Уроку: Охорона навколишнього середовища




НазваУроку: Охорона навколишнього середовища
Дата конвертації03.02.2014
Розмір22.7 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок
Тема уроку: Охорона навколишнього середовища.

Цілі:

1)Практична - навчати монологічного висловлювання, логічно будувати своє повідомлення;

розвивати уміння вести бесіду у зв'язку з ситуацією, навчити вести діалог розпитування по темі.

2)Розвиваюча - розвивати комунікативні вміння учнів.

3)Виховна - виховувати любов до рідної землі, дбайливе ставлення учнів до

природи.
Тип уроку: Урок-конференція.
Обладнання: тематичні малюнки ≪Червона книга України≫, таблиця, схема, звукозапис.

Т. Dear children! Today we'll have an unusual lesson. It won't be a lesson, but a conference and you won't be pupils, but ecologists, doctors, managers of big enterprises.

So, ladies and gentleman! Welcome to our conference! It will be devoted to problems of environmental protection.

And now I've got a very interesting question to you. Are you romantic persons? Have you got imagination? If so, listen and enjoy. (Звучить запис «Ліс на світанку»: спів зорянки, лемент зозулі, стукіт дятла...),

Where were you several minutes ago? (In the forest, near the river...). All the same, nature surrounded you.

Dear friends! What is the role of nature in our life? (Таблиця № З (відкрита частина №1)).

2. Зворотній переклад висловлення вождя племені Північноамериканських індіанців

Сіетла про роль природи в житті людини.

Chief Seattle in his famous speech at a tribal meeting in 1854 expressed the feelings of

North American Indians (listen to the recording).

3. Передача змісту висловлення вождя без

використання опор.

And what is our life without nature? I fully agree with Davies, the poet, who expressed his

feelings in his poem "Leisure". I like it very much. Do you?

4. Декламування вірша:

What is this life; if full of care

We've no time to stand and state,

No time to see when woods we pass

Where squirrels hide their nuts in grass

No time to see in broad daylight

Streams full of stars like skies at night.

A poor life this is full of care,

We've no time to stand and stare.

Really, a poor life this is if we live outside of natural world. Yet, we are constantly

destroying our home. And speaking about our smaller brothers, such words as neglection and

destruction can be used.

As all the representatives of our conference are members

of the Green Peace, movement, let us work out some slogans

of our conference.

5. Формулювання девізу й гасел конференції. На дошці малюнки тварин і птахів, із

червоної книги. Слабкі учні одержують, картки, подібні до картки № 2.

Well, ladies and gentlemen! I think it's high time to invite an ecologist here. Who wants to act as

an ecologist?

6. Повідомлення й коментування цікавих фактів із серії «Екологія й тваринний світ» у

формі гри.

Ні! І am John Brown. I am an ecologist. I have been working in this sphere for 10 years

already and I know all its burning problems. Now, I'll give you some interesting facts: By the

year 2030 25% of all animals, birds, fish and insects may be extinct. A horrible fact, isn't it?

What are the main reasons for it?

Well, the word "pollution" has just been mentioned. And what is pollution? (the answer: it is

the contamination of environment, including air, water and land). Speaking about the air we

breathe, we also need a specialist, and I want to invite here the manager of a big industrial

enterprise. It's a big chemical plant.

7. Діалог-розпит. (Таблиці №№ 5 і6).

Well, we have got an idea of how acid rains form. Let's once more enumerate the steps of

the formation of acid rains.

8. Монолог-опис явища.

Pollution means the contamination of water. I want you to relax for some minutes. Listen to

these sounds.

9. Запис звуків океанського прибою, лементів чайок,

significant ocean!

Some specialists on the problems of the ocean are present at our conference. Let's invite one

of them with a report.

10. Монолог-повідомлення фактів.

And now I invite you to take part in the discussion of the problems, mentioned in Ann Smith's

report.

11. Дискусія із проблем, викладеним попереднім фахівцем. Опора.- таблиця № 4. Учні

задають питання по пред'явлених відповідях.

Ladies and gentlemen! As you know, human beings have two environments. One is the outside

world. And the other is their own bodies we have already spoken about and the influence of the

outside world on us. And what else can make us seriously ill? We need a doctor here to speak

about health problems.

12. Дискусія по опорі:

13. Брейн-ринг із питань екології.

And now it's time for fun! Let's play brain-ring. There are two teams here: the team of ladies

and the team of gentlemen.

The questions:

1. What is ecology?

2. What are three components of biodiversity?

3. What is ozone?

4. How many species are there in the world?

5. How many tropical forests have been cleared up or damageb?

6. What is the projected population in 2050?

7. What factors determine whether a land is a forest, grassland or a desert?

8. How many people work and live in health-threatening conditions?

14. Вироблення документа конференції: «Декларація

Взаємозалежності».

Every conference usually ends with a document. I invite you to work out a document of our

conference. It'll be "A Declaration of Interdependence". Виконання зворотного перекладу.)

15. Підведення підсумків уроку. Виставляння оцінок.

Схожі:

Уроку: Охорона навколишнього середовища iconПриродні ресурси та охорона навколишнього середовища

Уроку: Охорона навколишнього середовища iconПринципи проектування екоміста І житла в умовах мінімального впливу шуму
Напрям (спеціальність): 04010601 «Екологія та охорона навколишнього середовища»
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconПитання для підготовки до екзамену з хімії з основами біогеохімії...
Питання для підготовки до екзамену з хімії з основами біогеохімії для студентів першого курсу спеціальності 040106 «Екологія, охорона...
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconЕкологія. Анатомія
Екологія І охорона навколишнього середовища : навчальний посібник / Ю. Д. Бойчук, Е. М. Солошенко, О. В. Бугай. 4-те вид., випр....
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconНові надходження
Бойчук, Ю. Д. Екологія І охорона навколишнього середовища : навчальний посібник / Ю. Д. Бойчук, Е. М. Солошенко, О. В. Бугай. – 4-те...
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconМіністерство охорони навколишнього природного середовища України
Про затвердження Змін до Інструкції про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища
Уроку: Охорона навколишнього середовища icon6 охорона навколишнього середовища
Поруч із використанням родовищ органічного палива на суші буде розвиватися видобуток нафти й газу в районах континентального шельфу...
Уроку: Охорона навколишнього середовища icon6 охорона навколишнього середовища
Поруч із використанням родовищ органічного палива на суші буде розвиватися видобуток нафти й газу в районах континентального шельфу...
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconУточнення сутності поняття екологізації виробництва
Наслідки значного погіршення стану навколишнього середовища останнім часом змусили людство думати не тільки про прибутки, а І про...
Уроку: Охорона навколишнього середовища iconУдк: 581. 526. 12 Використання гіс в розробці інвентаризації викидів забруднюючих речовин
Однією з галузей забезпечення прийняття управлінських рішень щодо охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка