Затверджено на засіданні
Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка
протокол № 1 від 16 вересня 2010 року Перспективний план роботи Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка
на 2010-2011 н.р. Вересень
№
| Питання для обговорення
| Питання готує
| 1
| Про завдання колективу Інституту в 2010-2011 н.р.
| М.Ф.Войцехівський, директор Інституту
| 2
| Про план роботи Вченої ради ІППО на 2010-2011 н.р.
| О.П.Глазова, заступник директора Інституту
| 3
| Про забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2010-2011 н.р. відповідно до суспільних вимог; уведення в навчальний процес багатоваріантних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, забезпечення індивідуалізації та варіантності навчання на курсах ПК
| О.В.Кочерга, заступник директора,
С.В.Якубов, ст.науковий співробітник НДЛ
експериментальної педагогіки та педінновацій
| 4
| Про організацію професійної адаптації молодих учителів ЗНЗ м. Києва в ІППО КУ імені Бориса Грінченка
| О.П.Глазова, заступник директора
| 5
| Про організацію дистанційного навчання учнів ЗНЗ столиці
| С.В.Якубов, ст.науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педінновацій
|
Жовтень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про інновації в системі виховання дошкільників і школярів: музейна педагогіка в ДНЗ і ЗНЗ столиці (залучення дітей та молоді до історичної та культурної спадщини українського народу, музейної справи, пошукової роботи на базі музеїв історії школи, району, міста)
| Ф.Л.Левітас, завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання,
Н.М.Дятленко, завідувач кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти
| 2
| Про соціалізацію дітей з особливими потребами засобами театральної педагогіки
| В.В.Шорохова, методист НМЦ практичної психології
| 3
| Про створення інформаційно-освітнього середовища педагогів столиці та модернізацію документообігу Інституту з використанням Інтернет-технологій
| С.В.Якубов, ст.науковий співробітник НДЛ
експериментальної педагогіки та педінновацій
Якунін Я.Ю., завідувач кафедри методики природничої освіти та технологій
| 4
| Про організацію роботи методистів-кореспондентів ІППО КУ імені Бориса Грінченка у 2010-2011 н.р. Введення портфоліо методиста-кореспондента
| Завідувачі кафедр
| 5
| Про вивчення та узагальнення ППД в ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2010-2011 н.р. Про плани діяльності кафедр Інституту щодо вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду. Шляхи вдосконалення ресурсного банку перспективного педагогічного досвіду.
| Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи,
завідувачі кафедр
|
Листопад
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про активні форми і методи підвищення кваліфікації педагогів у курсовий і міжкурсовий період: методика проведення майстер-класів, круглих столів, організація роботи постійно діючих творчих груп педагогів
| І.І.Задніпрянець, методист НМЦ природничо-математичної освіти;
І.В.Кузьменчук, методист НМЦ іноземних мов та світової літератури
| 2
| Про застосування працівниками Інституту Інтернет-технологій у процесі курсового підвищення кваліфікації та в міжкурсовий період. Про підвищення рівня компетентності працівників Інституту щодо застосування інноваційних технологій навчання
| В.В.Гавронський, викладач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій,
М.О.Войцеховський, методист НМЦ технологій
| 3
| Про створення системи допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання. Науково-методичний супровід допрофільної підготовки школярів
| Н.Р.Петрощук, завідувач НМЦ профільного навчання; завідувачі кафедр
| 4
| Про удосконалення професійної підготовки педагогічних працівників щодо методологічних основ роботи з обдарованою молоддю (цільові короткотривалі курси, постійно діючі семінари)
| Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи, завідувачі кафедр
| 5
| Про підготовку ІППО КУ імені Бориса Грінченка до відзначення грінченківських днів
| О.П.Глазова, заступник директора
|
Грудень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про стан упровадження дистанційної форми навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Використання інформаційних ресурсів Інтернету в навчальному процесі курсів підвищення кваліфікації педагогів. Організація дистанційного навчання учнів ЗНЗ
| О.В.Кочерга, заступник директора
С.В.Якубов, ст.науковий співробітник НДЛ
експериментальної педагогіки та педінновацій,
В.В.Гавронський, викладач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій
| 2
| Про психолого-педагогічний супровід упровадження профільного навчання як гарантії диференціації навчального процесу в ЗНЗ столиці: теорія і практика. Підготовка Інститутом педагогічних кадрів до забезпечення допрофільної підготовки та викладання у профільних класах (цільові короткотривалі курси, постійно діючі семінари)
| Н.Р.Петрощук, завідувач НМЦ профільного навчання,
завідувачі кафедр
| 3
| Про пріоритетні напрямки роботи практичного психолога, соціального педагога ДНЗ, ЗНЗ та закладів інтернатного типу
| О.І.Кепканова, завідувач НМЦ практичної психології
| 4
| Про психолого-методичну підготовку вчителів до роботи з обдарованими учнями у процесі курсового підвищення кваліфікації та в міжкурсовий період (організація семінарів, консультацій і под.). Підготовка до проведення ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади
| С.В.Василенко, заступник директора,
керівники підрозділів
| 5
| Про специфіку документообігу Інституту та культуру писемного ділового мовлення. Мовностильові особливості тексту документа
| О.О.Назарова, завідувач навчального відділу,
|
Січень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про значення інтерактивних методів навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників у реалізації компетентнісного підходу до післядипломної освіти
| Завідувачі кафедр
| 2
| Про підготовку педагогів столиці до впровадження здоров’язбережних технологій навчання та оновлення системи виховних заходів щодо пропаганди здорового способу життя
| Н.М.Дятленко, завідувач кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти
| 3
| Про підвищення якості психолого-педагогічного супроводу фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей. Організація своєчасного системного психолого-педагогічного супроводу учнів із порушеннями розвитку.
| О.І.Кепканова, завідувач НМЦ практичної психології
| 4
| Про реалізацію державної політики щодо навчання, реабілітації, соціального захисту, інтеграції дітей-інвалідів у соціум в умовах чинного правового поля.
Упровадження моделі інклюзивної школи.
| В.В.Шорохова, методист НМЦ практичної психології
| 5
| Про стан вивчення та узагальнення досвіду впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах столиці
| Г.П. Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи, завідувачі кафедр
| 6
| Про мовну культуру як важливу особливість професійної культури педагога
| В.М.Буренко, завідувач кафедри методики мов і літератури
|
Лютий
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про модернізацію дошкільної освіти як складову процесу оновлення освітньої системи. Упровадження в практику цілісного підходу до розвитку особистості, формування життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої людини. (Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі")
| Н.М.Дятленко, завідувач кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти
| 2
| Про організацію підвищення фахових компетенцій педагогічних працівників міста в міжкурсовий період підвищення кваліфікації
| О.П.Глазова, заступник директора Інституту,
керівники підрозділів
| 3
| Про шляхи удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів
| Ф.Л.Левітас, завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання,
Л.М. Москаленко, методист НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти
| 4
| Про організацію професійної адаптації молодих учителів ЗНЗ м. Києва в ІППО
| О.П.Глазова, заступник директора Інституту
| 5
| Про організацію та проведення конкурсу «Учитель року» як однієї з форм підтримки й заохочення творчо працюючих педагогів
| Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи,
|
Березень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про впровадження інноваційних технологій, демократичних підходів в організації навчально-виховного процесу, соціальної реабілітації, наступної інтеграції в суспільство дітей з порушеннями розвитку
| В.В.Шорохова, методист НМЦ практичної психології
Г.В Шапаренко, завідувач НДЛ
експериментальної педагогіки та педінновацій
| 2
| Про загальне спрямування діяльності психологічної служби системи освіти в контексті сучасних тенденцій розвитку освіти. Організація інформаційно-освітньої роботи щодо протидії дискримінації, расизму й антисемітизму серед працівників психологічної служби та соціальних педагогів ДНЗ та ЗНЗ столиці
| О.І.Кепканова, завідувач НМЦ практичної психології
| 3
| Про міжнародну діяльність Інституту, співпрацю його підрозділів із науковими та науково-методичними установами близького й далекого зарубіжжя
| Завідувачі кафедр
| 4
| Про інноваційну роботу ІППО КУ імені Бориса Грінченка: створення/удосконалення
електронного анотованого каталога ППД;
електронної міської бази даних про авторів ППД;
електронної нормативно-правової бази з питання підтримки обдарованої молоді;
електронної картотеки методистів-кореспондентів ІППО;
електронної бази даних практичних психологів, соціальних педагогів міста.
| О.П.Глазова, заступник директора,
Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи,,
О.М.Кепканова, завідувач НМЦ практичної психології
| 5
| Про особливості діяльності Університетської бібліотеки в умовах інформатизації освіти
| А.В.Нікончук, завідувач філіалу Бібліотеки КУ імені Бориса Грінченка
|
Квітень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про стан упровадження дистанційної форми навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників
| О.В.Кочерга, заступник директора Інституту,
завідувачі кафедр
| 2
| Про організацію та науковий супровід експериментальної роботи у ДНЗ та ЗНЗ м.Києва
| Г.В.Шапаренко, завідувач НДЛ
експериментальної педагогіки та педінновацій
| 3
| Про психолого-педагогічні технології роботи з обдарованими дітьми в умовах загальноосвітнього навчального закладу
| С.В.Василенко, заступник директора,
Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи
| 4
| Підготовка вчителя образотворчого та музичного мистецтва до реалізації регіонального аспекту освітньої галузі «Естетична культура» в системі післядипломної освіти
| Н.М.Дятленко, завідувач кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти
| 5
| Про підготовку науково-методичних публікацій працівниками ІППО
| Керівники підрозділів
|
Травень
№
| ^
| Питання готує
| 1
| Про проблеми гендерного підходу в українській освіті
| Ф.Л.Левітас, завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання
| 1
| Про координацію науково-методичної роботи підрозділів ІППО КУ ім. Бориса Грінченка та РНМЦ столиці в 2011-2012 н.р.
| М.Ф.Войцехівський, директор Інституту
| 2
| Про удосконалення змістового наповнення та коригування планів підвищення кваліфікації педагогічних працівників столиці в контексті інноваційних процесів в українській освіті.
| О.В.Кочерга, заступник директора Інституту,
завідувачі кафедр
| 3
| Про організацію підвищення фахових компетенцій педагогічних працівників міста в міжкурсовий період (підсумки проведення семінарів у 2010-2011 н.р. та планування семінарської роботи на наступний рік).
| О.П.Глазова, заступник директора Інституту
| 4
| Про розширення використання можливостей Інтернету в навчальному процесі ІППО КУ імені Бориса Грінченка
| О.В.Кочерга, заступник директора,
С.В.Якубов, ст. науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педінновацій
|
|