Скачати 78.92 Kb.
|
| О г о л о ш е н н я. Любий друже! Якщо ти віриш в чудодійну силу слова, хочеш бути шляхетним, вихованим та ввічливим, щоб тебе поважали інші, приходь на захист проекту «Уроки шляхетності» 20 березня. Буде цікаво! З повагою учні 7-А класу Презентація проекту «Уроки шляхетності» Мета: утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування моральних і духовних цінностей у дітей, забезпечення високої художньо-естетичної освіченості особистості; розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнів, забезпечення умов їх самореалізації; виховання духовної культури особистості, морально-етичних якостей, уміння міжособистісного спілкування, шанобливого ставлення до людей, доброзичливості, відповідальності за доручену справу, здатність до самоаналізу, самооцінки. Кодекс членів проекту Ми маємо спільну мету. Ми поважаємо права інших членів проекту. Ми ніколи не сміємося з чужих помилок. Ми ділимося думками, намагаємося стати кращими. ^ Ми вчимося слухати уважно один одного. Ми цінуємо старання інших, говоримо про це відверто. Ми відчуваємо індивідуальну відповідальність. ^ Ми даємо правильну самооцінку. «Ми» для кожного з нас завжди важніше, ніж «я». Оформлення: плакат «Кодекс членів проекту»; вислови знаменитих людей; «Квітка дружби»; проектор, телевізор; діти поділені на групи і на столах написи груп. Перед початком звучить музика І Ведучий: Воскресайте, камінні душі, Розчиняйте серце і чоло, Щоб не сказали про вас грядущі: - Їх на землі не було. (В.Симоненко) ІІ Ведучий: Кожен з нас неповторний: усмішка, зовнішність, жести, навіть малюнок на нашій руці. Ми такі різні, але всі разом складаємо єдине ціле – людство. А що ж робить нас людьми? Яка людина викликає повагу? Як зробити, щоб тебе поважали? І Ведучий: Щоб дати відповідь на ці питання, ми зайнялися проектною діяльністю «Уроки шляхетності». В межах даного проекту, у нас проходили виховні заходи, класні години, години спілкування, класні збори, на яких ми досконально вивчали правила поведінки у школі, побуті, на вулиці, знайомилися з правилами етикету, прагнули виховати в собі найкращі людські риси. ІІ Ведучий: Працювали групи «Дослідників», «Журналістів», «Знавців етики», «Акторів», «Естетів», «Літераторів». Ми попросили, щоб кожна група записала нам на аркуші паперу той висновок чи лозунг, до якого б вони хотіли закликати всіх. І Ведучий: До виступу запрошуємо дослідників. Презентація групи дослідників. ШЛЯХЕТНИЙ, -а, -е. 1. Прикм. до шляхта і шляхтич. Аристократичного, дворянського походження. Властивий шляхті, аристократам. 2. Який відзначається високими моральними якостями; який дістав добре виховання; благородний. Який відзначається витонченістю, досконалістю, елегантністю. Шляхетність - це чеснота, яка вирізняє людей, котрі знайшли свій шлях і віддано та чесно працюють на благо свого Роду, нації, свято шанують чесну працю кожної людини. Звернемося до історії: ще зі стародавніх часів чоловіки довіряли своїм жінкам оберігати вогонь, але коли вони йшли на полювання, завжди хтось залишався для того, щоб захищати людей і територію та допомогати слабшим. Це були перші зародки шляхетності і людяності. Поняття шляхетності як головної чесноти характерного козака у Православному роді є однією з базових основ творення особистості. Проходячи різні рівні посвят, козак вбирає у себе гармонію світового закону Прави. Відповідно, маючи у душі відчуття предківського родового закону, він вже не може переступити через нього і діяти так, як вимагають неписані, брутальні закони сьогоднішнього суспільства (обдури, вкради тощо…). Стикаючись із підлістю непосвячених, він повинен пам'ятати Закон Воїнів, який зобов'язує із шляхетними (чесними) людьми чинити шляхетно, а з підлими - по справедливості. У давнину розуміння шляхетності вимагало від Воїна, навіть при з'ясуванні стосунків, вибирати шляхетну зброю (шаблю, меч), а покидьків можна було бити і канчуками. Гідність та лицарство породжує СЛАВУ, славу, яка стає великим надбанням майбутніх нащадків, гордістю предків та доказом безмежної відданості Рідним Богам. Кожен помисел воїна є індикатором рівня його шляхетності, і, відповідно, посвяти. Коли наставав момент істини (випробування чи бою), честь Роду була однією з головних святинь життя шляхетного Воїна. Лише безстрашного та гідного Лицаря-козака вела Мати Слава до війська Перунового, де його з гордістю зустрічали могутні Воїни-предки. Справжній шляхетний козак (аристократ) - це людина, в якої свідомість чітко направлена на становлення, збереження та розвиток нації, підтримання та створення добробуту, відстоювання інтересів нації на міжнародному рівні, чітке дотримання високоморальних норм, строгі вимоги до власної особистості. Цьому стану притаманні: висока освіченість, благородність, самоповага, жертовність, глибока національна самосвідомість, відданість обраному шляху. І ніякі гроші, посади та інші принади не змінять стилю їхньої поведінки. Повернемося до сьогодення: на жаль, людей, які зберегли в собі прекрасні якості, дуже мало. Ми стоїмо на порозі деградації, проходить зворотній процес еволюції - уподібнення тваринам. Г.Сковорода писав: "Щастя можна знайти тільки в собі, а щоб його віднайти, треба пізнати себе!" Люди в цьому світі бояться знаходити себе, краще ховатися за комп'ютерними "ніками" й не показувати себе нікому, навіть самому собі. Шляхетних людей – ось чого бракує сьогодні у світі. На дошці вивішується лозунг групи. ІІ Ведучий: До виступу запрошуємо журналістів. Презентація групи журналістів. – Ми поставили перед собою завдання з’ясувати, чи знають учні нашої школи, що таке шляхетність. Пропонуємо вашій увазі сюжет з інтерв’ю. По телевізору демонструється інтерв’ю з учнями різного віку. --Як бачите, школярі знають, що таке шляхетність. Але ми засумнівалися в цьому, коли відзняли наступні кадри. Пропонуємо вашій увазі. Знову демонструється відеозйомка, де знято поведінку дітей під час перерви.
На дошці вивішується лозунг групи. І Ведучий: Запрошується група знавців етики. Презентація групи «Знавці етики»
Демонстрація «Квітки дружби»
Слідуючи цим правилам, ви станете справді шляхетною людиною у відносинах з іншими людьми. На дошці вивішується лозунг групи. ІІ Ведучий Свою роботу презентують наші актори. Презентація групи акторів
Учні переглядають відеосюжети і коригують поведінку героїв. На дошці вивішується лозунг групи. І Ведучий Естети розкажуть нам про шляхетну моду. Презентація групи естетів
Результат нашої роботи – слайд-шоу «Історія шляхетної моди», який і пропонуємо вашій увазі. Демонстрація слайд-шоу і коментар.
Ви самі відповіли, чи треба форма. А ми тільки доповнимо, що навіть в одежі шляхетна людина вирізняється. А смак – це насамперед узяти з моди те, що вам найбільше підходить. Бо не людина для моди, а мода для людини. На дошці вивішується лозунг групи. ІІ Ведучий У нас залишилися літератори, надаємо їм слово. Презентація групи літераторів Учні розповідають вірші, власне складені казки, оповідання про шляхетність. На дошці вивішується лозунг групи. Внаслідок цього утворилися «Сходинки до шляхетності», що є своєрідним висновком до уроку. І Ведучий Як бачите, ці сходинки стали висновком нашої з вами роботи. Якщо підніматися цими східцями, можна вийти на саму вершину, тобто стати шляхетною людиною. У кожного з нас є для цього все: необхідні знання, сила волі і добрі друзі. То ж бажаємо всім наполегливості і успіхів у шляхетних справах! А на завершення даруємо пісню « Дівчатка виконують пісню. |
![]() | Уроки християнської етики носять інформаційно-пояслювальний характер Викладання предмета християнська етика це ціле мистецтво. Мистецтво важке. Ці специфічні уроки вимагають неабиякої допомоги у підготовці.... | ![]() | Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класу Мета: Ознайомити дітей зі шкільною бібліотекою, правилами користування бібліотечними книгами. Виховувати почуття поваги І шанобливого... |
![]() | Як усі складні об'єкти, уроки можуть бути поділені на типи за різними... З педагогів минулого найстрункішу класифікацію уроків дав К. Д. Ушинський. Він виділив такі типи уроків | ![]() | 9 клас Уроки №20. Машинобудування І металообробка Структура галузі.... Учні передають коробку з різними предметами циклу виробництва чорної металургії |
![]() | Уроки з літературного читання у 2 класі Мета: ключові компетентності: вміння вчитися(оцінювати результат своєї роботи);загальнокультурна(сприймає духовні І моральні основи... | ![]() | «Пам'ять серця» Мета На основі історичних знань про голодомор 1932-1933рр в Україні визначити масштаби трагедії українського народу та уроки історичної... |
![]() | Уроки математики | ![]() | Українські народні казки ( уроки читання) |
![]() | Уроки з курсу історії стародавнього світу Урок № Тема: «Вступ. Що... Мета: Сформувати уявлення учнів про періодизацію історії та відлік часу. З'ясувати особливості епохи стародавнього світу як першого... | ![]() | Урок математики Педагогічна скарбниця: уроки в різних технологіях навчання(узагальнення досвіду) |