Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу




Скачати 19.23 Kb.
НазваЕмоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу
Дата конвертації02.02.2014
Розмір19.23 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Стрес-поради
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення – основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу.

1. Налаштовування на оптимальний емоційний стан.

Учневі пропонують подумки пов’язати схвильований, тривожний емоційний стан з однією мелодією, кольором, пейзажем, жестом; спокійний, розслаблений стан пов’язати з іншою мелодією, кольором, пейзажем, жестом, а впевнений активний стан пов’язати з третьою мелодією, кольором, пейзажем, жестом. У ситуації стресу згадати спочатку першу мелодію, пейзаж або колір, потім другу, а потім третю мелодію, колір, жест, і повторити цей спогад кілька разів.

2. Приємний спогад.

У ситуації стресу для того, щоб позбутися тривоги і зайвого хвилювання, згадати і якомога яскравіше уявити (бажано детально) відчуття, ситуацію, у якій учень відчував повний спокій, був розслабленим (прогулянку полем, лісом, берегом моря або будь-яку іншу приємну ситуацію).

3. Контроль експресії.

З учнем треба обговорити те, у яких жестах, інтонаціях, усмішці виражається страх, упевненість, спокій. Учню самому корисно потренувати жести, усмішку, погляд у ліловому, впевненому, спокійному стані перед дзеркалом, а інтонацію – за допомогою магнітофонного запису.

4. Корекція стану через зміну поведінки в ситуації підвищеного нервового напруження. Зміну поведінки можна почати з:

а) уявного тренування. Ситуацію, що викликає тривогу, заздалегідь детально уявляють у важких моментах, що викликають негативне переживання, детально продумують власну поведінку;

б) потім можна провести репетицію.

Програти з учнем ситуацію, що викликає в нього тривогу, виконуючи роль суворого екзаменатора або глузливого однокласника. Репетитор може зненацька змінити тон розмови,перейти до агресії, висловити нетерплячість, перервати учня, навіть грубо. Учень повинен на всі випадки відпрацювати "способи поведінки”;

в) учень може порепетирувати для себе нову поведінку, уявляючи образ улюбленого кіногероя, впевненого, холоднокровного "супермена” – увійти "в образ” і спробувати наслідувати його, "пожити” в ролі людині, якій щастить.

http://www.bcschool12.at.ua/psiholog/Dali.pps

http://www.bcschool12.at.ua/psiholog/sula.pps


Рекомендації з підготовки до публічного виступу

1. Знайте, що матеріал запам'ятовується краще зранку, поки голова «свіжа».

2. Вчитися потрібно осмислено, а не механічно.

3. Довго не вчіться, інакше перехвилюєтесь і забудете весь текст. Краще двічі прочитайте та перекажіть промову, ніж п'ять разів прочитайте без переказу.

4. Готуючись до виступу, запишіть його на папері.

5. Обов'язково проговоріть текст уголос самому собі, дзеркалу, батькам, уявній аудиторії слухачів, лялькам у кімнаті, улюбленому собаці.

6. Робіть перерви під час заучування матеріалу, чергуйте навчання з іншими видами діяльності (фізична праця, відпочинок, прогулянка).

Схожі:

Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconПричини, що зумовлюють зміни психічного стану спортсмена в умовах
Характеристика рівнів оптимального бойового стану спортсмена. 26. Визначення збудження, стресу, тривожності
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconОсобистісні риси девіантного підлітка
Це сприяє виникненню й засвоєнню асоціальних та аморальних норм поведінки, втраті психічної стійкості до впливу негативних факторів...
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconЕмоційно-вольова сфера особистості
Діяльність людини, її поведінка завжди викликають позитивне або негативне ставлення до неї. Ставлення до дійсності відображається...
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconПсихологія стресу рекомендаційний список літератури
Людський розум має надзвичайну силу, яку потрібно направити на послаблення стресу, а не на його посилення. Змінюючи думки, очікування,...
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconЛіпідів, амінокислот та його регуляція
Гліколіз, глікогеноліз: визначення, основні етапи, ферменти, регуляція, енергетичний баланс
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу icon«Способи подолання стресу в період підготовки та здачі дпа, зно» Мета
Дпа, зно;підвищення психологічної грамотності,формування в учнів орієнтації на збереження свого психічного здоров’я, тренування вмінь...
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу icon«Мультиплікація успішних практик навчання толерантності в поліетнічних регіонах»
Проект є продовженням попередньої діяльності з навчання толерантності в Чернівецькій області І ар крим та спрямований на поширення...
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconВизначення рівня стресового стану Інтелектуальні ознаки стресу
Пасивність. Бажання перекласти відповідальність на когось Порушення логіки, непослідовність мислення
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconРеферат Звіт «Аналіз фінансового стану ват \"Запоріжсталь\"»
Узагальнення результатів аналізу та розробка пропозицій щодо підвищення фінансової стійкості підприємства
Емоційно-вольова регуляція свого стану на основі довільно прийнятого рішення основа формування психічної толерантності, стійкості до стресу iconАкція до дня толерантності
Розміщення на сайті енвк рекомендацій для батьків з формування толерантних якостей особистості
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка