Скачати 355.5 Kb.
|
Міністерство освіти і науки України ЖИТОМИРСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ АВТОМАТИЗОВАНИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД Лабораторні роботи Гр А-20, А-30 Житомир 2013/14 н. р ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Курс II , семестр 4 Пр. робота №1 Розрахунок і побудова петлевої схеми обмотки якоря Пр. робота №2 Розрахунок і побудова схеми обмотки статору АД Пр робота № 3,4 Розробка схем пуску та гальмування АД з КЗ ротором Пр. робота № 5 Розрахунок конденсатора і пуск трифазного АД в однофазному режимі Лаб. робота № 1 Дослідження тахогенератору постійного струму Лаб. робота № 2 Дослідження крокового двигуна Лаб. робота № 4 Дослідження асинхронного двигуна Лаб. робота № 4 Складання схеми та дослідження роботи апаратури захисту електроприводу Лаб. робота № 5 Дослідження сельсинів Лаб.робота № 6 Дослідження пристроїв введення - виведення інформації Курс III. Семестр 5 Пр. робота № 6 Вибір типу та розрахунок потужності електродвигунів Пр. робота № 7 Розробка схеми управління електроприводом компресора Пр. робота № 8 Побудова замкненої схеми управління електроприводом Пр. робота № 9 Вивчення роботи УЗО (ПЗВ) Пр. робота № 10 Вивчення роботи БУСТ (блок управління симисторами і тиристорами) Лаб. робота № 7 Дослідження механічних характеристик електричного двигуна постійного струму при ШІМ - регулюванні Лаб.робота № 8,9 Дослідження частотного перетворювача КЕВ Лаб. робота № 10,11 Дослідження частотного перетворювача LENZE Лаб. робота № 12 Дослідження схем пуску та реверсування АД з КЗ ротором Лаб. робота № 13 Дослідження схем динамічного гальмування АД Лаб. робота № 14 Дослідження роботи координатного верстату Лаб. робота № 15 Дослідження системи керування лазерним розкроєм ^ Тема: Дослідження тахогенератору постійного струму
Схема дослідження: ^ Таблиця 2
Література: Кацман М.М. “Электрические машины” М.”Высшая школа”1990, стор 55-60 ^ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||