Скачати 119.61 Kb.
|
Попаснянський професійний ліцей залізничного транспорту „ЗАТВЕРДЖУЮ” Директор Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту ____________Дегтяренко В.М. „____”________________ ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ № 2 Майстра виробничого навчання. 1. Загальні положення. 1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики майстра виробничого навчання, що поширюється на всіх майстрів ліцею, і діє в межах ліцею.
2.Завдання та посадові обов’язки. Основними напрямами діяльності майстра виробничого навчання є: 2.1. Навчання та виховання учнів з урахуванням специфіки професій ліцею
2.3. Організація і проведення позаурочної виховної роботи, опікування учнями, закріпленої за ним групи. Майстер виробничого навчання виконує такі посадові обов’язки:
^ Майстер виробничого навчання відповідає за організацію та проведення уроків виробничого навчання і забезпечує:
3. Права. Майстер виробничого навчання має право: 3.1. Вносити пропозиції про покращення виробничого навчання й практики учнів у педагогічну раду ліцею та у вищі органи професійно-технічної освіти. 3.2. Піклуватися про своєчасне забезпечення навчальної групи новою технікою, інструментами матеріалами, технологічною та навчально-методичною документацією та іншими необхідними засобами для якісного ведення навчально-виробничого процесу. 3.3. Не допускати учнів до роботи у разі порушення закону і нормативних актів з охорони праці зіпсованості обладнання, інструментів, приладнань і приборів, а також матеріалами, що не відповідають технічним вимогам. Про прийняте рішення майстер виробничого навчання своєчасно повідомляє старшого майстра або керівника ліцею. 3.4. Піклуватися про винагороду учнів, в установленому порядку за успішне оволодіння професією, активну участь у суспільній роботі і зразкову поведінку, а також про покарання за порушення дисципліни або правил внутрішнього трудового розпорядку. 3.5. Вільно обговорювати на раді навчального закладу, педагогічній раді, у всіх формах методичної роботи, зборах, нарадах і конференціях з питань навчання й виховання учнів критикувати недоліки в роботі, відкрито висловлювати і відстоювати свою думку, вносити пропозиції з покращення якості підготовки учнів, їхнього виробничого навчання, удосконалення навчально-виховної і методичної роботи, раціональної організації праці керівництву ліцею, у вищі організації. 3.6. Майстер виробничого навчання, який має вищу або середню спеціальну освіту й педагогічний досвід, може вести педагогічну роботу, керувати методичною комісією або завідувати навчальним кабінетом (лабораторією) за додаткову плату в установленому порядку. 3.7. За досягненні успіхи у підготовці виховання молодих кваліфікованих робітників майстер виробничого навчання може бути нагороджений в установленому порядку. 3.8. Захист професійної честі й гідності. 3.9. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які мають оцінку його діяльності, подання відповідних пояснень 3.10. Захист своїх інтересів самостійно чи через посередника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, пов’язаного з порушенням майстром норм професійної етики. 3.11. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків передбачених законом. 3.12. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників матеріалів, підручників, методик оцінювання знань учнів. 3.13. Підвищення своєї кваліфікації. 3.14. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію. 3.15. Давання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках, передбачених Статутом і правилами внутрішнього розпорядку ліцею. 3.16. Оплату праці відповідно кількості і якості кінцевих результатів та чинного законодавства. 3.17. Пенсію за вислугу років за наявністю стажу безперервної педагогічної роботи не менше 25 років. 3.18. Компенсацію встановлену законодавством в разі втрати роботи у зв’язку зі зміною організаційної структури управління та інших причин. 3.19. Матеріальне, житлово-побутове, медичне і соціальне забезпечення відповідно до встановлених норм. 3.20. Користування навчально-виробничою, культурно-спортивною, побутовою і оздоровчою базою ліцею відповідно до її призначення. 4. Відповідальність.
4.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку ліцею, законних розпоряджень директора ліцею та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією майстер виробничого навчання несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. За грубе порушення трудової дисципліни, як дисциплінарного покарання може бути застосоване звільнення. 4.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов’язаних з фізичним чи п сихічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння аморального вчинку, майстер виробничого навчання може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України “Про освіту”. 4.4. За завдання ліцею чи учасникам навчального процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитків майстер виробничого навчання несе матеріальну відповідальність в межах, встановлених трудовим чи цивільним законодавством. 5.Повинен знати.
6. Кваліфікаційні вимоги.
- базова вища або повна вища освіта за фахом; - рівень робітничої кваліфікації не вище встановленого навчальним планом для випускників професійного ліцею з відповідної професії; - володіє сучасним формами, методами професійного навчання та використовує їх в роботі; - компетентно вирішує завдання комплексного забезпечення начально-виробничого процесу; - досягає хороших результатів в праці, що підтверджується тематичними перевірками адміністрації навчального закладу та поетапною атестацією учнів. 6.2. Майстер в/н з оплатою праці по 10 тарифному розряду: - відповідає вимогам до майстра в/н з оплатою праці по 9 тарифному розряду; - забезпечує підготовку кваліфікованих конкурентоспроможних робітників з розвиненим технологічним мисленням; - добре володіє та систематично використовує в роботі прогресивні форми і методи професійного навчання ; - досягає високої результативності праці, що підтверджується перевірочними роботами адміністрації навчального закладу та поетапною атестацією учнів; - має високі результати в створені сучасних умов виробничого навчання учнів; - відзначається технічною грамотністю та технологічною культурою і прищеплює ці якості учням; - вносить вагомий вклад у методичне забезпечення виробничого навчання та методичну роботу; - систематично працює над оновленням своїх професійних знань та умінь. 6.3. Майстер в/н з оплатою праці по 11 тарифному розряду: - відповідає вимогам до майстра в/н з оплатою праці по 10 тарифному розряду; - має високу професійну кваліфікацію (5 і більше кваліфікаційний розряд, І клас, вищу категорію); - досягає високої результативності праці; - випускники відзначаються високою професійною майстерністю, технічною грамотністю, технологічною культурою та сумлінним ставленням до праці; - в роботі використовує інноваційні технології професійної освіти; - має власні ефективні методики та форми виробничого навчання, які використовуються в навчальних закладах регіону, країни; - є автором ефективних методичних розробок, посібників, підручників; - стаж роботи в навчальному закладі не менше 5-ти років. 6.4. Майстер виробничого навчання ІІ категорії: - вища чи середньо спеціальна освіта за фахом, відповідає підготовчої професії; - кваліфікаційний розряд на 1-2 розряді вище встановлених для випускників; - педагогічний стаж не менше 5 років у тім не менше 3 років у даній посаді; - забезпечує високий рівень професійної підготовки, оволодіння учнями професії широкого профілю; - має практичні навички умінням ефективно використовувати нову техніку і технологію; - володіє досвідом новаторів виробництва; - ініціативно вирішує задачі комплексного методичного забезпечення учбово-виробничого процесу; - активно бере участь у методичній роботі; - займається з учнями технічною творчістю і раціоналізацією, що мають професійну спрямованість; - бере участь у конкурсах професійної майстерності. - його передовий досвід поширюється серед майстрів в/н; - забезпечує високу якість виготовленої продукції і виконуваних робіт; - дотримання трудової і технологічної дисципліни. 6.5. Звання «Майстер виробничого навчання 1 категорії» може присвоюватися майстрам виробничого навчання, яким встановлено найвищий посадовий оклад та які мають стаж безпосередньої педагогічної роботи не менше 8 років, вищу освіту і попереднє звання «Майстер виробничогонавчання 2 категорії» 7. Взаємовідносини. Майстер виробничого навчання: 7.1. Працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи з 40 годинного робочого тижня. 7.2. У період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучається адміністрацією ліцею до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує 40 годинного робочого тижня. Графік роботи майстра виробничого навчання під час канікул затверджується наказом директора ліцею. 7.3. Замінює в установленому порядку тимчасового відсутніх майстрів виробничого навчання на умовах погодинної оплати і згідно з тарифікацією (залежно від тривалості заміни). 7.4. Замінюється на період тимчасової відсутності майстрами виробничого навчання тієї спеціальності. 7.5. Майстри виробничого навчання в установленому порядку направляються на підвищення кваліфікації, проходять атестацію та переатестацію. 7.6. Проходять інструктаж з охорони праці, пожежної безпеки під керівництвом старшого майстра. Старший майстер: Дегтяренко О.М.. З інструкцією ознайомлений(а): |
![]() | І вано-Франківський професійний ліцей автомобільного транспорту І... ... | ![]() | Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного... Навчально-виробничий, навчально-виховний процес, фінансово-господарська діяльність Державного професійно-технічного навчального закладу... |
![]() | Міністерство транспорту та зв'язку україни дніпропетровський національний... Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка в. Лазаряна | ![]() | Вхідних струмів тягової підстанції Робота виконана на кафедрі систем електричної тяги Української державної академії залізничного транспорту, Міністерство транспорту... |
![]() | Міністерство освіти І науки України Івано-Франківський професійний... Я писав тому, щоб струни душі нашого селянина так кріпко настроїти І натягнути, щоби з того вийшла велика музика Бетховена | ![]() | Кам'янець подільський професійний будівельний ліцей м. Кам'янець-Подільський,... Державний навчальний заклад "кам'янець подільський професійний будівельний ліцей" |
![]() | Міністерство освіти І науки України Івано-Франківський професійний... Святкова прибрана зала. Портрет Тараса Шевченка, вишитий рушник, фотовиставка про життя І творчість Кобзаря, виставка його творів,... | ![]() | Міністерство освіти І науки України Івано-Франківський професійний... Святкова прибраний клас. Портрет Тараса Шевченка, вишитий рушник, фотовиставка про життя І творчість Кобзаря, виставка його творів,... |
![]() | Міністерство освіти І науки України Івано-Франківський професійний... Святкова прибрана зала. Портрет Тараса Шевченка, вишитий рушник, фотовиставка про життя І творчість Кобзаря, виставка його творів,... | ![]() | Харцизький професійний ліцей |