доби
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка