Скачати 51.64 Kb.
|
| Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка 2010-2011 н.р. 5 клас Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:
Напиши лист товаришеві (обсяг – до 1 стор.), розказавши в ньому (на вибір):
6 клас Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:
Напиши твір-роздум у художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:
7 клас Напиши творчу роботу (обсяг – 1,5 стор.) на одну з тем:
Напиши твір-роздум у художньому стилі (обсяг – 1,5 стор.) на одну з тем:
8 клас Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1,5 - 2 стор.) на одну з тем:
Напиши замітку до шкільної газети (веб-сайта) (обсяг – 1,5-2 стор.) про одну з названих нижче подій. Добери до замітки заголовок.
^ Прочитайте твір Юрія Клена і виконайте завдання. Сковорода Піти, піти без цілі і мети... Вбирати в себе вітер і простори, І ліс, і лан, і небо неозоре. Душі лише співать: «Цвіти, цвіти!» Аж власний світ у ній почне рости, В якому будуть теж сонця і зорі, І тихі води, чисті і прозорі. Прекрасний шлях ясної самоти. Іти у сніг і вітер, в дощ і хугу І мудрості вином розвести тугу. Бо, може, це нам вічний заповіт, Оці мандрівки дальні і безкраї, І, може, іншого шляху немає, Щоб з хаосу душі створити світ. ________________________________________________________________
(0,5 с.)
(2–2,5 с.)
10 клас Прочитайте вірші Василя Симоненка і виконайте завдання. * * * Маленьке – не смішне, Адже мале і зерно, Що силу велетням і геніям несе. ^ Коли воно мізерне, Коли себе поставить над усе. Але скажіть, хіба такого мало, Хіба такі випадки не були, Коли мале, як прапор, піднімали І йшли за ним народи, мов осли? І чи тоді мізерне та смішне Не оберталось раптом у страшне? * * * Найогидніші очі порожні, Найгрізніше мовчить гроза, Найнікчемніші душі вельможні, Найпідліша брехлива сльоза. Найпрекрасніша мати щаслива, Найсолодші кохані вуста. Найчистіша душа незрадлива, Найскладніша людина проста. Але правди в брехні не розмішуй, Не ганьби все підряд без пуття, Бо на світі той наймудріший, Хто найдужче любить життя. _____________________________________________________________________________
(до 1 с.)
(3–3,5 с.) 11 клас Прочитайте вірші Ліни Костенко і виконайте завдання * * * Що доля нелегка, – в цім користь і своя є. ^ . * * * Яка різниця – хто куди пішов? Хто що сказав, і рима вже готова. Поезія – це свято, як любов. О, то не є розмовка побутова! І то не є дзвінкий асортимент метафор, слів,– на користь чи в догоду. А що, не знаю. ^ в якому плачуть сни мого народу. * * * Мабуть, ще людство дуже молоде. Бо скільки б ми не загинали пальці,– ХХ вік! – а й досі де-не-де трапляються іще неандертальці. Подивишся: і що воно таке? Не допоможе й двоопукла лінза. ^ але душа ще з дерева не злізла. _________________________________________________________________________
(до 1 с.)
(3–3,5 с.) |
![]() | В І д о м І с т ь про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного... Про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка | ![]() | Орієнтовні завдання Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської... Тож бувають у мові дива! Це слівце інтригує недаром: На шість літер апострофів два, Означає місцину над яром. Яке це слово? |
![]() | Про затвердження Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс... ... | ![]() | Інформація щодо проведення ІV (загальнонаціонального) етапу ХІІІ... Хііі міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика для учнівської та студентської молоді в Донецькій області |
![]() | Запрошуємо на навчання київський університет імені Бориса Грінченка... Детальну інформацію для абітурієнтів можна прочитати на сайті університету та дізнатись безпосередньо за тел. 461-02-48 | ![]() | Конкурс з українознавства «Патріот» Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Т. Г. Шевченка |
![]() | Запрошуємо на навчання київський університет імені Бориса Грінченка... Спеціалізації – основи економіки, комп’ютерна графіка та web-дизайн, менеджмент освіти, освітні вимірювання, інформаційні технології... | ![]() | Перспективний план роботи Вченої ради іппо ку імені Бориса Грінченка на 2010-2011 н р Про організацію професійної адаптації молодих учителів знз м. Києва в іппо ку імені Бориса Грінченка |
![]() | Київський університет імені Бориса Грінченка Гублер Е. В. Вычислительные методы анализа и распознавания патологических последствий. – Л.: Медицина, 1978. – 296 с | ![]() | Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти... М. В. Остроградського Завдання II етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика |