Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів




Скачати 190.35 Kb.
НазваШок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Дата конвертації09.08.2013
Розмір190.35 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Військова справа > Документы

шгруппа 2
шок
кільний



Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів





Новини

«І знову рідна школа скликала усіх…»

Дитинство... Скільки незабутніх років ми проводимо у школі! Вона - наша друга домівка: завжди виглядає ясними віконечками своїх дочок та синів, що залишили її стіни.

Тому, з метою збереження кращих традицій 2 лютого в Плосківську школу завітали дорогі гості - випускники минулих років. Вони пройшлися рідними коридорами школи, зайшли до світлих класів, де колись навчалися. А головне  побачили своїх однокласників та вчителів.

З цієї нагоди для випускників була підготов­лена святкова програма. Відповідальними за проведення заходу були заступник директора з виховної роботи Савчук В. М. та педагог-органі­затор Ніколаенко Н. М.

Учні нашої школи( в основному діти героїв-випускників) подарували гостям незабутні враження та позитивні емоції від своїх виступів: лунали задушевні пісні у супроводі хореографічних постановок, щирі вітання. Особливо проникливими були слова-звертання до гостей вечора директора школи Малаш Л. В. та класного керівника колишніх учнів Какун В. І. Обмінятися спогадами про шкільне життя допомогло цікаве інтерв’ю «Живий мікрофон»: у повітряних кулках містилися запитання, випускники повинні були дати на них відповіді. Колишні учні згадували найяскравіші моменти зі шкільного життя і дякували своїм наставникам.

Сподіваємось, випускники отримали не аби яке враження від зустрічі. І ще не раз відвідують свою рідну Плосківську школу.

Автор – Деркач Т.

^ Початком усього є кохання! (День святого Валентина

у школі)

Кохання – ніжне і світле почуття. Воно окриляє серце, надає життєвої наснаги. Скільки поетів і письменників оспівували його у своїх творах. А от своє бачення і розуміння цього чудового почуття намагалися передати учні 9 класу під час святкування Дня закоханих. Вони дуже ретельно та наполегливо готувались до заходу разом з класним керівником Попович В. М., педагогом-організатором Ніколаєнко Н. М. та заступником директора школи з виховної роботи Савчуком В. М. І результат : присутні отримали купу позитивних емоцій та незабутніх вражень. Учителі та учні змогли уявно побувати у багатьох країнах світу та дізнатися як там освідчуються у коханні та проводять День святого Валентина. Запальні девятикласники влаштовували несподівані веселі конкурси. На глядачів чекали безліч сюрпризів.
^ Тиждень військово-патріотичного виховання

Відомо, що українські землі довго були під владою інших країн, на її неосяжні простори зазіхало багато загарбників. І не один відважний воїн загинув аби зараз ми жили під чистим і мирним небом.

Для того щоб учні Плосківського навчального закладу добре памятали про історичні події, де український відважний народ поліг у тяжких воєнних конфліктах, відчули себе справжніми захисниками своєї рідної Батьківщини, берегли та цінували найкращі моральні якості кожного року у школі проводиться Тиждень військово-патріотичного виховання. Цей рік став не виключенням : заходи проводились з 18 по 22 лютого. Найвизначнішою подією Тижня став історичний ескурс«Пам’ятаймо минуле заради майбутнього». Учні 10 класу під керівництвом свого наставника Волохи Н. П. змогли перенести присутніх у ті важкі часи, коли гинули відважні сини України, але їх честь і слава живі і понині. Згадали славну добу Козаччини, роки Великої
«Я дійсно усвідомила значення наших мужніх українців у світовій історії. Нам слід брати з них приклад, адже сьогодні мало знайдеться охочих, які віддали своє життя задля Батьківщини.»

Перката О. – 9 клас




^ Сторінками історії
15 лютого – День виведння

радянських військ з Афганістану

День встановлено в Україні на підтримку ініціативи громадських організацій та з метою вшанування громадян України, які виконували військовий обов'язок на території інших держав згідно з Указом Президента України «Про День вшанування учасників бойових дій на території інших держав» від 11 лютого 2004 р. № 180/2004.

До того 15 лютого неофіційно відзначалося як річниця завершення виведення радянських військ з Афганістану в 1989 р.

У Росії та Білорусі цього дня відзначається День пам'яті воїнів-інтернаціоналістів.

Афганістан завжди був однією з найбідніших країн світу. Це було зумовлено насамперед географічним розміщенням країни, рельєфом місцевості (80 % території — гори та безводні пустелі), а також особливостями релігійної свідомості афганських племен. Афганці здавна сповідують іслам ханіфістського напрямку, особливістю якого є аскетизм і консерватизм повсякденного життя. Традиційно панівною елітою в афганському суспільстві були вожді пуштунських племен, верхівка духовенства, багаті землевласники, купці та нечисленний офіцерський корпус. Значна роль військових в Афганістані була звичною для азіатської країни.

Рішення ввести радянські війська до Афганістану ухвалено 12 грудня 1979 року на засіданні Політбюро ЦК КПРС і оформлено секретною ухвалою ЦК КПРС. Офіційна мета введення - запобігти загрозі іноземного військового втручання. Як формальну підставу Політбюро ЦК КПРС використовувало неодноразові прохання керівництва Афганістану.

Військове угруповання, яке офіційна радянська пропаганда називала винятково Обмеженим



^ Сторінками права

Кримінальна відповідальність неповнолітніх
Продовження. Початок у № 1 (3-4) 2013р.

5. Позбавлення волі на певний строк

Покарання у вигляді позбавлення волі особам, які не досягли до вчинення злочину вісімнадцятирічного віку, не може бути призначене на строк більше 10 років, за особливо тяжкий злочин, поєднаний з умисним позбавленням життя людини – не більше 15. Неповнолітні, засуджені до покарання, відбувають його у спеціальних виховних установах. Позбавлення волі не може бути призначено неповнолітньому, який уперше вчинив злочин невеликої тяжкості.

  При визначенні покарання неповнолітньому суд, крім загальних засад призначення покарання, обставин, які пом’якшують або обтяжують покарання, враховує умови його життя та виховання, вплив дорослих, рівень розвитку та інші особливості особи неповнолітнього.

^ 6.Чи є якісь особливі умови правосуддя, коли підсудним є неповнолітня дитина?
8. Чи несуть батьки, та в якій мірі, за злочини, скоєні малолітніми, неповнолітніми дітьми?

Кримінальну відповідальність батьків за злочини, скоєні малолітніми та неповнолітніми дітьми, законодавець не передбачає. Але батьки несуть цивільну відповідальність за шкоду, заподіяну малолітніми та неповнолітніми дітьми, у тому числі і заподіяну у результаті злочину.

Відповідно до ст. 1178 ЦК України шкода, завдана малолітньою особою (яка не досягла чотирнадцяти років), відшкодовується її батьками (усиновлювачами) або опікуном чи іншою фізичною особою, яка на правових підставах здійснює виховання малолітньої особи, — якщо вони не доведуть, що шкода не є наслідком несумлінного здійснення або ухилення ними від здійснення виховання та нагляду за малолітньою особою.

Якщо малолітня особа завдала шкоди під час перебування під наглядом навчального закладу, закладу охорони здоров’я чи іншого закладу, що зобов’язаний здійснювати нагляд за нею, а також під наглядом особи, яка здійснює нагляд за малолітньою особою на підставі договору, ці заклади та особа зобов’язані відшкодувати збитки, якщо вони не доведуть, що шкоди було завдано не з їхньої вини.

Якщо малолітня особа перебувала в закладі, який за законом здійснює щодо неї функції опікуна, цей заклад зобов’язаний відшкодувати збитки, завдані нею, якщо не доведе, що шкоди було завдано не з його вини.

Якщо малолітня особа завдала шкоди, як з вини батьків (усиновлювачів) або опікуна, так і з вини закладів або особи, що зобов’язані здійснювати нагляд за нею, батьки (усиновлювачі), опікун, такі заклади та особа зобов’язані відшкодувати шкоду у частці, яка визначена за домовленістю між ними або за рішенням суду.

Обов’язок батьків (усиновлювачів) або опікуна чи іншої фізичної особи, яка на правових підставах




^ Поради психолога

Стрес? Подолаймо його!

Хімічні регулятори настрою, харчова поведінка і стрес. 

Хімічні речовини мозку та гормони надниркових залоз, потрапляючи у кровообіг, впливають на наше самопочуття та настрій. Під час стресу, ці хімічні речовини вивільняються безперервно, що може заважати організму справлятися зі стресом. 

Медіатори частково можуть отримуватись з їжею, яку ми їмо. Тому кілька простих змін у харчуванні сприятимуть підвищенню їх рівня природнім шляхом і покращуватимуть реакцію організму на стрес, протидіючи його негативному впливу на наше здоров'я та настрій.

Їжа може впливати на протікання стресу. Коли ми знаходимося у цьому стані, нерідко пропускаємо прийоми їжі або збільшуємо вживання висококалорійних продуктів. 
Якщо ці продукти вживаються нечасто та у помірних кількостях, щоб полегшити стрес, це організму шкоди не завдає.

Однак регулярне неправильне харчування під впливом стресу може привести до небажаного збільшення ваги і погіршення стану здоров'я в довгостроковій перспективі.

Харчові борці зі стресом

Збалансоване харчування містить багату поживними речовинами їжу, в тому числі складні вугле­води, білки і жири, які є повільним та тривалим паливом для хімічних речовин мозку протягом дня і є ідеальним способом зберегти наше тіло в рівновазі під час стресових періодів. 

Складні вуглеводи

Вживаючи їх, ви збільшуєте кількість серотоніну в мозку. Серотонін є потужним медіатором, що підвищує настрій, заспокоює і допомагає заснути.

Харчові джерела: фрукти (фініки, банани, сливи, інжир), овочі (томати - свіжі і консервовані), цільні зерна, чорний шоколад.

Примітка: банани містять речовину харман, яка покращує настрій. Кориця та помідори - 5-гідроксітриптамін, яка знімає напругу та неспокій. 
Певні хімічні речовини мозку, які називаються нейротрансмітерами, такі як серотонін, допамін і норадреналін, диктують нам наші емоції і наше самопочуття. 
Їх називають медіаторами, тобто посередниками, оскільки вони створюють відчуття щастя, впли­вають на жвавість розуму та спокій. Нестача цих хімічних речовин може призвести до депресії, дратівливості, неспокою, безсоння і надмірного апетиту. 



^ Анонси
«І знову рідна школа скликала усіх…» (Зустріч учнів-випускників Плосківської ЗОШ)

Стор. 1
Початком усього є кохання! (День святого Валентина

у школі)

Стор. 2
Тиждень військово-патріотичного виховання

Стор. 2
15 лютого – День виведння радянських військ з

Афганістану

Стор. 3
Сторінками права

Стор.4
Стрес? Подолаймо його!

Стор.5
Шкільне дозвілля

Стор. 7
Зірки віщують

Стор.7

Цій чудовій події був також присвячений і відкритий урок із зарубіжної літератури. Його організувала та провела вчитель вищої кваліфікаційної категорії Теплюк А. П. На уроці були присутні гості: Сорока В. П. - методист РайВО, директор школи Малаш Л. В., місцева поетеса Топіха О. С., вчителі школи, батьки. Тема уроку звучала так: «Жива квітка кохання», основною метою якого стало розуміння сенсу цього прекрасного людського почуття, збереження його на довгі роки. Прикладом та настановою для учнів 9 класу були поезії світових класиків, місцевої поетеси Топіхи О. С. , Афродіти, Амурчика та гостей свята. Завдяки їм діти змогли в кінці уроку скласти чарівну фразу - «Кохання вічне».

Сподіваємось, всі настанови школярі пропустили скрізь свої юні серця, і вони залишаться на довгі роки у їх пам’яті.

^ Автор: Перката О. – 9 клас

Вітчизняної війни, причетність нашої країни до Афганської війни. Особливо зворушливим до сліз був вірш (прочитала Волоха Віта – учениця 10 класу) про незрадливу любов матері до свого сина, який під час воєнних дій у Афганістані став інвалідом.



Тиждень військово-патріотичного виховання залишив вагомий слід у свідомості школярів Плосківської ЗОШ. Учні захотіли поділитися враженнями від побаченого та почутого:
«Захищати нашу неньку Україну – обов’язок кожного юнака та чоловіка, який тут проживає. Моя мрія – стати військовослужбовцем.»

Харченко О. – 3 клас

^ Автори: члени гуртка «Юний журналіст»

контингентом радянських військ (рос. ОКСВ), опинилося безпосередньо втягнутим у громадянську війну, що розгорялася в Афганістані, і стало її активним учасником та головним збудником.

У конфлікті брали участь збройні сили уряду Демократичної Республіки Афганістан (ДРА) з одного боку і озброєна опозиція (моджахеди, або «душмани») — з іншого. Боротьба велася за повний політичний контроль над територією Афганістану. Моджахедам в ході конфлікту підтримку подавали військові фахівці США, ряд європейських країн-членів НАТО, а також пакистанські спецслужби.

25 грудня 1979 року почалося введення радянських військ в ДРА по трьох напрямах: Кушка—Шинданд—Кандагар, Термез—Кундуз—Кабул, Хорог—Файзабад. Десант висаджувався на аеродромах Кабул, Баграм, Кандагар.

До складу радянського контингенту входили: управління 40 ї армії з частинами забезпечення і обслуговування, чотири дивізії, п'ять окремих бригад, чотири окремі полки, чотири полки бойової авіації, три вертолітні полки, одна трубопровідна бригада, одна бригада матеріального забезпечення й деякі інші частини й установи.

14 квітня 1988 року за посередництва ООН в Швейцарії міністрами закордонних справ Афганістану і Пакистану підписані Женевські угоди про політичне врегулювання ситуації в ДРА. Радянський Союз зобов'язався вивести свій контингент в 9 місячний термін, починаючи з 15 травня; США і Пакистан, зі свого боку, повинні були припинити підтримувати моджахедів.

Відповідно до угод виведення радянських військ з території Афганістану почалося 15 травня 1988 року. 15 лютого 1989 року з Афганістану повністю виведені радянські війська. Виведенням військ 40 ої армії керував останній командувач контингентом генерал лейтенант Борис Громов.

Афганська війна йшла з 25 грудня 1979 до 15 лютого 1989 року, тобто 3340 днів.

Через горнило радянсько-афганської війни пройшло більше 160 000 українців. З них 2 378 загинули, в тому числі 60 вважаються зниклими безвісти або тими, що потрапили в полон.

Поранення отримали більше 8 000 українців, з них 4 687 повернулися додому інвалідами.

Із 72 осіб, удостоєних за роки афганської війни звання Герой Радянського Союзу, є 11 українців.

http://starasinyava-rda.gov.ua
Правосуддя у кримінальному процесі здійснюється відповідно до кримінально-процесуального кодексу України.

Окремої норми, яка регламентує особливі умови правосуддя, коли підсудним є неповнолітня дитина не передбачено. Але встановлено норми, які враховують вік підозрюваного, обвинуваченого чи підсудного, зокрема, відповідно до ст.45 КПК України у справах осіб, які підозрюються або обвинувачуються у вчиненні злочину у віці до 18 років обов’язкова участь захисника при провадженні дізнання, досудового слідства і в розгляді кримінальної справі у суді першої інстанції (з моменту визнання особи підозрюваною чи пред’явлення їй обвинувачення).

^ 7. Де відбувають покарання у вигляді позбавлення волі неповнолітні засуджені?

Позбавлення волі на певний строк – це найсуворіше покарання у системі покарань, які можуть призначатися неповнолітнім.

Покарання у вигляді позбавлення волі на певний строк стосовно засуджених неповнолітніх виконують виховні колонії. Ці колонії займають особливе місце серед установ, які призначені для відбування покарання, що виражається, по-перше, у встановленні більш пільгових умовах у порівнянні з умовами утримування дорослих злодіїв, та, по-друге, в орієнтації на застосування різноманітних виховних, психолого- педагоггічних заходів як основних засобів впливу на неповнолітніх в процесі їх навчання, проведення спортивних, культурних заходів, а також в процесі трудової діяльності.


здійснює виховання малолітньої особи, відшкодувати збитки, завдані малолітньою особою, не припиняється у разі досягнення нею повноліття. Після досягнення повноліття особа може бути зобов’язана судом частково або в повному обсязі відшкодувати шкоду, завдану нею у віці до чотирнадцяти років життю або здоров’ю потерпілого, якщо вона має достатні для цього кошти, а особи, батьки (усиновлювачи) або опікуни чи інша фізична особа, яка на правових підставах здійснює виховання малолітньої особи, є неплатоспроможними або померли.

Неповнолітня особа (у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років) відповідає за завдану нею шкоду самостійно на загальних підставах.У разі відсутності у неповнолітньої особи майна, достатнього для відшкодування завданих нею збитків, ці збитки відшкодовуються в частці, якої не вистачає, або в повному обсязі її батьками (усиновлювачами) або піклувальником, якщо вони не доведуть, що шкоди було завдано не з їхньої вини. Якщо неповнолітня особа перебувала у закладі, який за законом здійснює щодо неї функції піклувальника, цей заклад зобов’язаний відшкодувати збитки в розміріі, якої не вистачає, або в повному обсязі, якщо він не доведе, що шкоди було завдано не з його вини.

Обов’язок батьків (усиновлювачів), піклувальника, закладу, який за законом здійснює щодо неповнолітньої особи функції піклувальника, відшкодувати шкоду припиняється після досягнення особою, яка завдала шкоди, повноліття або коли вона до досягнення повноліття стане власником майна, достатнього для відшкодування збитків.   

 
 

Робота клубу правових знань «В рамках закону»
20 лютого відбулося засідання клубу правових знань «В рамках закону», на якому була присутня Романенко Яна Сергіївна ( рядовий міліції). Вона провела бесіду щодо профілактики правопорушень учнів Плосківської школи.

Діти мали змогу задати питання Яні Сергіївні. Засідання переросло у цікаву співбесіду, завдяки якій учні усвідомили значення закону у суспільстві.
Білки

Продукти харчування, багаті білком, уповільнюють швидкість, з якою цукор надходить у кров і підтримують його рівень в крові на певному, безпечному для здоров'я, рівні. Білкова їжа дає відчуття ситості, що зменшує ймовірність вживання висококалорійних солодких закусок. 

Харчові джерела: молочні продукти (сир, молоко, йогурт), яйця, риба, м'ясо, бобові (квасоля, го­рох та чечевиця), арахісове масло, птиця і соєвий сир тофу. 

Примітка: твердий сир (особливо сорту Рокфор) містить амінокислоти тирамін та триптамін, які покращують настрій. 

Жири

Корисні для здоров'я жири (ті, які містять омега-6 і омега-3 жирні кислоти) можуть бути отримані лише з їжею. 

Ці жири відновлюють оболонки (мембрани) всіх клітин нашого тіла, що проявляється у кращому функціонуванні клітин: надходженню поживних речовин у клітини та утилізації відпрацьованих відходів із клітин.

Дослідження показують, що дари моря, такі як оселедець, скумбрія, лосось та інша жирна риба містять омега-3 жирні кислоти, які допомагають полегшити легку депресію.

Харчові джерела: жирна риба (оселедець, лосось, сардини, тунець), горіхи (мигдаль, волоські), олії (рапсова, лляна, конопляна, соєва), і насіння (льону, гарбуза). 
Вітаміни групи В

Вітаміни цієї групи підтримують збалансовану роботу всієї нервової системи і наднирників, в яких утворюються гормони кортизол та адреналін, і мають важливе значення для виробництва енергії і підтримки імунної системи, яка першою ж страждає в умовах стресу. 

Вітаміни групи В також допомагають підтримувати нормальний рівень цукру в крові, який може зростати через стрес. 

Харчові джерела: пивні дріжджі, печінка, соя, броколлі, бобові, свіже м'ясо, необроблені зерна, чечевиця, лосось, кукурудза, горіхи, насіння соняшнику, яйця і цитрусові. 

Продовження у наступному номері

http://life.pravda.com.ua/problem/4cf769ed2bb1f/

^ У світі цікавого

  • Кожен з нас знає, що фрукти корисні для здоров’я. Але не всі про те, що деякі з них мо­жна не тільки споживати, а й використовувати для власних потреб. Хочеться розповісти про екзотичний фрукт – банан. Наприклад, ним можна полірувати срібні вироби, які вже давно втратили свій блиск. Цей фрукт також може слугувати замість крему для взуття. Для цього слід намастити шкіркою банана свої туфлі і потім відполірувати ткани­ною . Ефект буде дивовижний! Обпеклися? Цей чудовий фрукт має і лікарські властиво­сті. Терміново беріть шкірку банана і прикладайте до ураженого місця: речовини, що містяться в банановій шкурці цілком здатні вирішити вашу проблему. Окрім цього шкі­рка допоможе полегшити біль.


Зірки віщують

Гороскоп на березень місяць



Овен

Вам необхідно бути рішучим і цілеспрямованим. Оточення буде до вас доброзичливим. Дружні стосунки стануть для вас емоційною підтримкою, нададуть упевненості в собі.

Тілець

Цей місяць присвятіть складанню планів на майбутнє. У справах будьте активні, а за необхідно­сті – рішучі. Не виключно, що на вас можуть чекати приємні несподіванки.



Близнюки

У цей період можуть втілитися в життя ваші мрії та плани. На вас чекає спілкування з цікавими людьми. І все ж – ніколи не поспішайте, обмірковуйте кожен свій крок.



Рак

Ви будете зайняті вирішенням старих проблем. Прислухайтесь до думки тих, хто вас оточує. Стосунки з близькими людьми будуть непростими, але все закінчиться так, як ви бажаєте.



^ Лев

Ретельно продумуйте свої плани на місяць.

здібності та оригінальність мислення – ви зможете піднятись на небувалу висоту.

Водолій

Місяць буде сповнений несподіванками, причому різного характеру. Підготуйтесь до них. Головне – побережіть себе.
^ Щіро вітаємо!

19 березня відмічає свій ювілей Міщенко Людмила Миколаївна.

Колектив Плосківської ЗОШ щіро вітає її з цією датою!

Скільки років тобі не питаєм,

Хай їх лічить зозуля в гаю,

Ми із тими роками вітаєм –

Що постукали в душу твою

Те бажаєм, що щастям звуть люди

Хай усмішка не сходить з лиця

Хай життя твоє піснею буде,

А тій пісні не буде кінця.

  • На землю України повернувся рідкісний птах! Як стало відомо, нещодавно на озері Ярил­гач у Криму були помічено 30 особин рідкісного птаха – савки. Особливість його в тому, що він має дивовижний блакитний дзьоб.

  • То ж давайте берегти те, що подарувала нам матінка природа. Адже це та неід’ємна частинка нас, завдяки якій ми існуємо у цьому світі.

  • 15 лютого над землею пролетів астероїд розміром з половину футбольного поля. Небе­сне тіло опинилося ближче до поверхні нашої планети ніж деякі супутники та місяць. Та , на щастя, все обійшлося – зітнення не відбулося.

^ Підготували учні 11 класу

Обирайте продумані та виважені рішення. У стосун­ках з родичами дотримуйтесь такту й витримки.


Діва

У стосунках з колегами та знайомими для вас складеться сприятлива ситуація. Якщо, звичайно, зможете побороти свою нерішучість! У вільний час присвятіть себе улюбленій справі.
^ Терези

Ви зможете змінити свої пріоритети й уподобання. У той же час будете максимально відкриті для спілкування з оточуючими.



Скорпіон

Зараз у вас активний період. На вас чекають багато справ, з якими упораєтесь блискуче. Голо­вне – будьте ініціативними. Спілкування з новими друзями принесе вам успіх і задоволення.
Стрілець
Яких би помилок ви не наробили , зможете швидко їх виправити. На вас чекають нові ідеї та плани.

Козеріг

Не бійтесь демонструвати свої творчі

Риби

Зупиніться на досягнутому та перепочиньте. Ваші здобутки вагомі та і принесуть вам лише задоволення.








Редколегія: члени гуртка «Юний журналіст», Хандуріна Ю.В.




Схожі:

Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconШок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Відомо, що охорона життя І здоров’я молоді є одним із найважливіших завдань нашої держави. Ось чому в рамках Тижня знань з основ...
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПоложення про офіційний сайт Маловільшанської загальноосвітньої школи...
Маловільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Білоцерківського району
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПлан роботи кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської...
Кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської районної ради Харківської області
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПастирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Смілянської районної...
Керівник: Степаненко Олена Іванівна, вчитель початкових класів Пастирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconНауковий керівник: Якимчук Людмила Володимирівна – вчитель математики...
Квітневської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білогірської районної ради Хмельницької області
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПедагогічних працівників Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, які атестуються в 2013 році
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПланробот и маловодянської загальноосвітньої школи І ііі ступенів...
Маловодянської загальноосвітньої школи І ііі ступенів (2006 – 2007 навчальний рік)
Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconЛюботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6

Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconЧорноморської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Шок кільний Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconТ. В. Тітенко, заступник директора школи з виховної роботи
Вербівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенського району Черкаської області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка