1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх




Скачати 60.94 Kb.
Назва1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх
Дата конвертації09.03.2013
Розмір60.94 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
№1

1.Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх.

За зки

Піс стівки

Би слів’я

При гадки

Ча лини

При ні

Ка казки

2 Наведіть приклади прислів’їв, приказок, загадок.
№2

1. Прочитайте текст.

Одного разу я почув розмову двох. Одному було сім років, а другому років на сорок більше.

  • Ти читав „ Тома Сойєра”?

  • Ні.

  • А „ Вія”?

  • Ні.

  • А „ Хатину дядька Тома”?

  • Не читав.

  • Щасливий,- сказав старший…

( С.Михалков)

2. Як ви думаєте, чому дорослий, який прочитав ці книги, позаздрив хлопчикові, який їх ще не читав?
№3

  1. Уважно прочитайте, як в казці „ Царівна- жаба” описується килим. Намалюйте килим, який виготовила Василина Премудра. Створюючи свій малюнок, пофантазуйте і додайте деякі „ хитрі візерунки”.

  2. Порівняйте казковий килим із знаменитими персидськими килимами .Розповідають, що на килимі царя Хорова були виткані садок, плодові дерева, квіти, птахи. До того ж килим був густо всипаний дорогоцінним камінням. А на килимі шаха Аббаса на червоному фоні розташовувався багатий рослинний орнамент золотистого відтінку, який переплітався з бірюзовим пальмовим листям. В центрі килима був витканий портрет самого шаха Аббаса. Значимим є те, що над килимом працювало п’ять дівчат на протязі трьох років.


№4

1.Уважно прочитайте, як в казці описується коровай. Намалюйте коровай, який спекла Василина Премудра. Якими ще візерунками можна прикрасити коровай? Пофантазуйте, створюючи свій малюнок.
№5

1.Розіграйте в класі інсценівку „ На гостину до Загадки”

Ведучий. В цьому будинку мешкає Загадка. Вона привітна, любить веселити всіх, хто приходить до неї. Але тільки говорить вона так, що не кожен розуміє

Догадка. Загадка , де ти живеш?

Загадка. А ось в цій „ книзі, де чотири листи, а серединка пуста”

( А в цьому будинку)

Догадка. Дозвольте зайти?

Загадка. Проходьте там, де „ два стоять, два лежать, а один бігає”

Догадка. Проходьте в двері. Чому в будинку так світло?

^ Загадка

Привела я сонце

За своє віконце

До стелі підвісила

Стало в домі весело.

Догадка . Електрична лампочка світить в хаті.

Загадка. Сідайте там, де „ стоять чотири брати під одним дахом, дружні хлопці і всі рівні по довжині”

Догадка. Сідайте до столу.

Загадка. Той, в кого „ чотири ноги, два вуха, один ніс та живіт”

Догадка. Самовар чекає нас!

№ 5

Якщо ви найдете порядок, в якому розміщені букви в квадратах, то прочитаєте висловлювання О.С. Пушкіна про приказки.
Щ ш т в и і о

О щ я к к й т

З о к о а щ о

А з и ж з о

Р а й н ц з

О з т і і а

З м о й н з

К і л п а о

І с к р ш л
№6

  1. Перекажіть першу казку ( казка Г.К.Андерсена „ Снігова королева”), в якій говориться про дзеркало і його скалках, відповідаючи на питання:

Якими якостями володіло дзеркало? Чи шкодило воно людям? Чому скалки були гірші, ніж саме дзеркало? Як скалка шкодила людині, якщо потрапляла в око або її вставляли в окуляри, в віконну раму? Чому гірше всього було тоді, коли скалка потряпляла в серце?
№7

  1. Скільки казок в „ Сніговій королеві”? Запишіть по пам’яті назву кожної з них. Який епізод казки Г.К. Андерсена вам сподобався найбільше? Чому?

  2. В кінці казки Кай і Герда, коли входили в низькі двері, помітили , що вони виросли. Тільки чи ростом вони стали більшими чи Андерсен хотів ще щось сказати про своїх героїв?

№8

1.Прочитайте початок казки „ Снігова королева”. Чим схожий цей початок на другі казки, а чим ні?
№9

1.При новій зустрічі з героями ( казка „ Снігова королева”) маленька розбійниця каже Каю : „ Ах ти, бродяга! Хотіла б я знати чи вартий ти того, щоб за тобою бігали на край світу?”. Як ,по вашому, потрібно розуміти слова, сказані маленькою розбійницею Каю? Як би ви відповіли на запинання маленької розбійниці?
№ 10

  1. Подумайте, яку участь в розвитку дії приймає природа( казка „ Снігова королева””)

  2. Як відноситься Герда до рослин і тварин?

  3. Які вчинки засвідчують , що маленька розбійниця – добра дівчинка?


№ 11

1.Назвати міста:

а) Де народився І.А. Крилов.

б)Де провів дитинство.

в) Де прожив довге життя.

2.Розкажіть, що ви знаєте про пам’ятник І.А. Крилову в Санки – Петербурзі.
№12

1.Назвати відомі вам російські і українські байки, в яких є героями:

а) персонажі- тварини: Собака, Лев, Лисиця, Вовк;

б) персонажі – предмети: Бочка, Гребінь;

в)персонажі – люди: Брехун, Трішка , Селянин;
№13

1.Ученицю 2 класу після прочитання байки „ Мураха І Цикада” запитали:

-Хто тобі більше сподобався, Мураха чи Цикада?

Дівчинка відповіла:

-Цикада.

- Чому?

- Тому що вона гарненька: як подивишся на сонечко – крила так і світяться.

- А Мураха чому не сподобалась?

- Тому що вона кусається.

2. Подумайте, в чому помилка дівчинки. Розкажіть, як в байках діють персонажі.
№14

1.Хлопчику-дошкільняті прочитали байку „ Ворона і Лисиця” і запитали

- Що тобі більше всього сподобалось в байці?

Хлопчина, навіть не задумуючись , швидко відповів:

  • Сир.

2.Кого висміює байка І. А. Крилова „ Ворона і Лисиця”.

3.Розкажіть, що ви дізнались про байку як про художній твір. Які основні ознаки байки? Що вам в них подобається?
№15

1.Прочитайте прислів’я, розкрийте їх значення

а) Слово не горобець, вилетить не піймаєш.

б) Вовка боятися - в ліс не ходити.

в) Назвався грибом -лізь у кошик.
№ 16

1 . Дописати прислів’я

а) Ситий голодного ……..

б) Сльозами горю…….

в) Шила в мішку ……….

г) Після бійки кулаками …….

2. Складіть усну розповідь по одному прислів’ю.( на вибір)
№17

  1. В збірнику творів Ф.Тютчева найдіть поезію про красу рідної природи і проаналізуйте його , відповівши на слідуючи запитання:

а) виділіть в поезії деталі, які вказують на те, що ці вірші про весну( літо, осінь, зиму)

б) Яким насторєм пройнята поезія?

в) До яких художніх засобів вдається поет, описуючи красу рідної природи?

г) Які почуття викликає у вас поезія?
№ 18

  1. Прочитайте байку С. Михалкова в ролях.

Не потрібно подяки

Тягнув на собі старий Ведмідь велику колоду. Зморився, присів на пеньок.

  • Важка, мабуть, колода? – запитав молодий Кабан, що неподалік грівся на сонці.

  • Ох, і важка! - відповів Ведмідь, відбуваючись.

  • І далеко його тягнути?

  • До самого лісу.

  • В таку спеку! Мабуть, втомився?

  • І не питай!

  • Така колоду разом би нести?

  • Ясне діло – разом би легше було!

  • Ну, я пішов! – сказав Кабан, піднімаючись. – Бажаю удачі! Тільки дивись не підірвись!

  • Дякую – сказав Ведмідь.

  • Немає за що! – відповів Кабан.

  1. Якими російськими і українськими прислів’ями ми можемо скористатися, щоб охарактеризувати героїв байки?

№19

1.Уважно роздивившись розташування букв, ви прочитаєте імена героїв поеми „ Одіссея”

А М

Д Е

А Ф

Л И

Л Л

А О

П

Е О

Н С

Е Е

Л Й

О Д

П О

А Н
2.Розкажіть, що ви знаєте про відомих вам героїв Еллади.

3. Яке пізнавальне значення давніх висловів для сучасного читача?
№20

  1. Як ви розумієте слова , сказані про Гомера: Гомер зробив з людей богів, а богів перетворив в людей”?


№21

1.Ви прочитали уривок з поеми Гомера „ Одіссея”. Відшуміли віки, покоління за поколінням змінюючи один другого. Що притягує нас в таких творах?

Схожі:

1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconТема: Групи слів за значенням: антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів. Мета
Міжпредметні зв”язки: використання антонімів у творах усної народної творчості
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconКонкурс «Як у нас на Україні»
Мета: поглибити й поширити знання учнів про жанри усної народної творчості; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам’ять,...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconУрок-мандрівка до країни Читанії Тема: Маленькі казки багато розуму...
Мета: поглиблювати знання учнів про казку як вид усної народної творчості; вчити визначати головну думку казки; розвивати вміння...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconКомишуватська зош І-ІІІ ступенів Інтегрований урок в 4 класі
«Веснянки»; розширювати словниковий запас учнів, інтерес до історичного минулого, усної народної творчості; виховувати дбайливе ставлення...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconЕкскурсія-подорож по країні Казкарія разом з В. О. Сухомлинським 
Мета. Поглибити знання про життя І творчість В. О. Сухомлинського, про казку. Закріпити вміння відтворювати зміст знайомих казок,...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх icon„Дружні звірі” (українська народна казка)
Мета: поглибити уявлення дітей про народну казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку. Викликати зацікавленість...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconПлан-конспект уроку художньої культури у 10 класі 14. 12. 10 Тема. Театральна культура
Україні; розвинути загально психологічні якості, такі як увага, уява, творче та логічне мислення, театральні здібності дитини; виховати...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх icon«Казка вчить, як на світі жити». Казка як жанр фольклору. Зображення...
М у засвоєнні поняття «казка як жанр народної творчості», ознайомити з видами народної казки; узагальнити знання про особливості...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconКонкурс знавц І в народних прикмет, приказок про природу
Мета: розширити знання дітей про влучність, точність, красу рідного слова; розвивати уявлення учнів про багатство нашого народу...
1. Правильно з’єднавши частини слів, ви прочитаєте назви видів усної народної творчості. Запишіть їх iconУрок №1 Тема: Вступ до теми. Уявлення про народну казку
Мета: розширювати знання учнів про казку як вид усної народної творчості; навчити розпізнавати такі твори з-поміж інших, орієнтуватися...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка