Скачати 0.57 Mb.
|
| Завдання 4. Вивчити топографію, будову та функції м’язів стегна, гомілки і стопи: а) замалюйте і позначте:
1-кравецький м’яз; 2-клубово-поперековий м’яз; 3-гребінний м’яз; 4-довгий привідний м’яз; 5-тонкий м’яз; 6-литковий м’яз (присередня головка); 7-камбалоподібний м’яз; 8-сухожилок довгого м’яза-розгинача великого пальця; 9-нижній тримач м’язів-розгиначів; 10-верхній тримач м’язів-розгиначів; 11-довгий м’яз-розгинач пальців; 12-короткий малогомілковий м’яз; 13-передній малогомілковий м’яз; 14-довгий малогомілковий м’яз; ^ Рис. 7.
^ 6-литковий м’яз; 7-півсухожилковий м’яз; 8-півперетинчастий м’яз. Рис. 8. б) заповніть таблицю:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | Урок Тема. Система охолодження Урок Тема. Система мащення Урок Тема.... Опис досвіду II. Інформаційна картка | ![]() | 1. Організм людини як біологічна система Біологічні науки, що вивчають організм людини. Поняття про здоров’я І хворобу людини |
![]() | 1. організм людини як біологічна система (5 год) Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я | ![]() | Тема: Система права та система законодавства |
![]() | Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з інформатики... Тема Операційна система Windows. Вікна. Файлова система. Операції з папками І файлами | ![]() | Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з інформатики... Тема Операційна система Windows. Вікна. Файлова система. Операції з папками І файлами |
![]() | Система роботи над описом зовнішності людини в 7 класі Опис зовнішності людини може бути діловим, науковим та художнім. Діловий опис використовується здебільшого в судовій практиці під... | ![]() | Тема. Слухова сенсорна система. Значення та будова. Мета Мета: встановити значення слуху в житті людини, вивчити будову органа слуху; розвивати в учнів пізнавальний інтерес; виховувати культуру... |
![]() | Тема Роль людини в біосфері. 11 кл вчитель біології Інтегрований урок Бєліч Н.І Освітня: продовжити формувати знання учнів про біосферу; ознайомити з дією позитивних та негативних впливів людини як антропогенного... | ![]() | Тема: у чому сила людини? Виховання в учнів уміння поважати різні точки зору, індивідуальні властивості та якості кожної людини |